Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Boek

Wat als de klant nee zegt?

praktische gids met antwoorden op alle bezwaren

Wat als de klant nee zegt? - Geert Delobelle - ISBN: 9789401426466
Prijs: € 19,99 (onder voorbehoud)
Beschikbaarheid: Nee
Bindwijze: Boek, Paperback (02-10-2015)
Genre: Marketing
Boekenliefde.nl:
Wat als de klant nee zegt? op boekenliefde.nl
U kunt dit product niet bestellen

Beschrijving

Een antwoord op alle vragen die verkopers zich stellen Hoe laat je je klant inzien dat jij precies aanbiedt wat hij nodig heeft? Een antwoord op alle mogelijke weerstanden van je klant. 'Ik beslis daar niet alleen over', 'Geen interesse', 'Ik zal er nog eens over nadenken' ... Als verkoper krijg je al snel één van deze antwoorden. Maar hoe ga je hier op een positieve manier mee om? En hoe laat je de klant inzien dat wat jij aanbiedt de moeite waard is om even aandacht aan te besteden? Zonder slinkse trucs te gebruiken je klant leiden van 'Nee' naar 'Ja', dat is wat dit boek je leert. Inzicht in de beste momenten en strategieën om ieder type klant te benaderen, gesprekken juist in te schatten, te zorgen voor een onmiddellijke klik met je klant ... In korte handige topics geeft dit boek je een snelle en effectieve salestraining.

Details

Titel: Wat als de klant nee zegt?
auteur: Geert Delobelle
Mediatype: Boek
Bindwijze: Paperback
Taal: Nederlands
Druk: 1
Aantal pagina's: 168
Uitgever: Terra - Lannoo, Uitgeverij
Publicatiedatum: 02-10-2015
NUR: Marketing
Gewicht: 402 gr
ISBN/ISBN13: 9789401426466
Intern nummer: 29948551

Extra informatie

Een antwoord op alle vragen die verkopers zich stellen

Recensie

Een antwoord op alle vragen die verkopers zich stellen 'DE CONCURRENTIE IS GOEDKOPER' 'WE HEBBEN AL IEMAND VOOR DAT PROBLEEM' 'STUUR ONS EENS EEN MAILTJE' 'DIT IS VOOR ONS MOMENTEEL GEEN PRIORITEIT' 'IK VERDIEN TE WEINIG OP UW PRODUCT' In gesprekken met klanten kan je steeds weer op nieuwe bezwaren botsen. Je zou eigenlijk iemand anders moeten spreken, of een andere keer terugkomen, of je product is toch net niet wat de klant zoekt. Hoe ga je met dergelijke situaties positief om? En hoe laat je de klant inzien dat wat jij aanbiedt toch de beste keuze is? In dit boek leer je hoe je van 'nee' naar 'ja' gaat zonder slinkse trucs te gebruiken of je klant te misleiden. In kernachtige paragrafen en aan de hand van 67 weerstanden leert Wat als de klant nee zegt je omgaan met en anticiperen op moeilijke situaties. Je leert remmingen om te kopen juist in te schatten en te beantwoorden zodat de klant uiteindelijk voor jou kiest. Kortom: de ideale praktijkgids voor iedereen die in aanraking komt met klanten.

Winkelvoorraad

Dit product is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen.