Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Boek

Marketing in de zorg

Power to the people

Marketing in de zorg - Sjors van Leeuwen; Marian Draaisma - ISBN: 9789082340303
Prijs: € 29,95
Levertijd: 3 tot 4 werkdagen
Bindwijze: Boek, Paperback (18-03-2015)
Genre: Marketing
Boekenliefde.nl:
Marketing in de zorg op boekenliefde.nl
Add to cart

Beschrijving

De Nederlandse gezondheidszorg is de laatste jaren sterk veranderd. Patiënt en cliënt staan centraal en gemeenten en verzekeraars ontpoppen zich als kritische zorginkopers. De woorden innovatieve en doelmatige oplossingen liggen op ieders lippen bestorven. Onmiddellijk gevolgd door de opdracht aan zorgorganisaties om marktgerichter, klantgerichter en ondernemender te worden om te kunnen blijven bestaan. Maar de invoering van marketing in de zorg, is in de praktijk vaak lastiger dan gedacht.

Power to the people beschrijft hoe je als zorgorganisatie marktgericht wordt en hoe je marketing als nieuwe discipline met succes kunt invoeren in de eigen zorgorganisatie. Power to the people beschrijft hoe Pluryn dit vanaf 2008 heeft aangepakt en wat daarbij belangrijke lessons learned zijn geweest. Power to the people biedt je praktische inzichten, praktijkvoorbeelden, concepten, ontwerpen en tips. Het vormt daarmee een inspirerend hulpmiddel voor bestuurders, directeuren, managers en medewerkers die zich bezighouden met de invoering van marketing in hun zorgorganisatie.

Details

Titel: Marketing in de zorg
auteur: Sjors van Leeuwen; Marian Draaisma
Mediatype: Boek
Bindwijze: Paperback
Taal: Nederlands
Druk: 1
Uitgever: Ef & Ef Media
Publicatiedatum: 18-03-2015
NUR: Marketing
Gewicht: 797 gr
ISBN/ISBN13: 9789082340303
Intern nummer: 29756615

Extra informatie

Power to the people, marketing in de zorg

Recensie

De Nederlandse gezondheidszorg is de laatste jaren sterk veranderd. Patiënt en cliënt staan centraal en gemeenten en verzekeraars ontpoppen zich als kritische zorginkopers. De woorden innovatieve en doelmatige oplossingen liggen op ieders lippen bestorven. Onmiddellijk gevolgd door de opdracht aan zorgorganisaties om marktgerichter, klantgerichter en ondernemender te worden om te kunnen blijven bestaan. Maar de invoering van marketing in de zorg, is in de praktijk vaak lastiger dan gedacht. Power to the people beschrijft hoe je als zorgorganisatie marktgericht wordt en hoe je marketing als nieuwe discipline met succes kunt invoeren in de eigen zorgorganisatie. Power to the people beschrijft hoe Pluryn dit vanaf 2008 heeft aangepakt en wat daarbij belangrijke lessons learned zijn geweest. Power to the people biedt je praktische inzichten, praktijkvoorbeelden, concepten, ontwerpen en tips. Het vormt daarmee een inspirerend hulpmiddel voor bestuurders, directeuren, managers en medewerkers die zich bezighouden met de invoering van marketing in hun zorgorganisatie.

Winkelvoorraad

Dit product is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen.