Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Boek

Issuesmanagement

een stappenplan

Issuesmanagement - Ferdinand Helmann; Frank Körver - ISBN: 9789462364202
Prijs: € 28,95
Levertijd: morgen voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Bindwijze: Boek, Paperback (20-08-2014)
Genre: PR & voorlichting,
Boekenliefde.nl:
Issuesmanagement op boekenliefde.nl
Add to cart

Beschrijving

Organisaties worden regelmatig geconfronteerd met issues die schadelijk kunnen zijn voor bedrijfsvoering en reputatie. Vaak wordt dan pijnlijk duidelijk hoe weinig gevoel organisaties hebben bij wat er speelt in de samenleving. Hoe herken je als organisatie welke discussies relevant zijn en welke kansen of bedreigingen eruit voort komen? Hoe bereid je je voor op turbulentie in de media en de publieke opinie en hoe krijg je meer grip op dat proces?

Het tijdig herkennen en managen van relevante issues is van levensbelang geworden. Issuemanagement, een stappenplan geeft hier praktische handvatten voor. Dit krijgt vorm in een vijf stappenbenadering: issue-identificatie, arena-analyse, strategieontwikkeling, implementatie en evaluatie.

Frank Körver en Ferdinand Helmann hebben vanuit hun adviespraktijk bij respectievelijk GKSV en Porter Novelli veel ervaring met het meer strategisch benaderen van issues en het adviseren daarover van directies en communicatieprofessionals.

Details

Titel: Issuesmanagement
auteur: Ferdinand Helmann; Frank Körver
Mediatype: Boek
Bindwijze: Paperback
Taal: Nederlands
Druk: 3
Uitgever: Boom uitgevers Amsterdam
Publicatiedatum: 20-08-2014
NUR: PR & voorlichting,
Afmetingen: 221 x 151 x 9
Gewicht: 260 gr
ISBN/ISBN13: 9789462364202
Intern nummer: 27213685

Extra informatie

Issuesmanagement

Recensie

Organisaties worden regelmatig geconfronteerd met issues die schadelijk kunnen zijn voor bedrijfsvoering en reputatie. Vaak wordt dan pijnlijk duidelijk hoe weinig gevoel organisaties hebben bij wat er speelt in de samenleving. Hoe herken je als organisatie welke discussies relevant zijn en welke kansen of bedreigingen eruit voort komen? Hoe bereid je je voor op turbulentie in de media en de publieke opinie en hoe krijg je meer grip op dat proces? Het tijdig herkennen en managen van relevante issues is van levensbelang geworden. Issuemanagement, een stappenplan geeft hier praktische handvatten voor. Dit krijgt vorm in een vijf stappenbenadering: issue-identificatie, arena-analyse, strategieontwikkeling, implementatie en evaluatie. Frank Körver en Ferdinand Helmann hebben vanuit hun adviespraktijk bij respectievelijk GKSV en Porter Novelli veel ervaring met het meer strategisch benaderen van issues en het adviseren daarover van directies en communicatieprofessionals.

Winkelvoorraad

Dit product is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen.