Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Boek

Werken met clientenfeedback in de jeugdhulp

Werken met clientenfeedback in de jeugdhulp - Wederik De Meersman; Dieter Callens - ISBN: 9789033495465
Prijs: € 29,15 (onder voorbehoud)
Beschikbaarheid: Nee
Bindwijze: Boek, Paperback (12-03-2014)
Genre: Orthopedagogiek
Boekenliefde.nl:
U kunt dit product niet bestellen

Beschrijving

In het dagelijkse werken met cliënten krijgen hulpverleners voortdurend feedback. Van gefronste wenkbrauwen tot uitgeschreven antwoorden op de tevredenheidsvragenlijst: elke cliënt kan op elk moment, gevraagd of ongevraagd, feedback geven over elk aspect van de hulpverlening. Werken met cliëntenfeedback in de jeugdhulp is gestoeld op concrete praktijkervaringen en is gericht op elke hulp- verlener die bewust cliëntenfeedback wil inzetten in de hulpverlening. Het is een concreet hulpmiddel om hulp- verleners én organisaties te laten reflecteren over het verzamelen en vertalen van cliëntenfeedback en geeft een antwoord op de vraag hoe we oog kunnen hebben voor elke vorm van feedback.
Dit boek maakt op een praktische en verstaanbare manier duidelijk hoe cliëntenfeedback kan bijdragen tot een kwalitatief hulpverleningsaanbod.

Details

Titel: Werken met clientenfeedback in de jeugdhulp
auteur: Wederik De Meersman; Dieter Callens
Mediatype: Boek
Bindwijze: Paperback
Taal: Nederlands
Druk: 1
Aantal pagina's: 88
Uitgever: Acco, Uitgeverij
Publicatiedatum: 12-03-2014
NUR: Orthopedagogiek
Afmetingen: 241 x 163 x 9
Gewicht: 173 gr
ISBN/ISBN13: 9789033495465
Intern nummer: 26350823

Extra informatie

Werken met cliëntenfeedback in de jeugdhulp

Recensie

In het dagelijkse werken met cliënten krijgen hulpverleners voortdurend feedback. Van gefronste wenkbrauwen tot uitgeschreven antwoorden op de tevredenheidsvragenlijst: elke cliënt kan op elk moment, gevraagd of ongevraagd, feedback geven over elk aspect van de hulpverlening. Werken met cliëntenfeedback in de jeugdhulp is gestoeld op concrete praktijkervaringen en is gericht op elke hulp- verlener die bewust cliëntenfeedback wil inzetten in de hulpverlening. Het is een concreet hulpmiddel om hulp- verleners én organisaties te laten reflecteren over het verzamelen en vertalen van cliëntenfeedback en geeft een antwoord op de vraag hoe we oog kunnen hebben voor elke vorm van feedback. Dit boek maakt op een praktische en verstaanbare manier duidelijk hoe cliëntenfeedback kan bijdragen tot een kwalitatief hulpverleningsaanbod.

Winkelvoorraad

Dit product is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen.