Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Boek

Content organizing in de praktijk

Content organizing in de praktijk - Atie de Heer - ISBN: 9789012584869
Prijs: € 39,50
Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Bindwijze: Boek (17-01-2013)
Genre: Informatica & management
Boekenliefde.nl:
Extra:
Add to cart

Beschrijving

Content is de sleutel voor een effectieve interactie met uw klanten. Door content strategisch in te zetten, wordt elk klantcontact zorgvuldig ondersteund, zijn klanten tevreden en wordt waarde aan uw organisatie toegevoegd. Waarde maken met content kan alleen met een goede contentstrategie en met de juiste contentinstrumenten.

Het boek Content organizing in de praktijk biedt de lezer de meest doordachte methodieken, modellen en de laatste ontwikkelingen op het vakgebied van content organizing.

Behandeld worden onder andere de klantcontactstrategie en de contentstrategie waarin verschillende niveaus -van basis tot thought leader- naast elkaar worden gezet. De contentstrategie wordt vertaald naar de kanaalstrategie. Ook wordt beschreven hoe het klantcommunicatieproces (customer journeys) contentmatig kan worden ondersteund.

In deze nieuwe en compleet herziene editie ligt een zwaarder accent op de contentstrategie, contentmanagement en de integratie van social media binnen alle bestaande kanalen. Ook zijn er praktijkcases opgenomen waarin geschetst wordt waar sectoren staan binnen het vakgebied content organizing.

Over de auteur
Atie de Heer heeft Data Direction in 1995 opgericht, en het bedrijf richt zich op content binnen alle dienstverleningskanalen. Atie de Heer is een autoriteit op het terrein van contentstrategie, -management en -architectuur.

Details

Titel: Content organizing in de praktijk
auteur: Atie de Heer
Mediatype: Boek
Taal: Nederlands
Druk: 2
Aantal pagina's: 198
Uitgever: Sdu Uitgevers
Plaats van publicatie: NL
Publicatiedatum: 17-01-2013
NUR: Informatica & management
ISBN/ISBN13: 9789012584869
Intern nummer: 22372649

Extra informatie

Content organizing in de praktijk

Recensie

Content is de sleutel voor een effectieve interactie met uw klanten. Door content strategisch in te zetten, wordt elk klantcontact zorgvuldig ondersteund, zijn klanten tevreden en wordt waarde aan uw organisatie toegevoegd. Waarde maken met content kan alleen met een goede contentstrategie en met de juiste contentinstrumenten. Het boek Content organizing in de praktijk biedt de lezer de meest doordachte methodieken, modellen en de laatste ontwikkelingen op het vakgebied van content organizing. Behandeld worden onder andere de klantcontactstrategie en de contentstrategie waarin verschillende niveaus -van basis tot thought leader- naast elkaar worden gezet. De contentstrategie wordt vertaald naar de kanaalstrategie. Ook wordt beschreven hoe het klantcommunicatieproces (customer journeys) contentmatig kan worden ondersteund. In deze nieuwe en compleet herziene editie ligt een zwaarder accent op de contentstrategie, contentmanagement en de integratie van social media binnen alle bestaande kanalen. Ook zijn er praktijkcases opgenomen waarin geschetst wordt waar sectoren staan binnen het vakgebied content organizing. Over de auteur Atie de Heer heeft Data Direction in 1995 opgericht, en het bedrijf richt zich op content binnen alle dienstverleningskanalen. Atie de Heer is een autoriteit op het terrein van contentstrategie, -management en -architectuur.

Winkelvoorraad

Dit product is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen.