Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Boek

Code sociale media

richtlijnen voor zakelijk gebruik

Code sociale media - Jordi Bouman; Charles Huijskens - ISBN: 9789461560049
Prijs: € 14,95
Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Bindwijze: Boek, Paperback (01-12-2010)
Genre: PR & voorlichting,
Boekenliefde.nl:
Code sociale media op boekenliefde.nl
Add to cart

Beschrijving

Code Sociale Media’ helpt missers te voorkomen

Wat zijn de consequenties van het gebruik van sociale media voor uw bedrijf?

Hoe voorkomt u sociale media missers waarmee uw bedrijf reputatieschade oploopt?
Wat zijn de do's en dont's bij gebruik van sociale media?

Managers in bedrijven zijn zich vaak onbewust van de effecten van de nieuwe sociale media. Een twitterende werknemer of gefrustreerde collega op Facebook kan veel schade aanrichten. Wat als uw werknemer zich negatief over u uitlaat op het net?

Met dit boek kunt u zich als verantwoordelijke in een bedrijf op de hoogte brengen van de mogelijkheden, de kansen, maar ook van de gevaren en risico’s van sociale media. Zorg dat u goed bent uitgerust om een effectieve socialemediastrategie uit te kunnen stippelen en daarmee het vertrouwen en de loyaliteit van zowel de klanten als de werknemers te waarborgen en daarmee de toekomst van uw bedrijf.

Charles Huijskens (1953) startte zijn loopbaan als politiek verslaggever bij De Telegraaf en het NOS Journaal. Sinds 1992 heeft hij zijn eigen communicatiebureau Huijskens Communications.

Details

Titel: Code sociale media
auteur: Jordi Bouman; Charles Huijskens
Mediatype: Boek
Bindwijze: Paperback
Taal: Nederlands
Druk: 1
Aantal pagina's: 160
Uitgever: Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
Publicatiedatum: 01-12-2010
NUR: PR & voorlichting,
Afmetingen: 200 x 124 x 17
Gewicht: 193 gr
ISBN/ISBN13: 9789461560049
Intern nummer: 17277179

Extra informatie

Code sociale media

Recensie

Code Sociale Media helpt 'missers' te voorkomen. Sociale media nemen een enorme vlucht, zowel in het priveverkeer als zakelijke leven. Zorg dus dat je als verantwoordelijke in een bedrijf op de hoogte bent van de mogelijkheden, de kansen ervan maar ook van de gevaren en risico's. Stel duidelijke richtlijnen op voor je medewerkers. Zorg dat je goed bent toegerust zodat je in staat bent een effectieve sociale-mediastrategie uit te stippelen waarmee je het vertrouwen en de loyaliteit van zowel je klanten als je werknemers waarborgten aldus de toekomst van je bedrijf. Code Sociale Media laat aan de hand van veel voorbeelden zien hoe dat in zijn werk gaat. Voor werkgevers en werknemers.

Winkelvoorraad

Dit product is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen.