Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
E-book

Social media marketing voor Dummies

Social media marketing voor Dummies - Shiv  Singh - ISBN: 9789045354668
Prijs: € 23,99 (onder voorbehoud)
Beschikbaarheid: Uitverkocht (U kunt dit boek niet meer bestellen)
Mediatype: E-book (21-12-2017)
Genre: Marketing
U kunt dit product niet bestellen

Beschrijving

De afgelopen jaren zijn de marketingmogelijkheden via social media enorm gegroeid. Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, blogs: allemaal hebben ze hun eigen voordelen, gebruiksaanwijzingen en unieke doelgroepen. Maar hoe weet je welke social media bij jouw bedrijf passen en welke strategie je moet toepassen om een succesvolle campagne te kunnen lanceren? Daar helpt de nieuwe editie van 'Social media marketing voor Dummies' je bij! Naast een overzicht van alle mogelijkheden en de nieuwste trends biedt deze praktische gids alle informatie die je nodig hebt om valkuilen te vermijden. Shiv Singh is senior vicepresident Global Brand and Marketing Transformation bij Visa. Stephanie Diamond is voormalig marketingdirecteur bij AOL en voorzitter bij Digital Media Works, dat contentmarketingservices biedt aan bedrijven.

Details

Titel: Social media marketing voor Dummies
auteur: Shiv Singh
Mediatype: E-book
Taal: Nederlands
Druk: 1
Aantal pagina's: 314
Uitgever: Voor Dummies
Publicatiedatum: 2017-12-21
NUR: Marketing
ISBN/ISBN13: 9789045354668
Intern nummer: 40980021