Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Boek

Internet topics

ondernemers zonder een internet strategie missen de boot

Internet topics - Remco Tomei; Willem Vermeend - ISBN: 9789082239058
Prijs: € 12,95 (onder voorbehoud)
Beschikbaarheid: Nee
Bindwijze: Boek, Paperback (22-11-2014)
Genre: Internet
Boekenliefde.nl:
Internet topics op boekenliefde.nl
U kunt dit product niet bestellen

Beschrijving

Met ongekende snelheid verdwijnen bestaande winkels en organisaties van naam. Tegelijkertijd ontstaan talloze succesvolle "lean en mean" internet ondernemingen.
En daar blijft het niet bij. We staan pas aan het begin van een tijdperk dat groter zal zijn dan de industriële revolutie: de internet revolutie. Elk bedrijf, groot of klein en in iedere branche, gaat de enorme impact van het internet ondervinden. Bestaande verdienmodellen moeten op de schop en zonder een adequate internetstrategie lopenbedrijven de kans niet te overleven.

Hoe ziet een succesvolle internetstrategie er uit en hoe ontwikkel je die? Hoe maak je een 'traditioneel' bedrijf gereed voor het internettijdperk zodat het kan concurreren met een flitsende internet start up? Hoe pak je dat zowel intern als extern aan? Zelfs als het lijkt alsof
je de boot hebt gemist kun je met dit boek het tij nog keren.

Ons boek beschrijft de belangrijkste 'topics', met concrete voorbeelden, die relevant zijn voor ieder bedrijf bij het bepalen en uitvoeren van een succesvolle internet strategie.

Details

Titel: Internet topics
auteur: Remco Tomei; Willem Vermeend
Mediatype: Boek
Bindwijze: Paperback
Taal: Nederlands
Druk: 1
Uitgever: Vrije Uitgevers, De
Publicatiedatum: 22-11-2014
NUR: Internet
Afmetingen: 241 x 161 x 9
Gewicht: 178 gr
ISBN/ISBN13: 9789082239058
Intern nummer: 27319113

Extra informatie

Internet Topics by Einstein Books

Recensie

Met ongekende snelheid verdwijnen bestaande winkels en organisaties van naam. Tegelijkertijd ontstaan talloze succesvolle "lean en mean" internet ondernemingen. En daar blijft het niet bij. We staan pas aan het begin van een tijdperk dat groter zal zijn dan de industriële revolutie: de internet revolutie. Elk bedrijf, groot of klein en in iedere branche, gaat de enorme impact van het internet ondervinden. Bestaande verdienmodellen moeten op de schop en zonder een adequate internetstrategie lopenbedrijven de kans niet te overleven. Hoe ziet een succesvolle internetstrategie er uit en hoe ontwikkel je die? Hoe maak je een 'traditioneel' bedrijf gereed voor het internettijdperk zodat het kan concurreren met een flitsende internet start up? Hoe pak je dat zowel intern als extern aan? Zelfs als het lijkt alsof je de boot hebt gemist kun je met dit boek het tij nog keren. Ons boek beschrijft de belangrijkste 'topics', met concrete voorbeelden, die relevant zijn voor ieder bedrijf bij het bepalen en uitvoeren van een succesvolle internet strategie.

Winkelvoorraad

Dit product is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen.