Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
E-book

Marketing voor de mad men van morgen

Sterke merken in een wereld van algoritmes

Marketing voor de mad men van morgen - Wim  Vermeulen - ISBN: 9789401447270
Prijs: € 23,99 (onder voorbehoud)
Beschikbaarheid: Uitverkocht (U kunt dit boek niet meer bestellen)
Mediatype: E-book (03-03-2018)
Genre: Marketing
U kunt dit product niet bestellen

Beschrijving

Hoe versterken traditionele en digitale mediaplatformen elkaar?
Wat kunnen we leren van reclamereuzen uit de jaren zestig?
Wat kan het TapForward-model voor jouw merk betekenen?

Marketing in de digitale wereld van vandaag heeft marketeers voor een forse uitdaging gezet. Door de steeds groeiende berg aan data, de invasie van algoritmes en een consument die liever ontsnapt aan reclame, verliezen reclamecampagnes steeds meer hun effect.

Maar de oorzaak ligt vooral bij onszelf als marketeer. In plaats van de sector proberen te heruitvinden, moeten we onze aanpak aanpassen aan de veranderingen in de digitale wereld. Het TapForward-communicatiemodel is daarbij een stap in de juiste richting: mensen die zich actief achter het merk scharen en dat ook zo uiten op de sociale media, levert sterk resultaat op.

Aan de hand van veertig succescampagnes, bouwt dit boek een nieuw model uit dat de uitdagingen van reclame in de 21ste eeuw aanpakt. Zo krijgt innovatieve marketing van morgen de nodige roots om merken sterker te maken en de verkoopcijfers de hoogte in te jagen.

Details

Titel: Marketing voor de mad men van morgen
auteur: Wim Vermeulen
Mediatype: E-book
Taal: Nederlands
Druk: 1
Aantal pagina's: 200
Uitgever: Lannoo Campus
Publicatiedatum: 2018-03-03
NUR: Marketing
ISBN/ISBN13: 9789401447270
Intern nummer: 40379875