Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken

Marketing

< Terug naar Management
Verfijnen

Op taal:


Op prijs:

  • Alle prijzen
  • € 0 - € 12.50
  • € 12.50 - € 25
  • € 25 - € 50
  • € 50 - € 100

Op jaar:

  • Alle jaartallen
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007
  • 2006
  • 2005

Verwachte titels

Beyond brands - Tom  Van den Bergh - ISBN: 9789401467698
E-Commerce. En wat nu? (E-boek - ePub-formaat) - Pierre-Alexandre  Billiet - ISBN: 9789401434010
Straatjutten - Richard  Stomp - ISBN: 9789000315116

Nieuwste titels

Sorteer op: datum prijs titels auteur RSS feed
1
Focus &amp; groei - Corien  Plaisier - ISBN: 9789402155891
ebook

Focus & groei

ondernemers vertellen hun verhaal

Corien Plaisier

(Nederlands, E-book, 20-12-2016)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 3,65 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Focus en Groei bevat zes verhalen van ondernemers die vanuit niets een bedrijf zijn begonnen. Zij beantwoorden vragen over hun drijfveren om te starten, of ze altijd al ondernemer wilden worden of dat het gewoon op hun pad kwam. Op welke manier kwamen ze aan klanten? Hoe zorgden ze voor voldoende on... Lees verder
2
Calimeromarketing 2.0 in een eierdop - Karen  Romme - ISBN: 9789059725010
ebook

Calimeromarketing 2.0 in een eierdop

voor ondernemers, freelancers en zzp'ers die geen boeken lezen

Karen Romme

(Nederlands, E-book, 28-02-2011)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 3,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
In 2004 verscheen 'Calimeromarketing, waar kleine bedrijven groot in kunnen zijn' en in 2009 'Calimeromarketing 2.0, de nieuwe marketing filosofie voor kleine ondernemers, freelancers en zzpers'. Met deze boeken wil ondernemer Karen Romme kleine ondernemers laten zien hoe sterk hun positie is ten op... Lees verder
3
De (on)zin van het (on)bewuste - Waldo  Swijnenburg - ISBN: 9789059725966
ebook

De (on)zin van het (on)bewuste

waarom kwalitatief onderzoek de toekomst heeft

Waldo Swijnenburg

(Nederlands, E-book, 02-11-2011)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 4,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Consumenten nemen hun beslissingen vooral onbewust. Althans, dit zeggen enkele toonaangevende wetenschappers. Als deze stelling waar is kan dit verregaande implicaties hebben voor traditioneel marktonderzoek en hun opdrachtgevers, die primair naar bewuste attitudes kijken. Is het onbewuste echt a... Lees verder
4
Richt je niet op naamsbekendheid - Miranda  Apeldoorn - ISBN: 9789491361203
ebook

Richt je niet op naamsbekendheid

25 opmerkelijke marketingadviezen voor zp'ers

Miranda Apeldoorn

(Nederlands, E-book, 13-04-2012)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 5,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
In dit e-book vind je 25 opmerkelijke marketingadviezen voor zelfstandig professionals. Een verzameling van concrete voorbeelden, herkenbare situaties en praktische tips samengesteld uit honderden blogs die eerder verschenen op www.ditiszinvol.nl, de website van marketingcoach Miranda Apeldoorn. L... Lees verder
5
Commerciele calculaties / Deel 2 / deel Uittreksel - ISBN: 9789462120693
ebook

Commerciele calculaties / Deel 2 / deel Uittreksel

(Nederlands, E-book, 21-07-2013)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 5,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Dit is het uittreksel behorend bij het boek Commerciele calculaties. Deel 2 (4e druk; ISBN 9789001768843) van G. Minnaar, N. van der Sluijs. Uittreksels van studentsonly bieden je een goede manier om de stof uit het boek nog sneller en makkelijker onder de knie te krijgen. Ze geven beknopt - in ca. ... Lees verder
6
Communicatieplanner / deel Uittreksel - ISBN: 9789462120730
ebook

Communicatieplanner / deel Uittreksel

(Nederlands, E-book, 21-07-2013)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 5,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Dit is het uittreksel behorend bij het boek Communicatieplanner (2e druk; ISBN 9789001710019) van W.J. Michels. Uittreksels van studentsonly bieden je een goede manier om de stof uit het boek nog sneller en makkelijker onder de knie te krijgen. Ze geven beknopt - in ca. 10% van het aantal pagina&apo... Lees verder
7
Enquete research / deel Uittreksel - ISBN: 9789462121294
ebook

Enquete research / deel Uittreksel

(Nederlands, E-book, 21-07-2013)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 5,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Dit is het uittreksel behorend bij het boek Enquête research (2e druk; ISBN 9789001700300) van A.M. Oudemans, K.A.R. Markus. Uittreksels van studentsonly bieden je een goede manier om de stof uit het boek nog sneller en makkelijker onder de knie te krijgen. Ze geven beknopt - in ca. 10% van het aant... Lees verder
8
Strategische marketingplanning - ISBN: 9789462124004
ebook

Strategische marketingplanning

(Nederlands, E-book, 21-07-2013)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 5,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Dit is het uittreksel behorend bij het boek Strategische marketingplanning (5e druk; ISBN 9789001765057) van K.J. Alsem, E.J. Kostelijk. Uittreksels van studentsonly bieden je een goede manier om de stof uit het boek nog sneller en makkelijker onder de knie te krijgen. Ze geven beknopt - in ca. 10% ... Lees verder
9
Professioneel inkopen / deel Uittreksel - ISBN: 9789462125018
ebook

Professioneel inkopen / deel Uittreksel

(Nederlands, E-book, 21-07-2013)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 5,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Dit is het uittreksel behorend bij het boek Professioneel inkopen (3e druk; ISBN 9789001700249) van B.J. Albronda. Uittreksels van studentsonly bieden je een goede manier om de stof uit het boek nog sneller en makkelijker onder de knie te krijgen. Ze geven beknopt - in ca. 10% van het aantal pagina&... Lees verder
10
Durf te doen - Petra de Boevere - ISBN: 9789044965971
ebook

Durf te doen

via social media naar de netwerksamenleving

Petra de Boevere

(Nederlands, E-book, 25-06-2013)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 10,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Social media is al lang niet meer slechts de verzamelnaam van alle online platformen die er zijn. Het staat ook voor alles wat mensen samen online doen. Het heeft inmiddels zijn plek ingenomen naast tv, radio en kranten. Steeds meer mensen en bedrijven beginnen te snappen dat online niet een andere ... Lees verder
11
De reclame voorbij - Krijn de Best - ISBN: 9789071501500
ebook

De reclame voorbij

industriële marketing wordt volwassen

Krijn de Best

(Nederlands, E-book, 01-02-2012)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 7,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Dit boekje schetst een perspectief voor de toekomst van het vak 'Industriële marketing' rond het moment dat de leergang Industrial Business Marketing and Innovation wordt geïntroduceerd door TSM Business School, een onderdeel van Twente School of Management(TSM). De basis voor het onderwijs in het ... Lees verder
12
De kleine Facebookmarketing voor Dummies - Marvin  Bos - ISBN: 9789045355740
ebook

De kleine Facebookmarketing voor Dummies

Marvin Bos

(Nederlands, E-book, 29-06-2018)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 8,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Steeds meer bedrijven ontdekken de waarde van Facebook. Omdat je kunt targeten op basis van specifieke interesses of online gedrag, kun je er bijzonder gericht adverteren. Veel bedrijven weten te weinig van de mogelijkheden om goede resultaten te behalen. Dit boekje legt je van A tot Z uit hoe je ee... Lees verder
13
De kleine SEO voor Dummies - Mark  Jansen - ISBN: 9789045357126
ebook

De kleine SEO voor Dummies

Mark Jansen

(Nederlands, E-book, 07-04-2020)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 8,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Dit boekje staat vol tips en technieken waarmee je de vindbaarheid van jouw website aanzienlijk kan verbeteren. Je leest hoe zoekmachines precies werken en hoe je hoog eindigt in Google's lijst van zoekresultaten. Maar ook welk woordgebruik je op je pagina moet gebruiken, hoe je een goede gebruikers... Lees verder
14
Wat is de vraag? - Erik de Kort - ISBN: 9789059726604
ebook

Wat is de vraag?

over effectiever en efficienter marktonderzoek

Erik de Kort

(Nederlands, E-book, 30-06-2012)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 9,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
In 'Wat is de vraag?' presenteren Erik De Kort en Durk Bosma een praktische aanpak en krachtige tools die je helpen om een goed marktonderzoek op te zetten. Onder 'goed' marktonderzoek verstaan zij onderzoek dat daadwerkelijk gebruikt kan worden als fundament voor (marketing)beslissingen. Ze laten z... Lees verder
15
Wat is de vraag? - Erik  de Kort - ISBN: 9789082509915
ebook

Wat is de vraag?

over effectiever en efficiënter marktonderzoek

Erik de Kort

(Nederlands, E-book, 29-06-2016)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 9,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
'Wat is de vraag?' geeft een praktische aanpak en krachtige tools die je helpen om een goed marktonderzoek op te zetten. Onder 'goed' marktonderzoek verstaan we onderzoek dat daadwerkelijk gebruikt kan worden als fundament voor (marketing)beslissingen. We laten zien hoe een gedegen probleemanaly... Lees verder
16
De Tao van Service - Eric de Haan - ISBN: 9789023249214
ebook

De Tao van Service

inspiratiegids voor klantgevoelige service

Eric de Haan

(Nederlands, E-book, 30-01-2012)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 10,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Service. Voor klanten steeds vaker van doorslaggevende betekenis. Het kan de relatie máken maar ook breken. Organisaties pretenderen dat ze 'service hoog in het vaandel' hebben staan. Ze blazen soms hoog van de toren met termen als 'service leadership' en 'service excellence'. Jammer dat hun kla... Lees verder
17
Alles over verkopen - RIchte  Lommert - ISBN: 9789032505103
ebook

Alles over verkopen

gouden tips voor elke verkoper

RIchte Lommert

(Nederlands, E-book, 31-10-2009)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 10,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Alles over verkopen is een praktisch handboek voor verkopers. Alle aspecten van het moeilijke maar boeiende vak verkopen van communicatieve vaardigheden en de techniek van het verkoopgesprek tot een inleiding in de moderne marketing worden uitvoerig behandeld. Geschreven vanuit de praktijd heef... Lees verder
18
Customer experience in de praktijk - Manfred van Gurchom - ISBN: 9789047007098
ebook

Customer experience in de praktijk

de klantervaring als spil van uw bedrijf

Manfred van Gurchom

(Nederlands, E-book, 03-04-2014)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 10,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Klantgericht werken’, hoeveel bedrijven hebben dat niet als motto? Toch staan in de praktijk de eigen producten en organisatie nog te vaak voorop. Manfred van Gurchom helpt u stap voor stap uw organisatie systematisch rond uw klanten in te richten en de customer experience duurzaam te verbeteren. Aa... Lees verder
19
Verliefd op je klant - Patrick van Veen - ISBN: 9789047010227
ebook

Verliefd op je klant

wat een bioloog je kan leren over verkoop en klantcontact

Patrick van Veen

(Nederlands, E-book, 15-04-2017)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 10,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Klanten zijn net mensen, aldus Jos Burgers. En mensen zijn precies als dieren; alle sociale interactie is gebaseerd op dezelfde principes. We willen allemaal aandacht, begrip en steun van elkaar. Als je dat beseft, kun je klanten verleiden, ze verliefd maken en zelf verliefd worden, en een langdurig... Lees verder
20
Koud bellen: brr... - Victor  Bonke - ISBN: 9789085708025
ebook

Koud bellen: brr...

Victor Bonke

(Nederlands, E-book, 11-01-2012)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 12,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Zeven ingredienten voor succesvolle koude acquisitie voor het MKB: de RATRACEKoude acquisitie behoort tot een van de meest lastige, meest gevreesde onderdelen van het verkoopvak. Vooral omdat je aan de telefoon vaker dan je liefis, wordt afgewezen.Dit praktische, vijftien hoofdstukken tellende doe-b... Lees verder
21
De ultieme kudde - Mark  Earls - ISBN: 9789490574529
ebook

De ultieme kudde

het begrijpen en beinvloeden van massagedrag

Mark Earls

(Nederlands, E-book, 19-12-2012)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 14,50 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
De aanname dat mensen individualistisch zijn loopt als een rode draad door onze cultuur. Recente ontdekkingen van vooraanstaande hersen- en gedragswetenschappers wijzen er echter op dat we veel minder zelfstandig zijn dan we graag willen denken. Sterker nog: wij zijn de meest dominante diersoort ter... Lees verder
22
Marketingplan op 1 A4 - Ment  Kuiper - ISBN: 9789058754820
ebook

Marketingplan op 1 A4

een succesvolle klantgerichte strategie ontwikkelen die echt werkt

Ment Kuiper

(Nederlands, E-book, 31-01-2019)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 17,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Veel marketingplannen verdwijnen ongelezen in een la: vreemd eigenlijk dat we zoveel kennis, tijd, capaciteit, maar vooral positieve energie zomaar van tafel vegen. Plannen leiden tot grotere successen Alle professionals in het marketing- en communicatievak maken plannen en ontwikkelen strategie... Lees verder
23
Bingemarketing - Carlijn  Postma - ISBN: 9789024428069
ebook

Bingemarketing

Het beste scenario voor het bouwen van je merk

Carlijn Postma

(Nederlands, E-book, 17-09-2019)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 17,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Hoe lukt het seriemakers wél om mensen lange tijd naar hun content te laten kijken? En waarom hebben we in marketing de grootste moeite om continu publiek te vinden voor ons verhaal? Bingemarketing biedt een verfrissende kijk op marketing in de eenentwintigste eeuw. Hollywood Hoe bouw je een m... Lees verder