Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Boek

Conceptdenken

van slapend nasr levend

Conceptdenken - Carolien van der Ven; Maartje Verheezen; Sanne Knitel; Gaby Crucq-Toffolo - ISBN: 9789063693206
Prijs: € 35,00
Levertijd: 3 tot 4 werkdagen
Bindwijze: Boek, Gebonden (18-07-2013)
Genre: Reclame
Boekenliefde.nl:
Conceptdenken op boekenliefde.nl
Add to cart

Beschrijving

In onze mediamaatschappij worden we overladen met informatie, entertainment, reclame en marketingboodschappen. Organisaties en merken die overeind willen blijven in deze mediastorm, kunnen niet zonder sterke concepten. Conceptdenken is een onmisbare vaardigheid geworden van reclamemakers, ontwerpers en communicatieprofessionals.

Dit boek is het eerste Nederlandse boek dat aan de hand van een twintigtal Nederlandse cases de theorie en praktijk van conceptdenken en conceptontwikkeling in kaart brengt. Het kijkt in het bijzonder naar merken in de creatieve industrie, bijvoorbeeld op het gebied van entertainment, film, food, mode, kunst, cultuur en media.

De creatieve industrie is vaak trendzettend voor andere sectoren. Dat maakt Conceptdenken interessant voor iedereen die voor zijn merk of organisatie op
zoek is naar een sterk en onderscheidend concept.

Het boek is geschreven door twee vakdocenten aan de Fontys Academy For Creative Industries in Tilburg en richt zich op professionals en studenten op het gebied van communicatie, media en entertainment, vrijetijdsmanagement,
design en lifestyle.

Het unieke van Conceptdenken is dat het de lezer op een laagdrempelige, inspirerende en activerende manier meeneemt in de wereld van concepten en het bedenken hiervan. Het daagt de lezer uit om zelf aan de slag te gaan met het ontwikkelen van concepten aan de hand van de door de auteurs ontwikkelde
methode en de gereedschapskist van technieken die in het boek is opgenomen.

* Basisboek conceptontwikkeling met theorie, cases en tools
* Geschreven voor studenten communicatie, lifestyle, media entertainment en design
* Daagt de lezer uit zelf aan de slag te gaan met conceptontwikkeling

Details

Titel: Conceptdenken
auteur: Carolien van der Ven; Maartje Verheezen; Sanne Knitel; Gaby Crucq-Toffolo
Mediatype: Boek
Bindwijze: Gebonden
Taal: Nederlands
Druk: 1
Aantal pagina's: 256
Uitgever: BIS Publishers BV
Publicatiedatum: 18-07-2013
NUR: Reclame
Afmetingen: 379 x 264 x 28
Gewicht: 974 gr
ISBN/ISBN13: 9789063693206
Intern nummer: 24124177

Extra informatie

Conceptdenken

Recensie

In onze mediamaatschappij worden we overladen met informatie, entertainment, reclame en marketingboodschappen. Organisaties en merken die overeind willen blijven in deze mediastorm, kunnen niet zonder sterke concepten. Conceptdenken is een onmisbare vaardigheid geworden van reclamemakers, ontwerpers en communicatieprofessionals. Dit boek is het eerste Nederlandse boek dat aan de hand van een twintigtal Nederlandse cases de theorie en praktijk van conceptdenken en conceptontwikkeling in kaart brengt. Het kijkt in het bijzonder naar merken in de creatieve industrie, bijvoorbeeld op het gebied van entertainment, film, food, mode, kunst, cultuur en media. De creatieve industrie is vaak trendzettend voor andere sectoren. Dat maakt Conceptdenken interessant voor iedereen die voor zijn merk of organisatie op zoek is naar een sterk en onderscheidend concept. Het boek is geschreven door twee vakdocenten aan de Fontys Academy For Creative Industries in Tilburg en richt zich op professionals en studenten op het gebied van communicatie, media en entertainment, vrijetijdsmanagement, design en lifestyle. Het unieke van Conceptdenken is dat het de lezer op een laagdrempelige, inspirerende en activerende manier meeneemt in de wereld van concepten en het bedenken hiervan. Het daagt de lezer uit om zelf aan de slag te gaan met het ontwikkelen van concepten aan de hand van de door de auteurs ontwikkelde methode en de gereedschapskist van technieken die in het boek is opgenomen. * Basisboek conceptontwikkeling met theorie, cases en tools * Geschreven voor studenten communicatie, lifestyle, media entertainment en design * Daagt de lezer uit zelf aan de slag te gaan met conceptontwikkeling

Winkelvoorraad

Dit product is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen.