Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
E-book

Good business voor KMO's (E-boek)

waarom je beter geen korting geeft, de klant geen koning is en 7/7 niet hoeft

Good business voor KMO's (E-boek) - Louis  Schoofs - ISBN: 9789401430852
Prijs: € 23,99 (onder voorbehoud)
Beschikbaarheid: Uitverkocht (U kunt dit boek niet meer bestellen)
Mediatype: E-book (14-07-2016)
Genre: Personeel en organisatie
U kunt dit product niet bestellen

Beschrijving

Out of the box denken geeft jouw KMO een slimme voorsprong WAT KUNNEN MANAGERS LEREN VAN CLOWNS? HOE WORDEN KLANTEN AMBASSADEURS? WAT MAAKT VAN EEN ONDERNEMING EEN GOOD BUSINESS? Sinds de tijd van de dorpswinkels is er veel veranderd voor bedrijven. We shoppen vandaag altijd en overal en willen op de juiste manier geholpen worden. Enkel wie zich aanpast aan de wensen van de klant blijft boven water. Dat kan enkel wanneer een KMO drie essentiële elementen combineert: good leadership, good value en een good place to work. Die elementen maken van je bedrijf een good business. Een goed manager is daarbij als een clown: hij durft tegen de grond te gaan, is altijd bereid om het niet te weten, maar is wel alert voor elk signaal. Dit boek vertrekt van het DNA van je bedrijf en verbindt het met harde cijfers, organisatiecultuur, welbevinden van medewerkers en wensen van klanten. Zo achterhaal je wat voor klanten echt een verschil maakt en hoe authenticiteit je businessproces succesvol kan aansturen.

Details

Titel: Good business voor KMO's (E-boek)
auteur: Louis Schoofs
Mediatype: E-book
Taal: Nederlands
Druk: 1
Aantal pagina's: 114
Uitgever: Lannoo Campus
Publicatiedatum: 2016-07-14
NUR: Personeel en organisatie
ISBN/ISBN13: 9789401430852
Intern nummer: 35464263