Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Boek

De evolutie van online winkelen in Nederland

De evolutie van online winkelen in Nederland - Jesse W.J. Weltevreden; Jesse Weltevreden - ISBN: 9789056297251
Prijs: € 9,99 (onder voorbehoud)
Beschikbaarheid: Uitverkocht (niet meer te bestellen)
Bindwijze: Boek, Paperback (20-12-2012)
Genre: Onderwijs
Boekenliefde.nl:
U kunt dit product niet bestellen

Beschrijving

In zijn lectorale rede gaat lector Online Ondernemen Jesse Weltevreden in op de evolutie van het online winkelen in Nederland. Hoe heeft het gebruik van internet en het online winkelen door consumenten zich het afgelopen decennium ontwikkeld? Welke consequenties heeft online winkelen voor het aantal winkels in Nederland en in welke winkelgebieden zijn de gevolgen het grootst? Hoe hebben retailers geanticipeerd op de nieuwe mogelijkheden die internet biedt voor onder andere klantcontact en het verkopen van producten en diensten? En tot slot voor welke uitdagingen staan retailers vandaag dag in een wereld die meer en meer gedigitaliseerd raakt?

Bij het beantwoorden van deze vragen maakt Weltevreden zowel gebruik van het onderzoek dat hij het afgelopen decennium op dit terrein gedaan heeft, als van meer recent onderzoek dat hij sinds 2010 binnen het lectoraat Online Ondernemen heeft uitgevoerd.

- Dr. Jesse Weltevreden is lector Online Ondernemen HvA en voorzitter van CAREM.

Details

Titel: De evolutie van online winkelen in Nederland
auteur: Jesse W.J. Weltevreden; Jesse Weltevreden
Mediatype: Boek
Bindwijze: Paperback
Taal: Nederlands
Druk: 1
Aantal pagina's: 48
Uitgever: Amsterdam University Press
Publicatiedatum: 20-12-2012
NUR: Onderwijs
Afmetingen: 210 x 147 x 5
Gewicht: 80 gr
ISBN/ISBN13: 9789056297251
Intern nummer: 24083797

Extra informatie

HvA Lectorale Rede De evolutie van online winkelen in Nederland

Recensie

In zijn lectorale rede gaat lector Online Ondernemen Jesse Weltevreden in op de evolutie van het online winkelen in Nederland. Hoe heeft het gebruik van internet en het online winkelen door consumenten zich het afgelopen decennium ontwikkeld? Welke consequenties heeft online winkelen voor het aantal winkels in Nederland en in welke winkelgebieden zijn de gevolgen het grootst? Hoe hebben retailers geanticipeerd op de nieuwe mogelijkheden die internet biedt voor onder andere klantcontact en het verkopen van producten en diensten? En tot slot voor welke uitdagingen staan retailers vandaag dag in een wereld die meer en meer gedigitaliseerd raakt?

Bij het beantwoorden van deze vragen maakt Weltevreden zowel gebruik van het onderzoek dat hij het afgelopen decennium op dit terrein gedaan heeft, als van meer recent onderzoek dat hij sinds 2010 binnen het lectoraat Online Ondernemen heeft uitgevoerd. - Dr. Jesse Weltevreden is lector Online Ondernemen HvA en voorzitter van CAREM.

Winkelvoorraad

Dit product is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen.