Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Boek

iDNA

duurzaam leren innoveren

iDNA - Harry van der Schans - ISBN: 9789058719812
Prijs: € 27,95
Levertijd: morgen voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Bindwijze: Boek, Gebonden (01-11-2019)
Genre: Creatief denken
Boekenliefde.nl:
iDNA op boekenliefde.nl
Add to cart

Beschrijving

In april 2012 publiceerde Adobe een studie (State of Create) over creativiteit en innovatie in ondernemingen. 80% van de ondervraagden gaf aan dat creativiteit de belangrijkste factor is bij economische groei. Maar de opvallendste uitkomst was misschien wel dat een grote minderheid - slechts een op de vier - vindt dat ze hun creatieve mogelijkheden optimaal benutten. En dat is letterlijk doodzonde, want zonder creativiteit en innovatie is een bedrijf
ten dode opgeschreven.

We kennen allemaal de voorbeelden: Kodak, Nokia, Free Record Shop, Oad. Tot voor kort succesvolle bedrijven die prachtige producten en diensten aanboden en daar geweldige resultaten mee behaalden. Maar helaas ook bedrijven die te laat zagen dat de wereld om hen heen veranderde. En die te laat, of zelfs helemaal niet, innoveerden, omdat ze te lang vasthielden aan hun oude - ooit zo winstgevende - business model.

In deze tijd, waarin verandering de enige constante is, is innoveren een must, en creatief denken een basisvoorwaarde. Met het boek iDNA ontsluiten we het creatieve potentieel van jouw organisatie met praktische tips, interessante verhalen, creatieve tools en technieken en een stappenplan voor innovatie, het ICE model: Innovation, Creativity & Entrepreneurship. Zo word je duurzaam creatiever en innovatiever, de basisprincipes voor blijvende economische groei.

Iedereen heeft het iDNA, het innovatie DNA in zich. Je moet het alleen wel ontwikkelen. Dit boek leert je hoe.

Details

Titel: iDNA
auteur: Harry van der Schans
Mediatype: Boek
Bindwijze: Gebonden
Taal: Nederlands
Druk: 1
Aantal pagina's: 256
Uitgever: Uitgeverij Thema
Publicatiedatum: 01-11-2019
NUR: Creatief denken
Afmetingen: 239 x 170 x 22
Gewicht: 635 gr
ISBN/ISBN13: 9789058719812
Intern nummer: 28122089

Extra informatie

iDNA

Recensie

In april 2012 publiceerde Adobe een studie (State of Create) over creativiteit en innovatie in ondernemingen. 80% van de ondervraagden gaf aan dat creativiteit de belangrijkste factor is bij economische groei. Maar de opvallendste uitkomst was misschien wel dat een grote minderheid - slechts een op de vier - vindt dat ze hun creatieve mogelijkheden optimaal benutten. En dat is letterlijk doodzonde, want zonder creativiteit en innovatie is een bedrijf ten dode opgeschreven. We kennen allemaal de voorbeelden: Kodak, Nokia, Free Record Shop, Oad. Tot voor kort succesvolle bedrijven die prachtige producten en diensten aanboden en daar geweldige resultaten mee behaalden. Maar helaas ook bedrijven die te laat zagen dat de wereld om hen heen veranderde. En die te laat, of zelfs helemaal niet, innoveerden, omdat ze te lang vasthielden aan hun oude - ooit zo winstgevende - business model. In deze tijd, waarin verandering de enige constante is, is innoveren een must, en creatief denken een basisvoorwaarde. Met het boek iDNA ontsluiten we het creatieve potentieel van jouw organisatie met praktische tips, interessante verhalen, creatieve tools en technieken en een stappenplan voor innovatie, het ICE model: Innovation, Creativity & Entrepreneurship. Zo word je duurzaam creatiever en innovatiever, de basisprincipes voor blijvende economische groei. Iedereen heeft het iDNA, het innovatie DNA in zich. Je moet het alleen wel ontwikkelen. Dit boek leert je hoe.

Winkelvoorraad

Dit product is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen.