Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Boek

Het social media boekje

Hoe jezelf en je product online te branden en te verkopen

Het social media boekje - Jeffrey Gitomer - ISBN: 9789043023733
Prijs: € 19,95
Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Bindwijze: Boek, Gebonden (01-11-2011)
Genre: Internet
Boekenliefde.nl:
Het social media boekje op boekenliefde.nl
Add to cart

Beschrijving

Het Social Media boekje Hoe jezelf en je product online te branden en te verkopen Jeffrey Gitomer o In Het Social Media boekje onthult verkoopgoeroe Jeffrey Gitomer zijn geheimen en tips om succesvol te zijn met social media. Met behulp van dit boek leer je hoe je jezelf en je product online kunt branden en verkopen. o In dit boek worden de vier grootste platforms besproken: LinkedIn, Facebook, Twitter en YouTube. o Dit boek laat zien hoe je klanten, prospects en andere contacten met behulp van social media aan je kunt binden en hoe je echte toegevoegde waarde creeert die anderen zo belangrijk vinden dat ze steeds weer de weg naar jou terugvinden. o Gebaseerd op Gitomers eigen ervaringen om mensen aan te trekken en financieel succes te hebben dankzij social media. o Geheel in de geest van social media is een select gezelschap gevraagd hun strategieen en succesformule voor social media te delen. o Jeffrey Gitomer is de bestverkopende auteur op het gebied van verkopen. Van zijn Het rode boekje voor verkopers zijn wereldwijd meer dan 1 miljoen exemplaren verkocht. Gitomer geeft meer dan 100 presentaties per jaar voor klanten als Coca Cola, IBM en Mercedes Benz.

Details

Titel: Het social media boekje
auteur: Jeffrey Gitomer
Mediatype: Boek
Bindwijze: Gebonden
Taal: Nederlands
Druk: 1
Aantal pagina's: 192
Uitgever: MainPress B.V.
Publicatiedatum: 01-11-2011
NUR: Internet
Afmetingen: 198 x 141 x 17
Gewicht: 357 gr
ISBN/ISBN13: 9789043023733
Intern nummer: 18192134

Extra informatie

Het social media boekje

Recensie

Gebruik social media om jezelf en je product te promoten en te verkopen!

Zakelijke social media zijn de beste, goedkoopste en meest directe manier van de afgelopen honderd jaar om te communiceren met klanten. Door de voordelen van Facebook, LinkedIn, Twitter en YouTube volledig te benutten, kun je je bedrijf promoten en laten groeien, beter dan je concurrenten en beter dan de economie in het algemeen. Het is nu niet het moment om het rustiger aan te doen. Het is
nu ook niet het moment om je druk te maken over een paar negatieve commentaren van klanten. Nu is het moment om de kansen te benutten, je concurrenten te verslaan en marktleider te worden. Zakelijke social media zullen je helpen je merkbekendheid te vergroten, je reputatie te vestigen en je bankrekening te laten groeien. Begin daar niet morgen mee, maar begin daar vandaag nog mee!

Jeffrey Gitomer is auteur van de bestsellers Het rode boekje voor verkopers en Het zwarte boekje voor netwerkers. Zijn column Sales Moves wordt elke week door
meer dan 4 miljoen mensen gelezen en zijn e-zine Sales Caffeine wordt bij 500.000 abonnees over de hele wereld bezorgd. De klanten van Gitomer zijn onder meer Coca-Cola, BMW, IBM.

Winkelvoorraad

Dit product is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen.