Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Boek

Geen commentaar!

communicatie in turbulente tijden

Geen commentaar! - Hugo Marynissen; Hugo  Marynissen - ISBN: 9789047003588
Prijs: € 19,95
Levertijd: 1 tot 3 werkdagen
Bindwijze: Boek, Paperback (17-03-2010)
Genre: Overig
Boekenliefde.nl:
Geen commentaar! op boekenliefde.nl
Add to cart

Beschrijving

De laatste jaren zijn de fundamenten van de communicatie flink door elkaar geschud. Klassieke communicatiemodellen gaan al lang niet meer op. Je bepaalt zelf niet wat een crisis is, dat doet de buitenwereld in jouw plaats.

Ook ‘de doelgroep’ bestaat niet meer. En als die al zou bestaan, dan is het een verzameling van individuen die zelf beslissen welke communicatie ze willen ontvangen en welke niet. Het individu speelt zelf voor journalist, blogt, sms’t, twittert of facebookt. Het idee dat we te allen tijde ons imago en de reputatie van onszelf, ons bedrijf of onze organisatie met de juiste communicatie kunnen beschermen, gaat niet meer op.

Reputatie heeft het moeten afleggen tegen relatie. We moeten luisteren in plaats van praten. We moeten de buitenwereld naar binnen halen en met die buitenwereld in een eerlijke, open en respectvolle dialoog treden. Wie daar in slaagt, heeft een grote kans om een crisis om te buigen tot een kans, een mogelijkheid om ‘Geen commentaar!’ te vervangen door een open dialoog, en zich zo te handhaven in turbulente tijden.

In dit boek geven twee Nederlandse en drie Vlaamse crisiscommunicatie-experts hun visie op succesvolle risico- en crisiscommunicatie, zowel bij bedrijven als overheden in België en Nederland.

Details

Titel: Geen commentaar!
auteur: Hugo Marynissen; Hugo Marynissen
Mediatype: Boek
Bindwijze: Paperback
Taal: Nederlands
Druk: 1
Aantal pagina's: 240
Uitgever: Atlas Contact, Uitgeverij
Publicatiedatum: 17-03-2010
NUR: Overig
Afmetingen: 235 x 157 x 20
Gewicht: 360 gr
ISBN/ISBN13: 9789047003588
Intern nummer: 13919722

Extra informatie

Geen commentaar!

Recensie

De laatste jaren zijn de fundamenten van de communicatie flink door elkaar geschud. Klassieke communicatiemodellen gaan al lang niet meer op. Je bepaalt zelf niet wat een crisis is, dat doet de buitenwereld in jouw plaats. Ook 'de doelgroep' bestaat niet meer. En als die al zou bestaan, dan is het een verzameling van individuen die zelf beslissen welke communicatie ze willen ontvangen en welke niet. Het individu speelt zelf voor journalist, blogt, sms't, twittert of facebookt. Het idee dat we te allen tijde ons imago en de reputatie van onszelf, ons bedrijf of onze organisatie met de juiste communicatie kunnen beschermen, gaat niet meer op. Reputatie heeft het moeten afleggen tegen relatie. We moeten luisteren in plaats van praten. We moeten de buitenwereld naar binnen halen en met die buitenwereld in een eerlijke, open en respectvolle dialoog treden. Wie daar in slaagt, heeft een grote kans om een crisis om te buigen tot een kans, een mogelijkheid om 'Geen commentaar!' te vervangen door een open dialoog, en zich zo te handhaven in turbulente tijden. In dit boek geven twee Nederlandse en drie Vlaamse crisiscommunicatie-experts hun visie op succesvolle risico- en crisiscommunicatie, zowel bij bedrijven als overheden in België en Nederland.

Winkelvoorraad

Dit product is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen.