Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Boek

Social media to go!

de basis van social media in commerciële bedrijfsvoering

Social media to go! - Jeroen Vinkesteijn; Corné Dijkmans - ISBN: 9789491838330
Prijs: € 27,95 (onder voorbehoud)
Beschikbaarheid: Nee
Bindwijze: Boek, Paperback (11-12-2014)
Genre: Media en computercommunicatie
Boekenliefde.nl:
Social media to go! op boekenliefde.nl
U kunt dit product niet bestellen

Beschrijving

Een boek over de bedrijfsmatige inzet van social media? Alles daarover is toch al online te vinden; wat voegt een boek daar aan toe?
Veel kennis is inderdaad online beschikbaar, maar juist in deze tijd van snelle digitale veranderingen geeft een boek zoals dit houvast. Het onderscheidt de hoofd- van de bijzaken in één overzichtelijk geheel, zonder door te veel details en zijwegen te worden afgeleid. Dit boek biedt alle praktische en direct toepasbare kennis die je nodig hebt om de inzet van social media in een commerciële context te kunnen beoordelen, organiseren en aansturen.
In 10 logisch opgebouwde hoofdstukken word je geleid langs de vele invalshoeken die bij de inzet van social media door een bedrijf aan de orde komen. Dit boek maakt je tot gesprekspartner, zowel binnen een bedrijf als daarbuiten, met betrekking tot de vele aspecten van dit dynamische vakgebied. Door middel van talloze recente voorbeelden uit de praktijk wordt het besprokene meteen verhelderd en getoetst aan de alledaagse werkelijkheid. En, geheel in de geest van Web 2.0 en crowdsourcing: heb je
ideeën of suggesties rondom dit boek, laat het de auteurs weten!

Details

Titel: Social media to go!
auteur: Jeroen Vinkesteijn; Corné Dijkmans
Mediatype: Boek
Bindwijze: Paperback
Taal: Nederlands
Druk: 1
Aantal pagina's: 214
Uitgever: WebEdu B.V.
Publicatiedatum: 11-12-2014
NUR: Media en computercommunicatie
Afmetingen: 238 x 170 x 14
Gewicht: 534 gr
ISBN/ISBN13: 9789491838330
Intern nummer: 28088501

Extra informatie

Social media to go!

Recensie

Een boek over de bedrijfsmatige inzet van social media? Alles daarover is toch al online te vinden; wat voegt een boek daar aan toe? Veel kennis is inderdaad online beschikbaar, maar juist in deze tijd van snelle digitale veranderingen geeft een boek zoals dit houvast. Het onderscheidt de hoofd- van de bijzaken in één overzichtelijk geheel, zonder door te veel details en zijwegen te worden afgeleid. Dit boek biedt alle praktische en direct toepasbare kennis die je nodig hebt om de inzet van social media in een commerciële context te kunnen beoordelen, organiseren en aansturen. In 10 logisch opgebouwde hoofdstukken word je geleid langs de vele invalshoeken die bij de inzet van social media door een bedrijf aan de orde komen. Dit boek maakt je tot gesprekspartner, zowel binnen een bedrijf als daarbuiten, met betrekking tot de vele aspecten van dit dynamische vakgebied. Door middel van talloze recente voorbeelden uit de praktijk wordt het besprokene meteen verhelderd en getoetst aan de alledaagse werkelijkheid. En, geheel in de geest van Web 2.0 en crowdsourcing: heb je ideeën of suggesties rondom dit boek, laat het de auteurs weten!

Winkelvoorraad

Dit product is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen.