Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Boek

Sportsponsoring activeren!

het basisboek sportsponsoring

Sportsponsoring activeren! - Janneke Westermann; Wim Lagae - ISBN: 9789054722533
Prijs: € 36,57
Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Bindwijze: Boek, Paperback (19-09-2013)
Genre: Sportorganisatie, -begeleiding en -verzorging (professioneel) - incl. sportmassage
Boekenliefde.nl:
Sportsponsoring activeren! op boekenliefde.nl
Add to cart

Beschrijving

De sportwereld heeft de afgelopen decennia belangrijke veranderingen doorgemaakt en sport evolueerde van een weekendactiviteit tot een heuse industrietak. Wie kan zich vandaag de dag nog een sportgebeurtenis voorstellen die niet gesponsord wordt? Met de hoge vlucht die sportsponsoring genomen heeft, is ook de complexiteit ervan toegenomen. Niet alleen sportsponsoring, maar ook en vooral de communicatie eromheen is een vakgebied op zich geworden.

Sportsponsoring activeren! Het basisboek sportsponsoring verkent het terrein van sportsponsoring selecteren en activeren. Een gedreven sponsormanager dient immers niet alleen onderlegd te zijn in het selecteren van sportsponsoring, maar evenzeer in de activatie ervan. Hoe omring je sportsponsoring creatief met public relations, reclame, sales promotions en direct marketing? Hoe kan je de effectiviteit van de sponsoronderneming benaderen? De theorie wordt voortdurend getoetst aan de dagelijkse sport- en merkenpraktijk, en wel in de vorm van uiteenlopende en unieke sportcases. Blogs van de leidinggevende, innovatieve en betrokken sportmarketingcommunity SPORTNEXT werden bewerkt en ingepast in de verhaallijn.

Dr. Wim Lagae is als hoofddocent (Sport)marketingcommunicatie verbonden aan
de KU Leuven. Met dit basisboek richt hij zich tot studenten én professionals op het gebied van sportsponsoring en -marketing in Nederland en Vlaanderen. Deze papieren uitgave wordt ondersteund door de website www.sportmarketingcommunicatie.com, waarop publicaties, opiniebijdragen, lezingen en interviews van Wim Lagae rond de boeiende en woelige wereld van sportsponsoring terug te vinden zijn.

Details

Titel: Sportsponsoring activeren!
auteur: Janneke Westermann; Wim Lagae
Mediatype: Boek
Bindwijze: Paperback
Taal: Nederlands
Druk: 1
Aantal pagina's: 224
Uitgever: Arko Sports Media BV
Publicatiedatum: 19-09-2013
NUR: Sportorganisatie, -begeleiding en -verzorging (professioneel) - incl. sportmassage
Afmetingen: 232 x 172 x 16
Gewicht: 464 gr
ISBN/ISBN13: 9789054722533
Intern nummer: 24938633

Extra informatie

Sportsponsoring activeren!

Recensie

De sportwereld heeft de afgelopen decennia belangrijke veranderingen doorgemaakt en sport evolueerde van een weekendactiviteit tot een heuse industrietak. Wie kan zich vandaag de dag nog een sportgebeurtenis voorstellen die niet gesponsord wordt? Met de hoge vlucht die sportsponsoring genomen heeft, is ook de complexiteit ervan toegenomen. Niet alleen sportsponsoring, maar ook en vooral de communicatie eromheen is een vakgebied op zich geworden. Sportsponsoring activeren! Het basisboek sportsponsoring verkent het terrein van sportsponsoring selecteren en activeren. Een gedreven sponsormanager dient immers niet alleen onderlegd te zijn in het selecteren van sportsponsoring, maar evenzeer in de activatie ervan. Hoe omring je sportsponsoring creatief met public relations, reclame, sales promotions en direct marketing? Hoe kan je de effectiviteit van de sponsoronderneming benaderen? De theorie wordt voortdurend getoetst aan de dagelijkse sport- en merkenpraktijk, en wel in de vorm van uiteenlopende en unieke sportcases. Blogs van de leidinggevende, innovatieve en betrokken sportmarketingcommunity SPORTNEXT werden bewerkt en ingepast in de verhaallijn. Dr. Wim Lagae is als hoofddocent (Sport)marketingcommunicatie verbonden aan de KU Leuven. Met dit basisboek richt hij zich tot studenten én professionals op het gebied van sportsponsoring en -marketing in Nederland en Vlaanderen. Deze papieren uitgave wordt ondersteund door de website www.sportmarketingcommunicatie.com, waarop publicaties, opiniebijdragen, lezingen en interviews van Wim Lagae rond de boeiende en woelige wereld van sportsponsoring terug te vinden zijn.

Winkelvoorraad

Dit product is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen.