Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Boek

Scoren met Facebook marketing

Scoren met Facebook marketing - Joost Simons; Hans Postma; Peter Minkjan - ISBN: 9789079840175
Prijs: € 14,95 (onder voorbehoud)
Beschikbaarheid: Nee
Bindwijze: Boek, Paperback (01-04-2014)
Genre: Media en computercommunicatie
Boekenliefde.nl:
Scoren met Facebook marketing op boekenliefde.nl
U kunt dit product niet bestellen

Beschrijving

Scoren met Facebook Marketing leert u stapsgewijs hoe u Facebook effectief in kunt zetten voor uw marketing en communicatie. In deze derde geheel bijgewerkte editie van 2014 komen de volgende vragen aan bod:

Welke content is voor Facebook geschikt? Hoe vaak, wat en wanneer moet je posten? Wat zijn de mogelijkheden van Facebook voor het bereiken en activeren van uw doelgroep? Hoe meet je je succes en welke tools zijn voor handen? En hoe Facebook worden ook worden ingezet voor B2B of overheidscommunicatie?

In zeven overzichtelijke hoofdstukken worden alle belangrijke stappen en aspecten besproken. Het boek is bij uitstek geschikt om organisaties kennis te laten maken met de beginselen en de kracht van marketing via Facebook. Daarnaast biedt het praktische handvatten voor wie al ervaring met het sociale netwerk heeft, maar Facebook effectiever wil inzetten voor marketing en communicatie. Het boek bevat veel tips, trucs & praktijkvoorbeelden om het maximale resultaat uit Facebook te halen.

INHOUDSOPGAVE

Inleiding
1. De belangrijkste Facebook-begrippen
Facebook-profiel

2. De rol en mogelijkheden van Facebook
Wat wil je bereiken met Facebook?
De belangrijkste doelen
Wat is je doelgroep?
Belangrijke overwegingen voor je begint met Facebook
De kracht van Facebook benutten

3. Een onweerstaanbare Facebook-pagina
Stap 1: Maak een pagina
Stap 2: Kies de naam voor je pagina
Stap 3: Voeg een profielfoto toe
Stap 7: Voeg mijlpalen toe
Stap 8: licht je belangrijkste updates uit
Stap 9: Leg je gebruikersnaam vast
Stap 10: Voeg meerdere beheerders toe
Stap 11: Bepaal of je privéberichten toe staat
Stap 12: Voeg relevante applicaties toe aan de pagina
Stap 13: Pas de naam, afbeelding en volgorde van de applicaties aan
Stap 14: Controleer regelmatig je administratiepanel
De pagina is klaar, wat nu?

4. Hoe krijg je meer fans op Facebook?
Waarom zijn mensen fan?
Focus op kwaliteit, niet op kwantiteit
Nodig je vrienden uit
Activeer je medewerkers, familie en vrienden
Maak van je klanten fans
Integratie op je website
Bedankpagina
Gebruik je e-mailbestand
Gebruik Twitter & LinkedIn
Offline promotie
Facebook-wedstrijden & winacties
Permanente contentstrategie

5. Adverteren op Facebook
Hoe maak je Facebook-advertenties aan?
Wat is je doel?
Targetingmogelijkheden
Sociale connecties
Interesses
Custom Audiences
Lookalike audiences
Retargeting
Conversies doormeten op je website
Niet doen: berichten boosten
Verschillende advertentievormen
Wat zijn de afmetingen van de advertenties?
Wanneer kun je de verschillende advertenties het beste inzetten?
Hoeveel kost adverteren op Facebook?
Facebook-advertentietips
Nu komt de uitdaging: contentstrategie

6. Contentstrategie
Het gaat om het nieuwsoverzicht
Wat is Facebook EdgeRank?
Hoe vaak en wanneer moet je berichten plaatsen?
Berichten inplannen
Berichten plaatsen voor bepaalde doelgroepen
Welke berichten ga je plaatsen?
Wat je niet moet doen
Wat je wel moet doen
Thema's die het altijd goed doen op Facebook
Stel een contentkalender op

7. De belangrijkste statistieken en handige tools
De belangrijkste statistieken uitgelegd
Vind-ik-leuks
Bereik
Bezoeken
Berichten
Personen
Belangrijke inzichten uit de statistieken
Verwijzend verkeer
Handige tools
Facebook Graph Search

Nawoord

Details

Titel: Scoren met Facebook marketing
auteur: Joost Simons; Hans Postma; Peter Minkjan
Mediatype: Boek
Bindwijze: Paperback
Taal: Nederlands
Druk: 3
Aantal pagina's: 100
Uitgever: Entopic
Publicatiedatum: 01-04-2014
NUR: Media en computercommunicatie
Afmetingen: 211 x 148 x 9
Gewicht: 218 gr
ISBN/ISBN13: 9789079840175
Intern nummer: 26146065

Extra informatie

Scoren met Facebook Marketing

Recensie

Scoren met Facebook Marketing leert u stapsgewijs hoe u Facebook effectief in kunt zetten voor uw marketing en communicatie. In deze derde geheel bijgewerkte editie van 2014 komen de volgende vragen aan bod: Welke content is voor Facebook geschikt? Hoe vaak, wat en wanneer moet je posten? Wat zijn de mogelijkheden van Facebook voor het bereiken en activeren van uw doelgroep? Hoe meet je je succes en welke tools zijn voor handen? En hoe Facebook worden ook worden ingezet voor B2B of overheidscommunicatie? In zeven overzichtelijke hoofdstukken worden alle belangrijke stappen en aspecten besproken. Het boek is bij uitstek geschikt om organisaties kennis te laten maken met de beginselen en de kracht van marketing via Facebook. Daarnaast biedt het praktische handvatten voor wie al ervaring met het sociale netwerk heeft, maar Facebook effectiever wil inzetten voor marketing en communicatie. Het boek bevat veel tips, trucs & praktijkvoorbeelden om het maximale resultaat uit Facebook te halen. INHOUDSOPGAVE Inleiding 1. De belangrijkste Facebook-begrippen Facebook-profiel 2. De rol en mogelijkheden van Facebook Wat wil je bereiken met Facebook? De belangrijkste doelen Wat is je doelgroep? Belangrijke overwegingen voor je begint met Facebook De kracht van Facebook benutten 3. Een onweerstaanbare Facebook-pagina Stap 1: Maak een pagina Stap 2: Kies de naam voor je pagina Stap 3: Voeg een profielfoto toe Stap 7: Voeg mijlpalen toe Stap 8: licht je belangrijkste updates uit Stap 9: Leg je gebruikersnaam vast Stap 10: Voeg meerdere beheerders toe Stap 11: Bepaal of je privéberichten toe staat Stap 12: Voeg relevante applicaties toe aan de pagina Stap 13: Pas de naam, afbeelding en volgorde van de applicaties aan Stap 14: Controleer regelmatig je administratiepanel De pagina is klaar, wat nu? 4. Hoe krijg je meer fans op Facebook? Waarom zijn mensen fan? Focus op kwaliteit, niet op kwantiteit Nodig je vrienden uit Activeer je medewerkers, familie en vrienden Maak van je klanten fans Integratie op je website Bedankpagina Gebruik je e-mailbestand Gebruik Twitter & LinkedIn Offline promotie Facebook-wedstrijden & winacties Permanente contentstrategie 5. Adverteren op Facebook Hoe maak je Facebook-advertenties aan? Wat is je doel? Targetingmogelijkheden Sociale connecties Interesses Custom Audiences Lookalike audiences Retargeting Conversies doormeten op je website Niet doen: berichten boosten Verschillende advertentievormen Wat zijn de afmetingen van de advertenties? Wanneer kun je de verschillende advertenties het beste inzetten? Hoeveel kost adverteren op Facebook? Facebook-advertentietips Nu komt de uitdaging: contentstrategie 6. Contentstrategie Het gaat om het nieuwsoverzicht Wat is Facebook EdgeRank? Hoe vaak en wanneer moet je berichten plaatsen? Berichten inplannen Berichten plaatsen voor bepaalde doelgroepen Welke berichten ga je plaatsen? Wat je niet moet doen Wat je wel moet doen Thema's die het altijd goed doen op Facebook Stel een contentkalender op 7. De belangrijkste statistieken en handige tools De belangrijkste statistieken uitgelegd Vind-ik-leuks Bereik Bezoeken Berichten Personen Belangrijke inzichten uit de statistieken Verwijzend verkeer Handige tools Facebook Graph Search Nawoord

Winkelvoorraad

Dit product is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen.