Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Boek

Marketing handboek voor een succesvolle praktijk

help meer mensen, verdien meer geld en leid het leven waar je van houdt...NU!

Marketing handboek voor een succesvolle praktijk - Sandra Derksen; Jeanet Bathoorn - ISBN: 9789462037519
Prijs: € 29,95
Levertijd: 5 tot 7 werkdagen
Bindwijze: Boek, Paperback (09-06-2015)
Genre: Marketing
Boekenliefde.nl:
Add to cart

Beschrijving

Het Marketing Handboek voor een Succesvolle Praktijk laat zien hoe je een
zeer winstgevende en waardebiedende praktijk creëert waar je met plezier
in werkt. Dit boek is geschreven voor therapeuten, coaches en counselors
die volgens het uurtje-factuurtje principe werken en meer willen verdienen
door betaald te worden naar waarde in plaats van naar tijd. Het neemt je mee door het proces van kiezen wie je waarmee wilt helpen, hoe je een waardevol programma creëert waar cliënten graag ja tegen zeggen én bereid zijn heel goed voor te betalen, en hoe je zichtbaar wordt.

De tips en strategieën in dit boek móet je weten omdat het informatie bevat die je niet op beroepsvormende opleidingen leert. Leren hoe je een succesvolle praktijk creëert vraagt hele andere vaardigheden en strategieën dan weten hoe je een inhoudelijk goed opgeleide professional bent. Het betekent het verschil tussen succesvol zijn, overleven of falen. Daarbij heeft de komst van internet het landschap om cliënten te vinden en te begeleiden revolutionair veranderd. Dit biedt heel veel nieuwe kansen.

DIT BAANBREKENDE BOEK LAAT JE ZIEN HOE JE:
* stopt met uurtje-factuurtje werken en een grote sprong in inkomen realiseert
* je ideale cliënt kiest en welk probleem je voor deze cliënt oplost
* high end programma's creëert en van daaruit meer inkomstenbronnen
* je cliënt beweegt van interesseren naar investeren
* social media en internet inzet om zichtbaarheid en expertstatus te claimen
* dankzij marketing met plezier IN en vooral AAN je praktijk werkt
* effectief je tijd inzet zodat je met minder inspanning meer resultaat haalt
* welke mindsets een 'must' zijn om een succesvolle praktijk te creëren
* en nog ongelofelijk veel meer

Dit boek is geschreven door twee professionals. Sandra, therapeut en business coach, met meer dan 15 jaar een eigen, inmiddels grotendeels online praktijk. Zij is een van de pioniers in Nederland in een andere manier van praktijk voeren. Jeanet is social media bestseller auteur, spreker en business coach met meer dan 25.000 verkochte boeken.
Je krijgt de beste kennis en praktijkervaring van twee experts die een passie delen: jou leren hoe je meer mensen helpt, meer geld verdient en het leven leidt waar je van houdt... NU!

Details

Titel: Marketing handboek voor een succesvolle praktijk
auteur: Sandra Derksen; Jeanet Bathoorn
Mediatype: Boek
Bindwijze: Paperback
Taal: Nederlands
Druk: 1
Aantal pagina's: 279
Uitgever: Boekenbent, Uitgeverij
Publicatiedatum: 09-06-2015
NUR: Marketing
Afmetingen: 216 x 146 x 17
Gewicht: 416 gr
ISBN/ISBN13: 9789462037519
Intern nummer: 28069027

Extra informatie

Marketing handboek voor een succesvolle praktijk

Recensie

Het Marketing Handboek voor een Succesvolle Praktijk laat zien hoe je een zeer winstgevende en waardebiedende praktijk creëert waar je met plezier in werkt. Dit boek is geschreven voor therapeuten, coaches en counselors die volgens het uurtje-factuurtje principe werken en meer willen verdienen door betaald te worden naar waarde in plaats van naar tijd. Het neemt je mee door het proces van kiezen wie je waarmee wilt helpen, hoe je een waardevol programma creëert waar cliënten graag ja tegen zeggen én bereid zijn heel goed voor te betalen, en hoe je zichtbaar wordt. De tips en strategieën in dit boek móet je weten omdat het informatie bevat die je niet op beroepsvormende opleidingen leert. Leren hoe je een succesvolle praktijk creëert vraagt hele andere vaardigheden en strategieën dan weten hoe je een inhoudelijk goed opgeleide professional bent. Het betekent het verschil tussen succesvol zijn, overleven of falen. Daarbij heeft de komst van internet het landschap om cliënten te vinden en te begeleiden revolutionair veranderd. Dit biedt heel veel nieuwe kansen. DIT BAANBREKENDE BOEK LAAT JE ZIEN HOE JE: * stopt met uurtje-factuurtje werken en een grote sprong in inkomen realiseert * je ideale cliënt kiest en welk probleem je voor deze cliënt oplost * high end programma's creëert en van daaruit meer inkomstenbronnen * je cliënt beweegt van interesseren naar investeren * social media en internet inzet om zichtbaarheid en expertstatus te claimen * dankzij marketing met plezier IN en vooral AAN je praktijk werkt * effectief je tijd inzet zodat je met minder inspanning meer resultaat haalt * welke mindsets een 'must' zijn om een succesvolle praktijk te creëren * en nog ongelofelijk veel meer Dit boek is geschreven door twee professionals. Sandra, therapeut en business coach, met meer dan 15 jaar een eigen, inmiddels grotendeels online praktijk. Zij is een van de pioniers in Nederland in een andere manier van praktijk voeren. Jeanet is social media bestseller auteur, spreker en business coach met meer dan 25.000 verkochte boeken. Je krijgt de beste kennis en praktijkervaring van twee experts die een passie delen: jou leren hoe je meer mensen helpt, meer geld verdient en het leven leidt waar je van houdt... NU!

Winkelvoorraad

Dit product is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen.