Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Boek

Handboek social media voor sportverenigingen

Handboek social media voor sportverenigingen - Martin van Berkel - ISBN: 9789054721888
Prijs: € 19,03 (onder voorbehoud)
Beschikbaarheid: Nee
Bindwijze: Boek, Paperback (04-05-2012)
Genre: Media en computercommunicatie
Boekenliefde.nl:
U kunt dit product niet bestellen

Beschrijving

Ruim 10 miljoen Nederlanders zijn actief met social media. Het grote bereik en
het gratis en interactieve karakter maken van social media een niet meer weg
te denken communicatievorm. Het (succesvol) gebruik van social media door
sportverenigingen blijft echter achter.

Social media kunnen sportverenigingen helpen met het bereiken van vele doelen,
zoals het werven van vrijwilligers, het versterken van het sponsornetwerk en het reduceren van communicatiekosten. Bovenal kunnen social media het bereik en
de clubbinding vergroten.

Dit handboek heeft als doel om met name bestuurders en pr- en communicatiefunctionarissen van sportverenigingen wegwijs te maken met social media. In het boek komen de vijf platforms aan bod die sportverenigingen op dit
moment de meest concrete mogelijkheden bieden: Facebook, Hyves, LinkedIn,
Twitter en YouTube.

Het handboek bestaat uit twee delen. De Voorbereiding is het eerste deel, waarin de theorie en de voorbereidende stappen worden behandeld. In Aan de slag, het tweede gedeelte, wordt uitgelegd hoe sportverenigingen social media kunnen inzetten. Vele tips en voorbeelden maken concreet hoe verenigingen via social media het contact met hun achterban kunnen versterken en vergroten.

Details

Titel: Handboek social media voor sportverenigingen
auteur: Martin van Berkel
Mediatype: Boek
Bindwijze: Paperback
Taal: Nederlands
Druk: 1
Uitgever: Arko Sports Media BV
Publicatiedatum: 04-05-2012
NUR: Media en computercommunicatie
Afmetingen: 240 x 170 x 8
Gewicht: 295 gr
ISBN/ISBN13: 9789054721888
Intern nummer: 21138309

Extra informatie

Handboek social media voor sportverenigingen

Recensie

Ruim 10 miljoen Nederlanders zijn actief met social media. Het grote bereik en
het gratis en interactieve karakter maken van social media een niet meer weg
te denken communicatievorm. Het (succesvol) gebruik van social media door
sportverenigingen blijft echter achter.

Social media kunnen sportverenigingen helpen met het bereiken van vele doelen,
zoals het werven van vrijwilligers, het versterken van het sponsornetwerk en het reduceren van communicatiekosten. Bovenal kunnen social media het bereik en
de clubbinding vergroten.

Dit handboek heeft als doel om met name bestuurders en pr- en communicatiefunctionarissen van sportverenigingen wegwijs te maken met social media. In het boek komen de vijf platforms aan bod die sportverenigingen op dit
moment de meest concrete mogelijkheden bieden: Facebook, Hyves, LinkedIn,
Twitter en YouTube.

Het handboek bestaat uit twee delen. De Voorbereiding is het eerste deel, waarin de theorie en de voorbereidende stappen worden behandeld. In Aan de slag, het tweede gedeelte, wordt uitgelegd hoe sportverenigingen social media kunnen inzetten. Vele tips en voorbeelden maken concreet hoe verenigingen via social media het contact met hun achterban kunnen versterken en vergroten.

Winkelvoorraad

Dit product is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen.