Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken

Marketing

< Terug naar Management
Verfijnen

Op taal:


Op prijs:

  • Alle prijzen
  • € 0 - € 12.50
  • € 12.50 - € 25
  • € 25 - € 50
  • € 50 - € 100
  • > € 100

Op jaar:

  • Alle jaartallen
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007
  • 2006
  • 2005

Verwachte titels

Beyond brands - Tom  Van den Bergh - ISBN: 9789401467698
E-Commerce. En wat nu? (E-boek - ePub-formaat) - Pierre-Alexandre  Billiet - ISBN: 9789401434010
Straatjutten - Richard  Stomp - ISBN: 9789000315116

Nieuwste titels

Sorteer op: datum prijs titels auteur RSS feed
18
Strategische marketingplanning - Karel Jan  Alsem - ISBN: 9789001877484
ebook

Strategische marketingplanning

theorie, technieken, toepassingen

Karel Jan Alsem

(Nederlands, E-book, 03-03-2017)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 57,50 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
19
Focus &amp; groei - Corien  Plaisier - ISBN: 9789402155891
ebook

Focus & groei

ondernemers vertellen hun verhaal

Corien Plaisier

(Nederlands, E-book, 20-12-2016)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 3,65 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Focus en Groei bevat zes verhalen van ondernemers die vanuit niets een bedrijf zijn begonnen. Zij beantwoorden vragen over hun drijfveren om te starten, of ze altijd al ondernemer wilden worden of dat het gewoon op hun pad kwam. Op welke manier kwamen ze aan klanten? Hoe zorgden ze voor voldoende on... Lees verder
20
Wat is de vraag? - Erik  de Kort - ISBN: 9789082509915
ebook

Wat is de vraag?

over effectiever en efficiënter marktonderzoek

Erik de Kort

(Nederlands, E-book, 29-06-2016)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 9,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
'Wat is de vraag?' geeft een praktische aanpak en krachtige tools die je helpen om een goed marktonderzoek op te zetten. Onder 'goed' marktonderzoek verstaan we onderzoek dat daadwerkelijk gebruikt kan worden als fundament voor (marketing)beslissingen. We laten zien hoe een gedegen probleemanaly... Lees verder
21
Essentie van dienstenmarketingmanagement - Wouter de Vries - ISBN: 9789001850982
ebook
Order now

Essentie van dienstenmarketingmanagement

Wouter de Vries

(Nederlands, E-book, 01-05-2016)

Levertijd: onbekend
Prijs: € 36,75
Genre: Marketing
Essentie van dienstenmarketingmanagement leert je hoe je binnen een dienstverlenende organisatie voor een efficiënt marketingbeleid zorgt. Helder geschreven, praktijkgericht en to the point. Waarom kiezen voor Essentie van dienstenmarketingmanagement? • compact en toch zeer compleet; • veel a... Lees verder
22
The network always wins - Peter  Hinssen - ISBN: 9789401427807
ebook

The network always wins

hoe overleven in een onzeker tijdperk

Peter Hinssen

(Nederlands, E-book, 01-09-2015)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 24,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Wat als markten sneller veranderen dan bedrijven? Dit is een boek over snelheid, consumenten en organisaties. Een survivalgids voor wie de toekomst in handen wil nemen. In het huidige digitale tijdperk zijn de traditionele bedrijfsmodellen immers steeds minder relevant. De tijd van fluïde organisati... Lees verder
23
Inleiding sales - Stefan  Renkema - ISBN: 9789462742567
ebook

Inleiding sales

een introductie in een veelzijdig vakgebied

Stefan Renkema

(Nederlands, E-book, 15-08-2015)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 25,50 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Als er niets wordt verkocht, dan gebeurt er niets. Iedere organisatie heeft daarom kopende klanten nodig om te kunnen voortbestaan. Het leggen van relaties met nieuwe klanten én het onderhouden van bestaande klantrelaties is daarmee van wezenlijk belang voor elke organisatie. En dat is precies waar ... Lees verder
24
Creeer een band met je klant - Bart  Groothuis - ISBN: 9789461261267
ebook

Creeer een band met je klant

managementroman voor professionals die (niet) willen verkopen

Bart Groothuis

(Nederlands, E-book, 02-12-2014)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 17,50 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Zou je zelf een professional in de arm nemen die je niet vertrouwt? Natuurlijk niet. Succesvol verkopen begint met een persoonlijke relatie met je klant. Uiteraard moet je verstand van zaken hebben, maar een klant moet je ook aardig vinden voordat hij met je in zee gaat. Dit boek laat zien hoe je ee... Lees verder
25
Happy profit - Herman  Toch - ISBN: 9789401413534
ebook

Happy profit

ga voor winst en wees er trots op

Herman Toch

(Nederlands, E-book, 03-07-2014)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 20,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Denk aan de lange termijn. Wees waardegericht. Zet je bedrijf op weg naar 'the good life'. Happy Profit wil de negatieve spanning rond winst en groei wegnemen en ziet de uitdagingen van de wereld als een enorme opportuniteit voor succesvolle merken en bedrijven. Als CEO's en marketeers erin slagen o... Lees verder
26
Customer experience in de praktijk - Manfred van Gurchom - ISBN: 9789047007098
ebook

Customer experience in de praktijk

de klantervaring als spil van uw bedrijf

Manfred van Gurchom

(Nederlands, E-book, 03-04-2014)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 10,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Klantgericht werken’, hoeveel bedrijven hebben dat niet als motto? Toch staan in de praktijk de eigen producten en organisatie nog te vaak voorop. Manfred van Gurchom helpt u stap voor stap uw organisatie systematisch rond uw klanten in te richten en de customer experience duurzaam te verbeteren. Aa... Lees verder
27
Commerciele calculaties / Deel 2 / deel Uittreksel - ISBN: 9789462120693
ebook

Commerciele calculaties / Deel 2 / deel Uittreksel

(Nederlands, E-book, 21-07-2013)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 5,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Dit is het uittreksel behorend bij het boek Commerciele calculaties. Deel 2 (4e druk; ISBN 9789001768843) van G. Minnaar, N. van der Sluijs. Uittreksels van studentsonly bieden je een goede manier om de stof uit het boek nog sneller en makkelijker onder de knie te krijgen. Ze geven beknopt - in ca. ... Lees verder
28
Communicatieplanner / deel Uittreksel - ISBN: 9789462120730
ebook

Communicatieplanner / deel Uittreksel

(Nederlands, E-book, 21-07-2013)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 5,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Dit is het uittreksel behorend bij het boek Communicatieplanner (2e druk; ISBN 9789001710019) van W.J. Michels. Uittreksels van studentsonly bieden je een goede manier om de stof uit het boek nog sneller en makkelijker onder de knie te krijgen. Ze geven beknopt - in ca. 10% van het aantal pagina&apo... Lees verder
29
Enquete research / deel Uittreksel - ISBN: 9789462121294
ebook

Enquete research / deel Uittreksel

(Nederlands, E-book, 21-07-2013)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 5,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Dit is het uittreksel behorend bij het boek Enquête research (2e druk; ISBN 9789001700300) van A.M. Oudemans, K.A.R. Markus. Uittreksels van studentsonly bieden je een goede manier om de stof uit het boek nog sneller en makkelijker onder de knie te krijgen. Ze geven beknopt - in ca. 10% van het aant... Lees verder
30
Strategische marketingplanning - ISBN: 9789462124004
ebook

Strategische marketingplanning

(Nederlands, E-book, 21-07-2013)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 5,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Dit is het uittreksel behorend bij het boek Strategische marketingplanning (5e druk; ISBN 9789001765057) van K.J. Alsem, E.J. Kostelijk. Uittreksels van studentsonly bieden je een goede manier om de stof uit het boek nog sneller en makkelijker onder de knie te krijgen. Ze geven beknopt - in ca. 10% ... Lees verder
31
Professioneel inkopen / deel Uittreksel - ISBN: 9789462125018
ebook

Professioneel inkopen / deel Uittreksel

(Nederlands, E-book, 21-07-2013)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 5,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Dit is het uittreksel behorend bij het boek Professioneel inkopen (3e druk; ISBN 9789001700249) van B.J. Albronda. Uittreksels van studentsonly bieden je een goede manier om de stof uit het boek nog sneller en makkelijker onder de knie te krijgen. Ze geven beknopt - in ca. 10% van het aantal pagina&... Lees verder
32
Durf te doen - Petra de Boevere - ISBN: 9789044965971
ebook

Durf te doen

via social media naar de netwerksamenleving

Petra de Boevere

(Nederlands, E-book, 25-06-2013)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 10,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Social media is al lang niet meer slechts de verzamelnaam van alle online platformen die er zijn. Het staat ook voor alles wat mensen samen online doen. Het heeft inmiddels zijn plek ingenomen naast tv, radio en kranten. Steeds meer mensen en bedrijven beginnen te snappen dat online niet een andere ... Lees verder
33
De conversation manager - Steven Van Belleghem - ISBN: 9789401408332
ebook

De conversation manager

de kracht van de hedendaagse consument : het einde van de traditionele adverteerder

Steven Van Belleghem

(Nederlands, E-book, 24-04-2013)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 20,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
?De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan.Adverteren op de traditionele man... Lees verder
34
Competentietraining marketing - Leo  Broekhuizen - ISBN: 9789460947353
ebook

Competentietraining marketing

Leo Broekhuizen

(Nederlands, E-book, 29-06-2013)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 17,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Marketing is niet alleen een filosofie, maar ook een uitstekend instrument om organisaties verder te helpen en de klant echt centraal te stellen.Competentietraining marketing biedt een stevige basis voor de toekomstige manager om in een marketingomgeving te kunnen functioneren. In deze competentietr... Lees verder
35
De ultieme kudde - Mark  Earls - ISBN: 9789490574529
ebook

De ultieme kudde

het begrijpen en beinvloeden van massagedrag

Mark Earls

(Nederlands, E-book, 19-12-2012)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 14,50 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
De aanname dat mensen individualistisch zijn loopt als een rode draad door onze cultuur. Recente ontdekkingen van vooraanstaande hersen- en gedragswetenschappers wijzen er echter op dat we veel minder zelfstandig zijn dan we graag willen denken. Sterker nog: wij zijn de meest dominante diersoort ter... Lees verder
36
Wat is de vraag? - Erik de Kort - ISBN: 9789059726604
ebook

Wat is de vraag?

over effectiever en efficienter marktonderzoek

Erik de Kort

(Nederlands, E-book, 30-06-2012)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 9,95 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
In 'Wat is de vraag?' presenteren Erik De Kort en Durk Bosma een praktische aanpak en krachtige tools die je helpen om een goed marktonderzoek op te zetten. Onder 'goed' marktonderzoek verstaan zij onderzoek dat daadwerkelijk gebruikt kan worden als fundament voor (marketing)beslissingen. Ze laten z... Lees verder
37
Richt je niet op naamsbekendheid - Miranda  Apeldoorn - ISBN: 9789491361203
ebook

Richt je niet op naamsbekendheid

25 opmerkelijke marketingadviezen voor zp'ers

Miranda Apeldoorn

(Nederlands, E-book, 13-04-2012)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 5,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
In dit e-book vind je 25 opmerkelijke marketingadviezen voor zelfstandig professionals. Een verzameling van concrete voorbeelden, herkenbare situaties en praktische tips samengesteld uit honderden blogs die eerder verschenen op www.ditiszinvol.nl, de website van marketingcoach Miranda Apeldoorn. L... Lees verder
38
De conversation company - Steven Van Belleghem - ISBN: 9789020977776
ebook

De conversation company

Steven Van Belleghem

(Nederlands, E-book, 24-02-2012)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 24,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
?Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel veranderd. Dat zal niemand nog betwisten. Veel bedrijven hebben ondertussen hun eerste stappen in de wereld van de so... Lees verder
39
De Tao van Service - Eric de Haan - ISBN: 9789023249214
ebook

De Tao van Service

inspiratiegids voor klantgevoelige service

Eric de Haan

(Nederlands, E-book, 30-01-2012)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 10,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Service. Voor klanten steeds vaker van doorslaggevende betekenis. Het kan de relatie máken maar ook breken. Organisaties pretenderen dat ze 'service hoog in het vaandel' hebben staan. Ze blazen soms hoog van de toren met termen als 'service leadership' en 'service excellence'. Jammer dat hun kla... Lees verder
40
Koud bellen: brr... - Victor  Bonke - ISBN: 9789085708025
ebook

Koud bellen: brr...

Victor Bonke

(Nederlands, E-book, 11-01-2012)

Beschikbaar: Uitverkocht
Prijs: € 12,00 (onder voorbehoud)
Genre: Marketing
Zeven ingredienten voor succesvolle koude acquisitie voor het MKB: de RATRACEKoude acquisitie behoort tot een van de meest lastige, meest gevreesde onderdelen van het verkoopvak. Vooral omdat je aan de telefoon vaker dan je liefis, wordt afgewezen.Dit praktische, vijftien hoofdstukken tellende doe-b... Lees verder