Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken

Marketing

< Terug naar Management
Verfijnen

Op taal:


Op prijs:

  • Alle prijzen
  • € 0 - € 12.50
  • € 12.50 - € 25
  • € 25 - € 50
  • € 50 - € 100
  • > € 100

Op jaar:

  • Alle jaartallen
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007
  • 2006
  • 2005

Verwachte titels

Beyond brands - Tom  Van den Bergh - ISBN: 9789401467698
E-Commerce. En wat nu? (E-boek - ePub-formaat) - Pierre-Alexandre  Billiet - ISBN: 9789401434010
Straatjutten - Richard  Stomp - ISBN: 9789000315116

Nieuwste titels

Sorteer op: datum prijs titels auteur RSS feed
1
Commerciele calculaties / Deel 2 / deel Uittreksel - ISBN: 9789462120693
ebook

Commerciele calculaties / Deel 2 / deel Uittreksel

(Nederlands, E-book, 21-07-2013)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 5,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Dit is het uittreksel behorend bij het boek Commerciele calculaties. Deel 2 (4e druk; ISBN 9789001768843) van G. Minnaar, N. van der Sluijs. Uittreksels van studentsonly bieden je een goede manier om de stof uit het boek nog sneller en makkelijker onder de knie te krijgen. Ze geven beknopt - in ca. ... Lees verder
2
Communicatieplanner / deel Uittreksel - ISBN: 9789462120730
ebook

Communicatieplanner / deel Uittreksel

(Nederlands, E-book, 21-07-2013)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 5,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Dit is het uittreksel behorend bij het boek Communicatieplanner (2e druk; ISBN 9789001710019) van W.J. Michels. Uittreksels van studentsonly bieden je een goede manier om de stof uit het boek nog sneller en makkelijker onder de knie te krijgen. Ze geven beknopt - in ca. 10% van het aantal pagina&apo... Lees verder
3
Enquete research / deel Uittreksel - ISBN: 9789462121294
ebook

Enquete research / deel Uittreksel

(Nederlands, E-book, 21-07-2013)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 5,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Dit is het uittreksel behorend bij het boek Enquête research (2e druk; ISBN 9789001700300) van A.M. Oudemans, K.A.R. Markus. Uittreksels van studentsonly bieden je een goede manier om de stof uit het boek nog sneller en makkelijker onder de knie te krijgen. Ze geven beknopt - in ca. 10% van het aant... Lees verder
4
Strategische marketingplanning - ISBN: 9789462124004
ebook

Strategische marketingplanning

(Nederlands, E-book, 21-07-2013)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 5,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Dit is het uittreksel behorend bij het boek Strategische marketingplanning (5e druk; ISBN 9789001765057) van K.J. Alsem, E.J. Kostelijk. Uittreksels van studentsonly bieden je een goede manier om de stof uit het boek nog sneller en makkelijker onder de knie te krijgen. Ze geven beknopt - in ca. 10% ... Lees verder
5
Professioneel inkopen / deel Uittreksel - ISBN: 9789462125018
ebook

Professioneel inkopen / deel Uittreksel

(Nederlands, E-book, 21-07-2013)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 5,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Dit is het uittreksel behorend bij het boek Professioneel inkopen (3e druk; ISBN 9789001700249) van B.J. Albronda. Uittreksels van studentsonly bieden je een goede manier om de stof uit het boek nog sneller en makkelijker onder de knie te krijgen. Ze geven beknopt - in ca. 10% van het aantal pagina&... Lees verder
6
Creeer een band met je klant - Bart  Groothuis - ISBN: 9789461261267
ebook

Creeer een band met je klant

managementroman voor professionals die (niet) willen verkopen

Bart Groothuis

(Nederlands, E-book, 02-12-2014)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 17,50 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Zou je zelf een professional in de arm nemen die je niet vertrouwt? Natuurlijk niet. Succesvol verkopen begint met een persoonlijke relatie met je klant. Uiteraard moet je verstand van zaken hebben, maar een klant moet je ook aardig vinden voordat hij met je in zee gaat. Dit boek laat zien hoe je ee... Lees verder
7
De Tao van Service - Eric de Haan - ISBN: 9789023249214
ebook

De Tao van Service

inspiratiegids voor klantgevoelige service

Eric de Haan

(Nederlands, E-book, 30-01-2012)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 10,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Service. Voor klanten steeds vaker van doorslaggevende betekenis. Het kan de relatie máken maar ook breken. Organisaties pretenderen dat ze 'service hoog in het vaandel' hebben staan. Ze blazen soms hoog van de toren met termen als 'service leadership' en 'service excellence'. Jammer dat hun kla... Lees verder
8
Strategische marketingplanning - Karel Jan  Alsem - ISBN: 9789001877484
ebook

Strategische marketingplanning

theorie, technieken, toepassingen

Karel Jan Alsem

(Nederlands, E-book, 03-03-2017)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 57,50 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
9
Wat is de vraag? - Erik de Kort - ISBN: 9789059726604
ebook

Wat is de vraag?

over effectiever en efficienter marktonderzoek

Erik de Kort

(Nederlands, E-book, 30-06-2012)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 9,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
In 'Wat is de vraag?' presenteren Erik De Kort en Durk Bosma een praktische aanpak en krachtige tools die je helpen om een goed marktonderzoek op te zetten. Onder 'goed' marktonderzoek verstaan zij onderzoek dat daadwerkelijk gebruikt kan worden als fundament voor (marketing)beslissingen. Ze laten z... Lees verder
10
Wat is de vraag? - Erik  de Kort - ISBN: 9789082509915
ebook

Wat is de vraag?

over effectiever en efficiënter marktonderzoek

Erik de Kort

(Nederlands, E-book, 29-06-2016)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 9,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
'Wat is de vraag?' geeft een praktische aanpak en krachtige tools die je helpen om een goed marktonderzoek op te zetten. Onder 'goed' marktonderzoek verstaan we onderzoek dat daadwerkelijk gebruikt kan worden als fundament voor (marketing)beslissingen. We laten zien hoe een gedegen probleemanaly... Lees verder
11
De reclame voorbij - Krijn de Best - ISBN: 9789071501500
ebook

De reclame voorbij

industriële marketing wordt volwassen

Krijn de Best

(Nederlands, E-book, 01-02-2012)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 7,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Dit boekje schetst een perspectief voor de toekomst van het vak 'Industriële marketing' rond het moment dat de leergang Industrial Business Marketing and Innovation wordt geïntroduceerd door TSM Business School, een onderdeel van Twente School of Management(TSM). De basis voor het onderwijs in het ... Lees verder
12
Unfair advantage - Carole  Lamarque - ISBN: 9789401454124
ebook

Unfair advantage

Carole Lamarque

(Nederlands, E-book, 12-10-2018)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 24,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Zet je Concurrentie buitenspel door zelf voluit te gaanAls de wereld een dorp wordt, moet jouw bedrijf naast de wereldspelers kunnen blijven staan. Dat kun je door volop in te zetten op je Unfair Advantage. Niet om beter te zijn dan de marktleider, maar om vanuit ... Lees verder
13
Competentietraining marketing - Leo  Broekhuizen - ISBN: 9789460947353
ebook

Competentietraining marketing

Leo Broekhuizen

(Nederlands, E-book, 29-06-2013)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 17,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Marketing is niet alleen een filosofie, maar ook een uitstekend instrument om organisaties verder te helpen en de klant echt centraal te stellen.Competentietraining marketing biedt een stevige basis voor de toekomstige manager om in een marketingomgeving te kunnen functioneren. In deze competentietr... Lees verder
14
Verbeter je sales - Alexander  Loudon - ISBN: 9789052617404
ebook

Verbeter je sales

in vier stappen naar effectiever salesmanagement

Alexander Loudon

(Nederlands, E-book, 28-10-2009)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 20,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Sales is een kernactiviteit van elk bedrijf. Maar, in veel gevallen kunnen de resultaten van een salesafdeling nog met tientallen procenten worden verbeterd. Niet, zoals zo vaak wordt gedacht, door vaardigheidstrainingen van de individuele salesprofessionals, maar door het salesproces efficiënter ... Lees verder
15
De ultieme kudde - Mark  Earls - ISBN: 9789490574529
ebook

De ultieme kudde

het begrijpen en beinvloeden van massagedrag

Mark Earls

(Nederlands, E-book, 19-12-2012)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 14,50 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
De aanname dat mensen individualistisch zijn loopt als een rode draad door onze cultuur. Recente ontdekkingen van vooraanstaande hersen- en gedragswetenschappers wijzen er echter op dat we veel minder zelfstandig zijn dan we graag willen denken. Sterker nog: wij zijn de meest dominante diersoort ter... Lees verder
16
De kleine SEO voor Dummies - Mark  Jansen - ISBN: 9789045357126
ebook

De kleine SEO voor Dummies

Mark Jansen

(Nederlands, E-book, 07-04-2020)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 8,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Dit boekje staat vol tips en technieken waarmee je de vindbaarheid van jouw website aanzienlijk kan verbeteren. Je leest hoe zoekmachines precies werken en hoe je hoog eindigt in Google's lijst van zoekresultaten. Maar ook welk woordgebruik je op je pagina moet gebruiken, hoe je een goede gebruikers... Lees verder
17
De kleine Facebookmarketing voor Dummies - Marvin  Bos - ISBN: 9789045355740
ebook

De kleine Facebookmarketing voor Dummies

Marvin Bos

(Nederlands, E-book, 29-06-2018)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 8,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Steeds meer bedrijven ontdekken de waarde van Facebook. Omdat je kunt targeten op basis van specifieke interesses of online gedrag, kun je er bijzonder gericht adverteren. Veel bedrijven weten te weinig van de mogelijkheden om goede resultaten te behalen. Dit boekje legt je van A tot Z uit hoe je ee... Lees verder
18
Marketingplan op 1 A4 - Ment  Kuiper - ISBN: 9789058754820
ebook

Marketingplan op 1 A4

een succesvolle klantgerichte strategie ontwikkelen die echt werkt

Ment Kuiper

(Nederlands, E-book, 31-01-2019)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 17,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Veel marketingplannen verdwijnen ongelezen in een la: vreemd eigenlijk dat we zoveel kennis, tijd, capaciteit, maar vooral positieve energie zomaar van tafel vegen. Plannen leiden tot grotere successen Alle professionals in het marketing- en communicatievak maken plannen en ontwikkelen strategie... Lees verder
19
Commerci&Atilde;&laquo;le calculaties / 2 Rekenen op Nima-B niveau - Gerard  Minnaar - ISBN: 9789001877286
ebook

Commerciële calculaties / 2 Rekenen op Nima-B niveau

Gerard Minnaar

(Nederlands, E-book, 18-05-2017)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 53,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
20
Richt je niet op naamsbekendheid - Miranda  Apeldoorn - ISBN: 9789491361203
ebook

Richt je niet op naamsbekendheid

25 opmerkelijke marketingadviezen voor zp'ers

Miranda Apeldoorn

(Nederlands, E-book, 13-04-2012)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 5,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
In dit e-book vind je 25 opmerkelijke marketingadviezen voor zelfstandig professionals. Een verzameling van concrete voorbeelden, herkenbare situaties en praktische tips samengesteld uit honderden blogs die eerder verschenen op www.ditiszinvol.nl, de website van marketingcoach Miranda Apeldoorn. L... Lees verder
21
The network always wins - Peter  Hinssen - ISBN: 9789401427807
ebook

The network always wins

hoe overleven in een onzeker tijdperk

Peter Hinssen

(Nederlands, E-book, 01-09-2015)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 24,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Wat als markten sneller veranderen dan bedrijven? Dit is een boek over snelheid, consumenten en organisaties. Een survivalgids voor wie de toekomst in handen wil nemen. In het huidige digitale tijdperk zijn de traditionele bedrijfsmodellen immers steeds minder relevant. De tijd van fluïde organisati... Lees verder
22
Durf te doen - Petra de Boevere - ISBN: 9789044965971
ebook

Durf te doen

via social media naar de netwerksamenleving

Petra de Boevere

(Nederlands, E-book, 25-06-2013)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 10,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Social media is al lang niet meer slechts de verzamelnaam van alle online platformen die er zijn. Het staat ook voor alles wat mensen samen online doen. Het heeft inmiddels zijn plek ingenomen naast tv, radio en kranten. Steeds meer mensen en bedrijven beginnen te snappen dat online niet een andere ... Lees verder
23
Focus &amp; groei - Corien  Plaisier - ISBN: 9789402155891
ebook

Focus & groei

ondernemers vertellen hun verhaal

Corien Plaisier

(Nederlands, E-book, 20-12-2016)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 3,65 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Focus en Groei bevat zes verhalen van ondernemers die vanuit niets een bedrijf zijn begonnen. Zij beantwoorden vragen over hun drijfveren om te starten, of ze altijd al ondernemer wilden worden of dat het gewoon op hun pad kwam. Op welke manier kwamen ze aan klanten? Hoe zorgden ze voor voldoende on... Lees verder