Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Audio/CD's

Met tevreden klanten schiet je weinig op

maak van klanten ambassadeurs

Met tevreden klanten schiet je weinig op - Jos Burgers - ISBN: 9789089652980
Prijs: € 12,95
Levertijd: morgen voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Mediatype: Audio/CD's (17-06-2015)
Genre: Management algemeen
Add to cart

Beschrijving

Het vinden en binden van klanten is de levensader van elke organisatie. Maar loyaliteit is al lang niet meer vanzelfsprekend en klanten bevelen je ook niet zomaar even aan bij anderen. Met 'gewoon' tevreden klanten schiet je dan ook weinig op. De kunst is om van klanten ambassadeurs te maken. Want als je daarin slaagt, zul je ontdekken dat klantentrouw nog steeds bestaat en dat nieuwe klanten je via mond-tot-mondreclame weten te vinden.

Op deze audio-cd presenteert bestsellerauteur Jos Burgers tientallen prikkelende adviezen om van klanten ambassadeurs te maken. Hij laat zien dat het loont om de verwachtingen van je klanten te overtreffen, zodat zij 'over je roepen' - en hoe je daar direct mee kunt starten. Met als resultaat: méér dan tevreden klanten!

* Tientallen praktische en direct toepasbare adviezen voor profit- en non-profitorganisaties

* Geïllustreerd met veel herkenbare en aansprekende voorbeelden uit de praktijk

* Ingesproken door Jos Burgers zelf

Details

Titel: Met tevreden klanten schiet je weinig op
auteur: Jos Burgers
Mediatype: Audio/CD's
Taal: Nederlands
Druk: 1
Uitgever: Duuren Media, Van
Publicatiedatum: 17-06-2015
NUR: Management algemeen
Afmetingen: 143 x 125 x 11
Gewicht: 93 gr
ISBN/ISBN13: 9789089652980
Intern nummer: 30349415

Extra informatie

Met tevreden klanten schiet je weinig op

Recensie

Het vinden en binden van klanten is de levensader van elke organisatie. Maar loyaliteit is al lang niet meer vanzelfsprekend en klanten bevelen je ook niet zomaar even aan bij anderen. Met 'gewoon' tevreden klanten schiet je dan ook weinig op. De kunst is om van klanten ambassadeurs te maken. Want als je daarin slaagt, zul je ontdekken dat klantentrouw nog steeds bestaat en dat nieuwe klanten je via mond-tot-mondreclame weten te vinden.

Op deze audio-cd presenteert bestsellerauteur Jos Burgers tientallen prikkelende adviezen om van klanten ambassadeurs te maken. Hij laat zien dat het loont om de verwachtingen van je klanten te overtreffen, zodat zij 'over je roepen' - en hoe je daar direct mee kunt starten. Met als resultaat: méér dan tevreden klanten!

* Tientallen praktische en direct toepasbare adviezen voor profit- en non-profitorganisaties

* Geïllustreerd met veel herkenbare en aansprekende voorbeelden uit de praktijk

* Ingesproken door Jos Burgers zelf

Winkelvoorraad

Dit product is aanwezig in de volgende vestigingen