Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken

Marketing

< Terug naar Management
Verfijnen

Op taal:


Op prijs:

  • Alle prijzen
  • € 0 - € 12.50
  • € 12.50 - € 25
  • € 25 - € 50
  • € 50 - € 100

Op jaar:

  • Alle jaartallen
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007
  • 2006
  • 2005

Verwachte titels

Beyond brands - Tom  Van den Bergh - ISBN: 9789401467698
E-Commerce. En wat nu? (E-boek - ePub-formaat) - Pierre-Alexandre  Billiet - ISBN: 9789401434010
Straatjutten - Richard  Stomp - ISBN: 9789000315116

Nieuwste titels

Sorteer op: datum prijs titels auteur RSS feed
1
Bingemarketing - Carlijn  Postma - ISBN: 9789024428069
ebook

Bingemarketing

Het beste scenario voor het bouwen van je merk

Carlijn Postma

(Nederlands, E-book, 17-09-2019)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 17,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Hoe lukt het seriemakers wél om mensen lange tijd naar hun content te laten kijken? En waarom hebben we in marketing de grootste moeite om continu publiek te vinden voor ons verhaal? Bingemarketing biedt een verfrissende kijk op marketing in de eenentwintigste eeuw. Hollywood Hoe bouw je een m... Lees verder
2
De conversation company - Steven Van Belleghem - ISBN: 9789020977776
ebook

De conversation company

Steven Van Belleghem

(Nederlands, E-book, 24-02-2012)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 24,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
?Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel veranderd. Dat zal niemand nog betwisten. Veel bedrijven hebben ondertussen hun eerste stappen in de wereld van de so... Lees verder
3
Dienstenmarketingmanagement - Wouter de Vries jr. - ISBN: 9789001886837
ebook

Dienstenmarketingmanagement

Wouter de Vries jr.

(Nederlands, E-book, 15-07-2018)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 49,50 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
4
Focus &amp; groei - Corien  Plaisier - ISBN: 9789402155891
ebook

Focus & groei

ondernemers vertellen hun verhaal

Corien Plaisier

(Nederlands, E-book, 20-12-2016)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 3,65 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Focus en Groei bevat zes verhalen van ondernemers die vanuit niets een bedrijf zijn begonnen. Zij beantwoorden vragen over hun drijfveren om te starten, of ze altijd al ondernemer wilden worden of dat het gewoon op hun pad kwam. Op welke manier kwamen ze aan klanten? Hoe zorgden ze voor voldoende on... Lees verder
5
Calimeromarketing 2.0 in een eierdop - Karen  Romme - ISBN: 9789059725010
ebook

Calimeromarketing 2.0 in een eierdop

voor ondernemers, freelancers en zzp'ers die geen boeken lezen

Karen Romme

(Nederlands, E-book, 28-02-2011)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 3,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
In 2004 verscheen 'Calimeromarketing, waar kleine bedrijven groot in kunnen zijn' en in 2009 'Calimeromarketing 2.0, de nieuwe marketing filosofie voor kleine ondernemers, freelancers en zzpers'. Met deze boeken wil ondernemer Karen Romme kleine ondernemers laten zien hoe sterk hun positie is ten op... Lees verder
6
Basisboek Customer Journey - Marian van Slooten - ISBN: 9789001855666
ebook

Basisboek Customer Journey

Een inleiding in het vakgebied

Marian van Slooten

(Nederlands, E-book, 10-10-2018)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 27,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
- Het eerste studieboek over customer journey voor het hoger onderwijs; - leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen; - gebaseerd op de praktijkervaring van honderden customer journey-projecten. Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes.... Lees verder
7
Koud bellen: brr... - Victor  Bonke - ISBN: 9789085708025
ebook

Koud bellen: brr...

Victor Bonke

(Nederlands, E-book, 11-01-2012)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 12,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Zeven ingredienten voor succesvolle koude acquisitie voor het MKB: de RATRACEKoude acquisitie behoort tot een van de meest lastige, meest gevreesde onderdelen van het verkoopvak. Vooral omdat je aan de telefoon vaker dan je liefis, wordt afgewezen.Dit praktische, vijftien hoofdstukken tellende doe-b... Lees verder
8
De conversation manager - Steven Van Belleghem - ISBN: 9789401408332
ebook

De conversation manager

de kracht van de hedendaagse consument : het einde van de traditionele adverteerder

Steven Van Belleghem

(Nederlands, E-book, 24-04-2013)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 20,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
?De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan.Adverteren op de traditionele man... Lees verder
9
Marketing fundamentals - Bronis  Verhage - ISBN: 9789001853235
ebook

Marketing fundamentals

Bronis Verhage

(Nederlands, E-book, 01-08-2018)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 71,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
10
Digital marketing fundamentals - Marjolein  Visser - ISBN: 9789001887131
ebook

Digital marketing fundamentals

Marjolein Visser

(Nederlands, E-book, 16-07-2018)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 58,50 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
- First fully-fledged textbook on digital marketing that covers the entire marketing process; - with contributions from over 30 online marketing specialists; - scientific theory behind digital marketing as well as techniques and media are discussed. Digital Marketing Fundamentals is the first fully... Lees verder
11
Competentietraining marketing - Leo  Broekhuizen - ISBN: 9789460947353
ebook

Competentietraining marketing

Leo Broekhuizen

(Nederlands, E-book, 29-06-2013)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 17,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Marketing is niet alleen een filosofie, maar ook een uitstekend instrument om organisaties verder te helpen en de klant echt centraal te stellen.Competentietraining marketing biedt een stevige basis voor de toekomstige manager om in een marketingomgeving te kunnen functioneren. In deze competentietr... Lees verder
12
Marketing.com 4.0 - Wim van der Mark - ISBN: 9789001877552
ebook

Marketing.com 4.0

praktijkboek e-commerce, social media & contentmarketing

Wim van der Mark

(Nederlands, E-book, 18-05-2017)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 27,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
13
Creeer een band met je klant - Bart  Groothuis - ISBN: 9789461261267
ebook

Creeer een band met je klant

managementroman voor professionals die (niet) willen verkopen

Bart Groothuis

(Nederlands, E-book, 02-12-2014)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 17,50 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Zou je zelf een professional in de arm nemen die je niet vertrouwt? Natuurlijk niet. Succesvol verkopen begint met een persoonlijke relatie met je klant. Uiteraard moet je verstand van zaken hebben, maar een klant moet je ook aardig vinden voordat hij met je in zee gaat. Dit boek laat zien hoe je ee... Lees verder
14
Marketingplan op 1 A4 - Ment  Kuiper - ISBN: 9789058754820
ebook

Marketingplan op 1 A4

een succesvolle klantgerichte strategie ontwikkelen die echt werkt

Ment Kuiper

(Nederlands, E-book, 31-01-2019)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 17,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Veel marketingplannen verdwijnen ongelezen in een la: vreemd eigenlijk dat we zoveel kennis, tijd, capaciteit, maar vooral positieve energie zomaar van tafel vegen. Plannen leiden tot grotere successen Alle professionals in het marketing- en communicatievak maken plannen en ontwikkelen strategie... Lees verder
15
Customer experience in de praktijk - Manfred van Gurchom - ISBN: 9789047007098
ebook

Customer experience in de praktijk

de klantervaring als spil van uw bedrijf

Manfred van Gurchom

(Nederlands, E-book, 03-04-2014)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 10,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Klantgericht werken’, hoeveel bedrijven hebben dat niet als motto? Toch staan in de praktijk de eigen producten en organisatie nog te vaak voorop. Manfred van Gurchom helpt u stap voor stap uw organisatie systematisch rond uw klanten in te richten en de customer experience duurzaam te verbeteren. Aa... Lees verder
16
Happy profit - Herman  Toch - ISBN: 9789401413534
ebook

Happy profit

ga voor winst en wees er trots op

Herman Toch

(Nederlands, E-book, 03-07-2014)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 20,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Denk aan de lange termijn. Wees waardegericht. Zet je bedrijf op weg naar 'the good life'. Happy Profit wil de negatieve spanning rond winst en groei wegnemen en ziet de uitdagingen van de wereld als een enorme opportuniteit voor succesvolle merken en bedrijven. Als CEO's en marketeers erin slagen o... Lees verder
17
Commerci&Atilde;&laquo;le calculaties / 2 Rekenen op Nima-B niveau - Gerard  Minnaar - ISBN: 9789001877286
ebook

Commerciële calculaties / 2 Rekenen op Nima-B niveau

Gerard Minnaar

(Nederlands, E-book, 18-05-2017)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 53,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
18
Richt je niet op naamsbekendheid - Miranda  Apeldoorn - ISBN: 9789491361203
ebook

Richt je niet op naamsbekendheid

25 opmerkelijke marketingadviezen voor zp'ers

Miranda Apeldoorn

(Nederlands, E-book, 13-04-2012)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 5,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
In dit e-book vind je 25 opmerkelijke marketingadviezen voor zelfstandig professionals. Een verzameling van concrete voorbeelden, herkenbare situaties en praktische tips samengesteld uit honderden blogs die eerder verschenen op www.ditiszinvol.nl, de website van marketingcoach Miranda Apeldoorn. L... Lees verder
19
Inleiding sales - Stefan  Renkema - ISBN: 9789462742567
ebook

Inleiding sales

een introductie in een veelzijdig vakgebied

Stefan Renkema

(Nederlands, E-book, 15-08-2015)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 25,50 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Als er niets wordt verkocht, dan gebeurt er niets. Iedere organisatie heeft daarom kopende klanten nodig om te kunnen voortbestaan. Het leggen van relaties met nieuwe klanten én het onderhouden van bestaande klantrelaties is daarmee van wezenlijk belang voor elke organisatie. En dat is precies waar ... Lees verder
20
Strategische marketingplanning - ISBN: 9789462124004
ebook

Strategische marketingplanning

(Nederlands, E-book, 21-07-2013)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 5,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Dit is het uittreksel behorend bij het boek Strategische marketingplanning (5e druk; ISBN 9789001765057) van K.J. Alsem, E.J. Kostelijk. Uittreksels van studentsonly bieden je een goede manier om de stof uit het boek nog sneller en makkelijker onder de knie te krijgen. Ze geven beknopt - in ca. 10% ... Lees verder
21
Strategische marketingplanning - Karel Jan  Alsem - ISBN: 9789001877484
ebook

Strategische marketingplanning

theorie, technieken, toepassingen

Karel Jan Alsem

(Nederlands, E-book, 03-03-2017)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 57,50 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
22
Durf te doen - Petra de Boevere - ISBN: 9789044965971
ebook

Durf te doen

via social media naar de netwerksamenleving

Petra de Boevere

(Nederlands, E-book, 25-06-2013)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 10,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Social media is al lang niet meer slechts de verzamelnaam van alle online platformen die er zijn. Het staat ook voor alles wat mensen samen online doen. Het heeft inmiddels zijn plek ingenomen naast tv, radio en kranten. Steeds meer mensen en bedrijven beginnen te snappen dat online niet een andere ... Lees verder
23
Commerciele calculaties / Deel 2 / deel Uittreksel - ISBN: 9789462120693
ebook

Commerciele calculaties / Deel 2 / deel Uittreksel

(Nederlands, E-book, 21-07-2013)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 5,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Dit is het uittreksel behorend bij het boek Commerciele calculaties. Deel 2 (4e druk; ISBN 9789001768843) van G. Minnaar, N. van der Sluijs. Uittreksels van studentsonly bieden je een goede manier om de stof uit het boek nog sneller en makkelijker onder de knie te krijgen. Ze geven beknopt - in ca. ... Lees verder