Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Boek

Mediastorm

Mediastorm - Erik van Heeswijk - ISBN: 9789059318472
Prijs: € 27,50 (onder voorbehoud)
Beschikbaarheid: Tijdelijk niet leverbaar.
Bindwijze: Boek, Paperback (25-08-2015)
Genre: Media en computercommunicatie
Boekenliefde.nl:
Mediastorm op boekenliefde.nl
Add to cart

Beschrijving

Mediastorm gaat over de vraag wat de digitale revolutie betekent voor media en communicatie. Waar komen begrippen als crossmedia, community, en social media vandaan en wat heb je er in de praktijk aan?

In een inspirerend verhaal met veel Nederlandse voorbeelden wordt duidelijk wat internet echt betekent voor omroepen, kranten en tijdschriften en voor de professionals die er werkzaam zijn. Wat staat ons te wachten? En waarheen beweegt het web eigenlijk zelf?

In dit boek is ook een verzameling interessante cases en tips opgenomen. Vaak bieden geïnterviewde betrokkenen daarbij een kijkje in de keuken: Nos.nl, The Voice of Holland, Financieel Dagblad, 3VOOR12, Dichtbij.nl, In Therapie, De Beagle, Truth about Marika, VPRO, Where is Gary?, DWDD, Google Goggles, Marketingfacts, Boer Zoekt Vrouw, Layar, Linda, Facebook, Twitter, Getglue, Zeebox, Spotify, YouTube, Nederland van Boven, RTLXL en meer.

Erik van Heeswijk is Hoofdredacteur Digitaal van de VPRO, de grootste innovatie-afdeling van de publieke omroep. Daarvoor was hij adviseur van vele kranten, tijdschriften en omroepen en hoofdredacteur van Focus Internet.

Details

Titel: Mediastorm
auteur: Erik van Heeswijk
Mediatype: Boek
Bindwijze: Paperback
Taal: Nederlands
Druk: 1
Uitgever: Boom uitgevers Amsterdam
Publicatiedatum: 25-08-2015
NUR: Media en computercommunicatie
Afmetingen: 220 x 151 x 9
Gewicht: 262 gr
ISBN/ISBN13: 9789059318472
Intern nummer: 23403959

Extra informatie

Mediastorm

Recensie

Mediastorm gaat over de vraag wat de digitale revolutie betekent voor media en communicatie. Waar komen begrippen als crossmedia, community, en social media vandaan en wat heb je er in de praktijk aan?

In een inspirerend verhaal met veel Nederlandse voorbeelden wordt duidelijk wat internet echt betekent voor omroepen, kranten en tijdschriften en voor de professionals die er werkzaam zijn. Wat staat ons te wachten? En waarheen beweegt het web eigenlijk zelf?

In dit boek is ook een verzameling interessante cases en tips opgenomen. Vaak bieden geïnterviewde betrokkenen daarbij een kijkje in de keuken: Nos.nl, The Voice of Holland, Financieel Dagblad, 3VOOR12, Dichtbij.nl, In Therapie, De Beagle, Truth about Marika, VPRO, Where is Gary?, DWDD, Google Goggles, Marketingfacts, Boer Zoekt Vrouw, Layar, Linda, Facebook, Twitter, Getglue, Zeebox, Spotify, YouTube, Nederland van Boven, RTLXL en meer.

Erik van Heeswijk is Hoofdredacteur Digitaal van de VPRO, de grootste innovatie-afdeling van de publieke omroep. Daarvoor was hij adviseur van vele kranten, tijdschriften en omroepen en hoofdredacteur van Focus Internet.

Winkelvoorraad

Dit product is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen.