Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
E-book

Modellen voor Marketing-Insights

Modellen voor Marketing-Insights - ISBN: 9789081923347
Prijs: € 29,50 (onder voorbehoud)
Beschikbaarheid: Uitverkocht (U kunt dit boek niet meer bestellen)
Mediatype: E-book (28-06-2019)
Genre: Naslagwerken algemeen
U kunt dit product niet bestellen

Beschrijving

Modellen voor Marketing-Insights is het eerste overzicht van de belangrijkste modellen voor consumentengedrag, marktonderzoek en digital analytics in Nederland. Dankzij die modellen kunnen we bij complexe marketingvraagstukken snel tot de kern van een probleem komen en slagvaardig advies geven, of gericht onderzoek opzetten voor de ontwikkeling van effectief beleid. Aan de hand van Kotlers planningsproces en op basis van echte vragen uit de marketingpraktijk, kunt u snel doorbladeren naar een specifieke marketingvraag en inzicht krijgen in het model dat antwoord geeft op die vraag en de context waarin het model wordt gebruikt. Zo kunt u een gefundeerde keuze maken, gesteund door praktische tips & tricks voor de toepassing. Meer informatie is te vinden op www.mi-modellen.nl. Door het overzicht, de structuur en samenhang die dit boek biedt, vormt Modellen voor Marketing-Insights een waardevol startpunt voor onderzoeksprojecten tijdens de studie en in de beroepspraktijk. De auteurs, Anita Cox, Erik de Kort en Norbert Scholl, hebben alledrie jarenlange beroepservaring in de marktonderzoekpraktijk aan bureauzijde en in het HBO-onderwijs. Ze zijn actief binnen de MOA, Expertise Center voor Marketing-Insights, Onderzoek & Analytics. ‘Leg dit boek op een zichtbare plek als je aan het werk bent of aan het studeren, zodat je een hulplijn bij de hand hebt.’ Marlies Sandee, Voorzitter Landelijk Opleidingsoverleg Commerciële Economie. ‘Dit boek is niet per se een boek voor de (aankomende) marktonderzoeker of customer insights-manager, maar voor iedereen die de markt en de klant wil leren begrijpen. Om zo de juiste basis te creëren om succesvol te innoveren en te ondernemen.’ Gerrita van der Veen, Directeur HU Kenniscentrum Economisch sterke en creatieve stad/Lector Marketing & Insights.

Details

Titel: Modellen voor Marketing-Insights
Mediatype: E-book
Taal: Nederlands
Druk: 1
Uitgever: Clou, for Marketing, Inform. en Research BV
Publicatiedatum: 2019-06-28
NUR: Naslagwerken algemeen
ISBN/ISBN13: 9789081923347
Intern nummer: 44955000