Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken

Management

< Terug naar Management & Economie
Onderwerpen
Verfijnen

Op taal:


Op prijs:

  • Alle prijzen
  • € 0 - € 12.50
  • € 12.50 - € 25
  • € 25 - € 50
  • € 50 - € 100
  • > € 100

Op jaar:

  • Alle jaartallen
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007
  • 2006
  • 2005

Verwachte titels

Van tanker naar speedboot - Pieter  Daelman - ISBN: 9789401467520
Beyond brands - Tom  Van den Bergh - ISBN: 9789401467698
Ondernemen als een baas - Wesley dos Santos - ISBN: 9789044979121
No rules rules - Reed  Hastings - ISBN: 9789000365692
Durven voor morgen - Saskia  Van Uffelen - ISBN: 9789401464437
Waarom uw oplossing het probleem is - Filip  Vandendriessche - ISBN: 9789401464444
HR Analytics - Fenna  Piersma - ISBN: 9789001868901
50 lessen voor ondernemers - Jurgen  Ingels - ISBN: 9789401462136
L&Atilde;&laquo;ntreprise immortelle - Fons  Van Dyck - ISBN: 9789401462402
Leiderschap in contact - Dries  Oosterhof - ISBN: 9789490580063
Jaarboek Arbeidsvoorwaarden en Medezeggenschap / 2016 - ISBN: 9789462154186
G1000 - ISBN: 9789462745186
E-Commerce. En wat nu? (E-boek - ePub-formaat) - Pierre-Alexandre  Billiet - ISBN: 9789401434010
Stop burn out ((E-boek - ePub-formaat) - Luk  Dewulf - ISBN: 9789401426749
Straatjutten - Richard  Stomp - ISBN: 9789000315116
Zakboek geslaagd projectmanagement - Jacques  Dierick - ISBN: 9789000306671

Nieuwste titels

Sorteer op: datum prijs titels auteur RSS feed
101
Essenties van dienend leiderschap - Jan  Kloosterman - ISBN: 9789402904260
ebook

Essenties van dienend leiderschap

relationeel leidinggeven voor iedereen

Jan Kloosterman

(Nederlands, E-book, 18-05-2017)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 14,00 (onder voorbehoud)
Genre: Leidinggeven, coachen
Elke christen wordt geroepen leiding te geven, een ieder op zijn of haar plaats in het contact met anderen. Om werkelijk present te zijn voor de ander, is er leiding nodig. Allereerst hebben we de leiding van Boven nodig, omdat we afhankelijke mensen zijn. Daarnaast is ook leiding aan jezelf noodzak... Lees verder
102
Toegepaste organisatiekunde - Peter T.H.J.  Thuis - ISBN: 9789001876982
ebook
Order now

Toegepaste organisatiekunde

Peter T.H.J. Thuis

(Nederlands, E-book, 16-05-2017)

Levertijd: onbekend
Prijs: € 55,25
Genre: Personeel en organisatie
103
Verliefd op je klant - Patrick van Veen - ISBN: 9789047010227
ebook

Verliefd op je klant

wat een bioloog je kan leren over verkoop en klantcontact

Patrick van Veen

(Nederlands, E-book, 15-04-2017)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 10,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Klanten zijn net mensen, aldus Jos Burgers. En mensen zijn precies als dieren; alle sociale interactie is gebaseerd op dezelfde principes. We willen allemaal aandacht, begrip en steun van elkaar. Als je dat beseft, kun je klanten verleiden, ze verliefd maken en zelf verliefd worden, en een langdurig... Lees verder
104
Praktijkboek arbeidsomstandigheden 2017 - Langenhuysen  Langenhuysen - ISBN: 9789462155237
ebook

Praktijkboek arbeidsomstandigheden 2017

handleiding voor werknemers, ondernemingsraden en VGW(M)-commissies

Langenhuysen Langenhuysen

(Nederlands, E-book, 08-04-2017)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 49,95 (onder voorbehoud)
Genre: Personeel en organisatie
Het Praktijkboek Arbeidsomstandigheden ondersteunt werknemers, ondernemingsraden en VGW(M)-commissies bij hun inzet voor betere arbeidsomstandigheden. Dit boek biedt praktische en leesbare informatie die meteen toe te passen is. Elk hoofdstuk geeft in enkele pagina's de belangrijkste informatie ove... Lees verder
105
Strategische marketingplanning - Karel Jan  Alsem - ISBN: 9789001877484
ebook

Strategische marketingplanning

theorie, technieken, toepassingen

Karel Jan Alsem

(Nederlands, E-book, 03-03-2017)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 57,50 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
106
Giftige communicatie - Sandra  Hertogh - ISBN: 9789461262196
ebook

Giftige communicatie

het voorkomen en oplossen van gedoe op het werk

Sandra Hertogh

(Nederlands, E-book, 10-02-2017)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 13,50 (onder voorbehoud)
Genre: Management
Steken onder water, sarcastische grapjes en verwijten: we maken allemaal gebruik van giftige communicatie. Doe het liever niet, want het lost geen problemen op en de samenwerking verslechtert alleen maar. Wil je succesvol samenwerken met andere mensen? Leer dan om de giftige communicatie van jeze... Lees verder
107
Beter bemiddelen - Steef  Post - ISBN: 9789462789944
ebook

Beter bemiddelen

hoe verbind je mensen in conflict?

Steef Post

(Nederlands, E-book, 14-01-2017)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: onbekend (onder voorbehoud)
Genre: Leidinggeven, coachen
Conflicten zijn overal waar mensen zijn. Het kan dan ook zomaar gebeuren dat je uitgedaagd of geroepen wordt om te bemiddelen. Als manager, bestuurder, toezichthouder, ambtsdrager of gewoon als collega of vriend. Hoe voorkom je dat je partij gaat kiezen? Wat moet je doen als mensen hardnekkig aa... Lees verder
108
Aanstekelijk veranderen - Jeroen  Busscher - ISBN: 9789047009719
ebook

Aanstekelijk veranderen

sturen zonder te dwingen

Jeroen Busscher

(Nederlands, E-book, 03-01-2017)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 10,00 (onder voorbehoud)
Genre: Leidinggeven, coachen
Jeroen Busscher, bekend van populaire seminars en bestsellers als Pimp je afdeling en Turbomanagement, biedt in zijn nieuwe boek Aanstekelijk veranderen een frisse kijk op leidinggeven in organisaties waar veranderen het nieuwe normaal is. Onmisbaar voor de manager van de eenentwintigste eeuw. Het ... Lees verder
109
Focus &amp; groei - Corien  Plaisier - ISBN: 9789402155891
ebook

Focus & groei

ondernemers vertellen hun verhaal

Corien Plaisier

(Nederlands, E-book, 20-12-2016)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 3,65 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Focus en Groei bevat zes verhalen van ondernemers die vanuit niets een bedrijf zijn begonnen. Zij beantwoorden vragen over hun drijfveren om te starten, of ze altijd al ondernemer wilden worden of dat het gewoon op hun pad kwam. Op welke manier kwamen ze aan klanten? Hoe zorgden ze voor voldoende on... Lees verder
110
Laat je iPad voor je werken - Peter van Loevezijn - ISBN: 9789089653499
ebook

Laat je iPad voor je werken

papierloos vergaderen, documenten bewaren, notities bewaren en delen

Peter van Loevezijn

(Nederlands, E-book, 13-12-2016)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 5,00 (onder voorbehoud)
Genre: Management algemeen
Wil je je iPad slimmer gebruiken, zodat je tijd bespaart in vergaderingen, gesprekken en projecten? Dan is dit compacte boekje zeker iets voor jou! Peter van Loevezijn zet de belangrijkste zakelijke iPadactiviteiten op een rijtje. Hij laat zien hoe je: - met minder papier je werk doet - teksten l... Lees verder
111
Social selling - Carola  Rodrigues - ISBN: 9789461562326
ebook

Social selling

masterclass

Carola Rodrigues

(Nederlands, E-book, 06-12-2016)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 9,95 (onder voorbehoud)
Genre: Management
Social Selling Masterclass leert je met een nieuwe aanpak effectiever en met meer succes acquisitie te plegen: zorg dat klanten naar joú komen. Carola Rodrigues maakt je in dit boek vertrouwd met haar Social Selling Proces; een stappenplan waarmee je je bedrijf Social Selling-proof kunt mak... Lees verder
112
Bezielend coachen - Adriaan  Hoogendijk - ISBN: 9789047009818
ebook

Bezielend coachen

fundamenteel, compleet, toegankelijk

Adriaan Hoogendijk

(Nederlands, E-book, 12-10-2016)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 10,00 (onder voorbehoud)
Genre: Leidinggeven, coachen
Bezielend coachen van Adriaan Hoogendijk bevat een schat aan theorieën, modellen, vragen en opdrachten voor beginnende en gevorderde coaches. Coaching voldoet aan de behoefte van mensen in alle lagen van een organisatie om actief te werken aan verandering die ook verbetering is. Maar om de vitalitei... Lees verder
113
De responsive enterprise - Rini van Solingen - ISBN: 9789461279989
ebook

De responsive enterprise

in 9 stappen naar een snelle en wendbare organisatie

Rini van Solingen

(Nederlands, E-book, 22-09-2016)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 17,00 (onder voorbehoud)
Genre: Management algemeen
De wereld versnelt. Het maken van plannen lijkt soms zelfs zinloos; zodra de spreekwoordelijke inkt nog niet droog is, verandert er weer wat en is het plan al achterhaald. Responsiveness is daarom een cruciale eigenschap voor organisaties om snel te kunnen acteren in onze dynamische wereld. Grote or... Lees verder
114
Ambtenarenrecht / 2016/2 - ISBN: 9789013135176
ebook

Ambtenarenrecht / 2016/2

Wet- en regelgeving

(Nederlands, E-book, 06-09-2016)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 59,35 (onder voorbehoud)
Genre: Management algemeen
In deze uitgave vindt u de meest relevante wetgeving op het gebied van het ambtenarenrecht overzichtelijk bij elkaar gebracht. Zo zijn de wetten en besluiten opgenomen die de algemene rechtspositie van de ambtenaar regelen, de relevante wetten en regelingen op het gebied van ambtenarenpensioenen en ... Lees verder
115
Mindhacking - Ronald van Aggelen - ISBN: 9789492221421
ebook

Mindhacking

de praktijk van beinvloeding

Ronald van Aggelen

(Nederlands, E-book, 10-06-2016)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 10,00 (onder voorbehoud)
Genre: Management algemeen
Het woord 'manipuleren' roept vaak negatieve associaties op. Mensen zijn bang om gemanipuleerd te worden en denken dat ze dan geen invloed meer hebben op hun handelen. Tegelijkertijd bestaat bij velen het besef dat we altijd bezig zijn om zaken 'naar onze hand te zetten' en dat manipulatie dus eigen... Lees verder
116
Digital empathy - Marco  Gianotten - ISBN: 9789082556421
ebook

Digital empathy

De achilleshiel van IT

Marco Gianotten

(Nederlands, E-book, 23-07-2016)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 4,95 (onder voorbehoud)
Genre: Management algemeen
Er was eens een bedrijfsonderdeel dat werd opgericht om computers te bedienen: de afdeling automatisering, later omgedoopt tot de afdeling informatietechnologie (IT). Decennia later zijn IT-afdelingen omvangrijker en belangrijker voor de bedrijfscontinuïteit dan ooit. Maar bijnamen als 'het fort' of... Lees verder
117
Lead companies - Nadia  Werkers - ISBN: 9789401436687
ebook

Lead companies

van familiebedrijf tot multinational

Nadia Werkers

(Nederlands, E-book, 06-07-2016)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 20,00 (onder voorbehoud)
Genre: Personeel en organisatie
Vlaamse industrie zet de krijtlijnen uit Vlaamse koplopers in industrieel ondernemen Onze industrie ondergaat fundamentele veranderingen. Een diversere marktvraag en de exponentiële groei van data, nieuwe software en hoogtechnologische producten maken onze bedrijfsvoering steeds complexer. Lead Comp... Lees verder
118
Good business voor KMO's (E-boek) - Louis  Schoofs - ISBN: 9789401430852
ebook

Good business voor KMO's (E-boek)

waarom je beter geen korting geeft, de klant geen koning is en 7/7 niet hoeft

Louis Schoofs

(Nederlands, E-book, 14-07-2016)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 24,00 (onder voorbehoud)
Genre: Personeel en organisatie
Out of the box denken geeft jouw KMO een slimme voorsprong WAT KUNNEN MANAGERS LEREN VAN CLOWNS? HOE WORDEN KLANTEN AMBASSADEURS? WAT MAAKT VAN EEN ONDERNEMING EEN GOOD BUSINESS? Sinds de tijd van de dorpswinkels is er veel veranderd voor bedrijven. We shoppen vandaag altijd en overal en willen op d... Lees verder
119
Flow en de kunst van het zakendoen - Jan  Bommerez - ISBN: 9789460001918
ebook

Flow en de kunst van het zakendoen

zeven vitale inzichten voor verkopers, ondernemers en managers

Jan Bommerez

(Nederlands, E-book, 06-07-2016)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 19,95 (onder voorbehoud)
Genre: Management algemeen
FLOW kan kortweg omschreven worden als: 'de optimale staat van ervaring'. Dit houdt in dat hij die in FLOW is, zich gelukkig voelt. Mihaly Csikzentmihalyi, de naamgever aan het begrip, definieert FLOW zelfs als 'de ervaring van het geluk dat in elk van ons impliciet aanwezig is.'En wanneer is een me... Lees verder
120
Wat is de vraag? - Erik  de Kort - ISBN: 9789082509915
ebook

Wat is de vraag?

over effectiever en efficiënter marktonderzoek

Erik de Kort

(Nederlands, E-book, 29-06-2016)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 9,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
'Wat is de vraag?' geeft een praktische aanpak en krachtige tools die je helpen om een goed marktonderzoek op te zetten. Onder 'goed' marktonderzoek verstaan we onderzoek dat daadwerkelijk gebruikt kan worden als fundament voor (marketing)beslissingen. We laten zien hoe een gedegen probleemanaly... Lees verder
121
Handboek betekenisvol ondernemen - Kees  Klomp - ISBN: 9789047009207
ebook

Handboek betekenisvol ondernemen

het gat in de maatschappij

Kees Klomp

(Nederlands, E-book, 23-06-2016)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 10,00 (onder voorbehoud)
Genre: Management algemeen
Maatschappelijke toegevoegde waarde is de belangrijkste pilaar onder florerende bedrijven. Duurzaamheid en MVO zijn daarvan slechts het begin. We hebben het hier over wérkelijke, aantoonbare waarde, voor het leven van klanten, medewerkers en andere betrokkenen _ kortom, voor de maatschappij in brede... Lees verder
122
Door de bomen het bos zien - Jan  Bommerez - ISBN: 9789460001895
ebook

Door de bomen het bos zien

ontdek de eenvoud onder de complexiteit in relaties en organisaties

Jan Bommerez

(Nederlands, E-book, 20-06-2016)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 19,45 (onder voorbehoud)
Genre: Management algemeen
In Kun je een rups leren vliegen? ging Jan Bommerez al in op het fundamentele verschil tussen verandermanagement en transformationeel leiderschap. In Door de bomen het bos zien gaat hij nog een stap verder. Transformatie kun je niet leiden. Het is een zelforganiserend proces. Leiders kunnen allee... Lees verder
123
TRUE Brands - Mark van de Grift - ISBN: 9789000348169
ebook

TRUE Brands

branding in een nieuwe wereld

Mark van de Grift

(Nederlands, E-book, 25-05-2016)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 12,00 (onder voorbehoud)
Genre: Management algemeen
TRUE Brands; de succesmerken van de toekomst!   Hoe pas ik TRUE Branding toe om mijn bedrijf tot een succes te maken? De nieuwe generatie consumenten doorziet marketeers. Ze zijn sociaal bewogen, veeleisend en kunnen door middel van social media merken maken... Lees verder