Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Boek

Lekker sociaal!

drie maanden zonder sociale media

Lekker sociaal! - Erik Slofstra - ISBN: 9789087592639
Prijs: € 10,00
Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Bindwijze: Boek, Paperback (21-03-2012)
Genre: Internet
Boekenliefde.nl:
Lekker sociaal! op boekenliefde.nl
Add to cart

Beschrijving

Toen social media-expert Erik Slofstra zich voor honderd dagen afsloot van de sociale media, lag een digitaal isolement in het verschiet.
In 'Lekker Sociaal!' lees je zijn ervaringen, afgezet tegen het decor van een land in crisis. Slofstra analyseert de do's en don'ts en de pro's en contra's van de sociale media aan de hand van lichtvoetige observaties. Daarnaast spreekt hij met Toon van Driel (FC Knudde) over diens trending hit #nlmv en Talpa's Manager Digital Media, Sjoerd Demaret over The Voice of Holland. Tot slot, een antwoord op de vraag: 'Wat zou Jezus doen?' met een bijdrage van Andries Knevel.

Over de auteur:
Zelfstandig ondernemer Erik Slofstra geeft organisaties advies over de inzet van online middelen zoals sociale media. Hij studeerde Communicatiekunde aan de Universiteit Utrecht en werkte vanaf 2004 in online teams van verschillende organisaties. Recent vertrok hij voor een sabbatical naar Rhodos waar hij in het oog van de Griekse schuldencrisis schreef aan zijn eerste boek: 'Lekker Sociaal! - honderd dagen zonder sociale media'. Ook gaf hij op het eiland gestalte aan de eerste en enige twitterradiozender: @RadioSlof.

Details

Titel: Lekker sociaal!
auteur: Erik Slofstra
Mediatype: Boek
Bindwijze: Paperback
Taal: Nederlands
Druk: 1
Aantal pagina's: 87
Uitgever: U2pi BV
Publicatiedatum: 21-03-2012
NUR: Internet
Afmetingen: 200 x 130 x 8
Gewicht: 124 gr
ISBN/ISBN13: 9789087592639
Intern nummer: 21112218

Extra informatie

Lekker sociaal !

Recensie

Toen social media-expert Erik Slofstra zich voor honderd dagen afsloot van de sociale media, lag een digitaal isolement in het verschiet. In 'Lekker Sociaal!' lees je zijn ervaringen, afgezet tegen het decor van een land in crisis. Slofstra analyseert de do's en don'ts en de pro's en contra's van de sociale media aan de hand van lichtvoetige observaties. Daarnaast spreekt hij met Toon van Driel (FC Knudde) over diens trending hit #nlmv en Talpa's Manager Digital Media, Sjoerd Demaret over The Voice of Holland. Tot slot, een antwoord op de vraag: 'Wat zou Jezus doen?' met een bijdrage van Andries Knevel. Over de auteur: Zelfstandig ondernemer Erik Slofstra geeft organisaties advies over de inzet van online middelen zoals sociale media. Hij studeerde Communicatiekunde aan de Universiteit Utrecht en werkte vanaf 2004 in online teams van verschillende organisaties. Recent vertrok hij voor een sabbatical naar Rhodos waar hij in het oog van de Griekse schuldencrisis schreef aan zijn eerste boek: 'Lekker Sociaal! - honderd dagen zonder sociale media'. Ook gaf hij op het eiland gestalte aan de eerste en enige twitterradiozender: @RadioSlof.

Winkelvoorraad

Dit product is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen.