Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Boek

Mediapsychologie

Mediapsychologie - Oscar Peters; Bob Fennis; Ard Heuvelman - ISBN: 9789059317116
Prijs: € 32,50
Levertijd: morgen voor 23:00 besteld, zaterdag bij u thuisbezorgd
Bindwijze: Boek, Paperback (01-11-2017)
Genre: Massacommunicatie
Boekenliefde.nl:
Mediapsychologie op boekenliefde.nl
Add to cart

Beschrijving

In onze moderne informatiesamenleving worden wij omringd door media. Mediapsychologie is de wetenschap die zich bezighoudt met de invloed van media op mensen. Deze geheel herziene en geactualiseerde derde druk biedt een heldere en beknopte kennismaking met dit betrekkelijk jonge vakgebied. In twaalf hoofdstukken worden het domein van de mediapsychologie, de wetenschappelijke methode en een aantal psychologische processen behandeld die een belangrijke rol spelen bij de invloed van media op ons denken, onze gevoelens en ons handelen. Mediapsychologie is verplichte kost voor iedereen die inzicht wil krijgen in de werking van media.

Ard Heuvelman is docent Psychologie van de traditionele en nieuwe media aan de Universiteit Twente. Bob Fennis is als hoogleraar Consumentengedrag verbonden aan de Vakgroep Marketing van de Rijksuniversiteit Groningen. Oscar Peters is zakelijk directeur van het gedragswetenschappelijk onderzoeksinstituut IBR van de Universiteit Twente.

Details

Titel: Mediapsychologie
auteur: Oscar Peters; Bob Fennis; Ard Heuvelman
Mediatype: Boek
Bindwijze: Paperback
Taal: Nederlands
Druk: 3
Aantal pagina's: 202
Uitgever: Boom uitgevers Amsterdam
Publicatiedatum: 01-11-2017
NUR: Massacommunicatie
Gewicht: 412 gr
ISBN/ISBN13: 9789059317116
Intern nummer: 18114765

Extra informatie

Mediapsychologie

Recensie

In onze moderne informatiesamenleving worden wij omringd door media. Mediapsychologie is de wetenschap die zich bezighoudt met de invloed van media op mensen. Deze geheel herziene en geactualiseerde derde druk biedt een heldere en beknopte kennismaking met dit betrekkelijk jonge vakgebied. In twaalf hoofdstukken worden het domein van de mediapsychologie, de wetenschappelijke methode en een aantal psychologische processen behandeld die een belangrijke rol spelen bij de invloed van media op ons denken, onze gevoelens en ons handelen. Mediapsychologie is verplichte kost voor iedereen die inzicht wil krijgen in de werking van media. Ard Heuvelman is docent Psychologie van de traditionele en nieuwe media aan de Universiteit Twente. Bob Fennis is als hoogleraar Consumentengedrag verbonden aan de Vakgroep Marketing van de Rijksuniversiteit Groningen. Oscar Peters is zakelijk directeur van het gedragswetenschappelijk onderzoeksinstituut IBR van de Universiteit Twente.

Winkelvoorraad

Dit product is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen.