Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Boek

Advertising

Critical Approaches

Advertising - Wharton, Chris (northumbria University, Uk) - ISBN: 9780415535236
Prijs: € 55,85 (onder voorbehoud)
Beschikbaarheid: Titel is niet in voorraad. Levertijd onbekend.
Bindwijze: Boek
Genre: Algemene sociale wetenschappen
Boekenliefde.nl:
Advertising op boekenliefde.nl
Add to cart

Beschrijving

This Title Explores A Broad Range Of Critical Theories And Perspectives To Shed New Light On The Organisation, Workings, And Effects Of The Advertising Industry Today. Chris Wharton Presents The Social, Cultural, And Economic Role Of Advertising Across History, With Chapters Tracking The Process Of Advertising From Production To Reception.

Details

Titel: Advertising
auteur: Wharton, Chris (northumbria University, Uk)
Mediatype: Boek
Taal: Engels
Aantal pagina's: 228
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
Plaats van publicatie: 03
NUR: Algemene sociale wetenschappen
Afmetingen: 244 x 173 x 14
Gewicht: 444 gr
ISBN/ISBN13: 9780415535236
Intern nummer: 27348849

Winkelvoorraad

Dit product is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen.