Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Boek

Membership Marketing In The Digital Age

A Handbook For Museums And Libraries

Vooraankondiging
Membership Marketing In The Digital Age - Siemer, Rosie; Hines, Dana S.; Rich, Patricia - ISBN: 9781442259812
Prijs: € 46,95 (onder voorbehoud)
Beschikbaarheid: Nog niet verschenen.
Bindwijze: Boek
Genre: Archiefwetenschap
Boekenliefde.nl:
Add to cart

Beschrijving

Membership Marketing In The Digital Age: A Handbook For Museums And Libraries Is A Membership Manager's Reference Book To What Works And How On Relevant Topics Such As Member Acquisition, Membership Planning And Projections, Membership Retention And Renewals, Membership Servic...

Details

Titel: Membership Marketing In The Digital Age
auteur: Siemer, Rosie; Hines, Dana S.; Rich, Patricia
Mediatype: Boek
Taal: Engels
Aantal pagina's: 446
Uitgever: Rowman & Littlefield
Plaats van publicatie: 01
NUR: Archiefwetenschap
Afmetingen: 154 x 228 x 40
Gewicht: 694 gr
ISBN/ISBN13: 9781442259812
Intern nummer: 31104101

Winkelvoorraad

Dit product is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen.