Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Boek

Account management in de praktijk

Account management in de praktijk - G.J. Verra - ISBN: 9789491560217
Prijs: € 46,95
Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Bindwijze: Boek, Paperback (01-11-2012)
Genre: Reclame
Boekenliefde.nl:
Add to cart

Beschrijving

De aanleiding
Als vervolg op het eerder verschenen boek
Account Management. Filosofie, instrumenten en implementatie van dezelfde auteur, dat eerder 'managerial' van karakter is, concentreert zich het
voorliggende boek meer op de concrete praktijk van account management.
Wat niet betekent dat het boek niet ook voor managers geschikt is - integendeel, bij het aansturen en begeleiden van account managers en het leiden van de commerciële operatie van de onderneming kunnen managers problemen
ondervinden zonder kennis van de praktijk van account management.

De inhoud
In Account management in de praktijk komen o.a. aan de orde:
accountanalyse en accountplanningscyclus. customer satisfaction measurement met praktische voorbeelden, en teamwork en interface management, waarbij het
concept interorganisatie wordt geïntroduceerd. Om Account management in de praktijk goed te kunnen gebruiken, is basiskennis van het voorafgaande,
meer theoretische boek nodig. De materie van het voorliggende boek is gebaseerd op langdurige ervaring van de auteur met account management in de praktijk. Zowel praktijkmensen, zoals account managers en commerciële managers, alsook studenten van HBO- en WO-opleidingen hebben baat bij dit boek.

Details

Titel: Account management in de praktijk
auteur: G.J. Verra
Mediatype: Boek
Bindwijze: Paperback
Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 196
Uitgever: Boom uitgevers Amsterdam
Publicatiedatum: 01-11-2012
NUR: Reclame
Gewicht: 320 gr
ISBN/ISBN13: 9789491560217
Intern nummer: 23822515

Extra informatie

Account management in de praktijk

Recensie

De aanleiding Als vervolg op het eerder verschenen boek Account Management. Filosofie, instrumenten en implementatie van dezelfde auteur, dat eerder 'managerial' van karakter is, concentreert zich het voorliggende boek meer op de concrete praktijk van account management. Wat niet betekent dat het boek niet ook voor managers geschikt is - integendeel, bij het aansturen en begeleiden van account managers en het leiden van de commerciële operatie van de onderneming kunnen managers problemen ondervinden zonder kennis van de praktijk van account management. De inhoud In Account management in de praktijk komen o.a. aan de orde: accountanalyse en accountplanningscyclus. customer satisfaction measurement met praktische voorbeelden, en teamwork en interface management, waarbij het concept interorganisatie wordt geïntroduceerd. Om Account management in de praktijk goed te kunnen gebruiken, is basiskennis van het voorafgaande, meer theoretische boek nodig. De materie van het voorliggende boek is gebaseerd op langdurige ervaring van de auteur met account management in de praktijk. Zowel praktijkmensen, zoals account managers en commerciële managers, alsook studenten van HBO- en WO-opleidingen hebben baat bij dit boek.

Winkelvoorraad

Dit product is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen.