Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
E-book

Beyond brands

Merken zien, trends lezen en weten waarnaartoe

Vooraankondiging
Beyond brands - Tom  Van den Bergh - ISBN: 9789401467698
Prijs: € 21,99 (onder voorbehoud)
Beschikbaarheid: Nog niet verschenen.
Mediatype: E-book (13-05-2020)
Genre: Marketing
U kunt dit product niet bestellen

Beschrijving

Het traditionele Lacoste vervangt haar krokodil door een variatie aan bedreigde diersoorten. Het iconische Louis Vuitton brengt samen met het eigenzinnige straatmerk Supreme een collectie op de markt die in een mum van tijd uitverkoopt.

Merken doen vandaag de gekste dingen. Uitdagend en verrassend proberen en experimenteren ze erop los. Omdat het kan en moet. En daar kunnen wij allemaal van leren. Zo kweken merken een karakter en gaan ze op de fijnste manieren met hun klanten om.

Maar nog vaker zien we sterke merken verdwijnen en vervagen. Maar we hebben ze wel nodig in deze VUCA-wereld. Merken voor morgen maken en managen, dat vraagt een ander denken en doen.

Dit boek helpt je met inspiratie, een bril en een methode om samen met de spelers in jouw brand community, een adaptief en robuust merk te creëren en te waarborgen.

Details

Titel: Beyond brands
auteur: Tom Van den Bergh
Mediatype: E-book
Taal: Nederlands
Druk: 1
Aantal pagina's: 200
Uitgever: Lannoo Campus
Publicatiedatum: 2020-05-13
NUR: Marketing
ISBN/ISBN13: 9789401467698
Intern nummer: 45882440