Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Downloadbaar audio bestand

De responsive enterprise

In 9 stappen naar een snelle en wendbare organisatie

De responsive enterprise - Rini van Solingen; Vikram Kapoor - ISBN: 9789024407576
Prijs: € 14,99
Levertijd: MP3. Levering via internet link. Kan niet retour.
Mediatype: Downloadbaar audio bestand (12-03-2017)
Genre: Management algemeen
Extra:
Add to cart

Beschrijving

De wereld versnelt. Het maken van plannen lijkt soms zelfs zinloos; zodra de spreekwoordelijke inkt nog niet droog is, verandert er weer wat en is het plan al achterhaald. Responsiveness is daarom een cruciale eigenschap voor organisaties om snel te kunnen acteren in onze dynamische wereld. Grote organisaties zijn die responsiveness vaak kwijtgeraakt ten opzichte van startups, terwijl ze feitelijk een veel betere uitgangspositie hebben. Ze hebben namelijk wél klanten, diensten, producten en geld. Dit boek vertelt het verhaal van Ron en Mark. Ron is directeur bij een groot internationaal bedrijf, waar de bureaucratie welig tiert, ten koste van energie en klantgerichtheid. Mark daarentegen is directeur eigenaar van een jong snelgroeiend bedrijf, waar pionieren voorop staat en frisheid en responsiveness de boventoon voert. Tijdens een rondje golf bespreken ze de belangrijkste principes om organisaties responsive te maken. Hoewel Ron sceptisch is en vaak denkt dit in zijn organisatie niet haalbaar is, vindt hij zijn enthousiasme terug en ontdekt hoe hij binnen de dynamiek van zijn eigen organisatie, toch direct aan de slag kan. Al pratend nemen ze de stappen door waarmee de organisatie van Ron net zo snel en slagvaardig kan worden als die van Mark.

Details

Titel: De responsive enterprise
auteur: Rini van Solingen; Vikram Kapoor
Mediatype: Downloadbaar audio bestand
Taal: Nederlands
Druk: 1
Uitgever: Boom
Publicatiedatum: 12-03-2017
NUR: Management algemeen
ISBN/ISBN13: 9789024407576
Intern nummer: 38051601

Recensie


Recensies
‘Dit boek komt als geroepen. Het biedt een uitstekend overzicht over wat je als leidinggevende kunt doen om organisaties te bouwen waarin data-gedreven handelen voor maximale klantimpact volledig centraal staat. Kortom, verplichte kost voor iedereen met een ambitieuze innovatie- of veranderambitie!’ (Daniel Ropers, Managing director bij bol.com)