Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Boek

Marketingfacts Jaarboek 2015-2016

platform voor interactieve marketing

Marketingfacts Jaarboek 2015-2016 - Cecile Bol; Bram Koster; Danny Oosterveer - ISBN: 9789078972310
Prijs: € 29,95
Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Bindwijze: Boek, Paperback (09-06-2015)
Genre: Marketing
Boekenliefde.nl:
Add to cart

Beschrijving

Het Marketingfacts Jaarboek is het meest actuele handboek over de staat van online marketing in Nederland anno nu. Het boek helpt je als marketeer nog beter te bepalen welke middelen je inzet en met welke doelstellingen. Het is als de onlinemarketingbijbel onmisbaar bij het maken en schrijven van nieuwe marketingplannen. Het boek hoort thuis op de hoek van het bureau van iedere ervaren marketing- en communicatiespecialist. Ook wordt het boek door veel hogescholen en universiteiten ingezet als studieboek voor marketing- en communicatieopleidingen.

Dit jaar publiceren we het Marketingfacts Jaarboek voor alweer de 10e keer. Wat in het eerste jaar begon als een dunne handige gids over het veranderende online medialandschap, is uitgegroeid tot een 450 pagina's tellend boek waarin alle facetten van online marketing worden behandeld. En dit jaar hebben we 9 extra hoofdstukken met aandacht voor de belangrijkste 'hot topics' in online marketing!

Aan deze editie van het Marketingfacts Jaarboek werkte een recordaantal van 37 prominente experts mee, waaronder voor het eerst ook een aantal wetenschappers. De volgende onderwerpen komen in het Marketingfacts Jaarboek 2015-2016 aan bod: E-business, Advertising, E-mail, Search, PR & Branding, Social media, Mobile, Video, E-commerce, Usability & design, Customer service, Analytics, Customer journey, Privacy & wetgeving, Marketing automation, Contentmarketing, Branding, Facebook, Webcare, Psychologie en Big data.

Details

Titel: Marketingfacts Jaarboek 2015-2016
auteur: Cecile Bol; Bram Koster; Danny Oosterveer
Mediatype: Boek
Bindwijze: Paperback
Taal: Nederlands
Druk: 1
Uitgever: Marketingfacts B.V.
Publicatiedatum: 09-06-2015
NUR: Marketing
Afmetingen: 211 x 146 x 26
Gewicht: 647 gr
ISBN/ISBN13: 9789078972310
Intern nummer: 30295805

Extra informatie

Marketingfacts Jaarboek 2015-2016

Recensie

Het Marketingfacts Jaarboek is het meest actuele handboek over de staat van online marketing in Nederland anno nu. Het boek helpt je als marketeer nog beter te bepalen welke middelen je inzet en met welke doelstellingen. Het is als de onlinemarketingbijbel onmisbaar bij het maken en schrijven van nieuwe marketingplannen. Het boek hoort thuis op de hoek van het bureau van iedere ervaren marketing- en communicatiespecialist. Ook wordt het boek door veel hogescholen en universiteiten ingezet als studieboek voor marketing- en communicatieopleidingen.

Dit jaar publiceren we het Marketingfacts Jaarboek voor alweer de 10e keer. Wat in het eerste jaar begon als een dunne handige gids over het veranderende online medialandschap, is uitgegroeid tot een 450 pagina's tellend boek waarin alle facetten van online marketing worden behandeld. En dit jaar hebben we 9 extra hoofdstukken met aandacht voor de belangrijkste 'hot topics' in online marketing!

Aan deze editie van het Marketingfacts Jaarboek werkte een recordaantal van 37 prominente experts mee, waaronder voor het eerst ook een aantal wetenschappers. De volgende onderwerpen komen in het Marketingfacts Jaarboek 2015-2016 aan bod: E-business, Advertising, E-mail, Search, PR & Branding, Social media, Mobile, Video, E-commerce, Usability & design, Customer service, Analytics, Customer journey, Privacy & wetgeving, Marketing automation, Contentmarketing, Branding, Facebook, Webcare, Psychologie en Big data.

Winkelvoorraad

Dit product is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen.