Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Boek

Inleiding marketing

een introductie in een dynamisch vakgebied

Inleiding marketing - Stefan Renkema - ISBN: 9789089536716
Prijs: € 37,95
Levertijd: morgen voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Bindwijze: Boek, Paperback (24-06-2015)
Genre: Marketing
Boekenliefde.nl:
Inleiding marketing op boekenliefde.nl
Add to cart

Beschrijving

De wereld van de marketing is continu in beweging.Bedrijven geven steeds meer van hun marketingbudget uit aan webshops en internetmarketing.Consumenten vergelijken producten online en sturen hun ervaringen de wereld in via Twitter of reviewsites. Daar zijn waar je klant zich bevindt, is meer dan ooit cruciaal voor de marketeer. Want bij marketing draait het om luisteren naar je klant.

In Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied komt de complete basis van het marketingvak aan bod. Wat biedt het boek nog meer?
* toegankelijke en laagdrempelige uitleg van alle basistheorieën en begrippen;
* extra aandacht voor de invloed van internet in alle fases van het marketingproces;
* aparte hoofdstukken over klachten- en relatiemanagement;
* actuele praktijkvoorbeelden, met ruime aandacht voor de marketing van diensten;
* per hoofdstuk een boeiende casus, waardoor de theorie tot leven komt.
Alle basisbeginselen van het marketingvak komen in dit boek aan bod. Dankzij de toegankelijke schrijfstijl en ruime hoeveelheid voorbeelden is Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied geschikt voor studenten die in het hbo voor het eerst te maken krijgen met het marketingvak.

Stefan Renkema is als hoofddocent verbonden aan de Faculteit Economie en Management van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. In dit boek combineert hij bekende en minder bekende inzichten uit de marketingtheorie met zijn eigen ervaringen als accountmanager, salesmanager en commercieel directeur.

Details

Titel: Inleiding marketing
auteur: Stefan Renkema
Mediatype: Boek
Bindwijze: Paperback
Taal: Nederlands
Druk: 1
Aantal pagina's: 256
Uitgever: Boom uitgevers Amsterdam
Publicatiedatum: 24-06-2015
NUR: Marketing
Afmetingen: 379 x 264 x 28
Gewicht: 589 gr
ISBN/ISBN13: 9789089536716
Intern nummer: 30485221

Extra informatie

Inleiding marketing - een introductie in een dynamisch vakgebied

Recensie

De wereld van de marketing is continu in beweging.Bedrijven geven steeds meer van hun marketingbudget uit aan webshops en internetmarketing.Consumenten vergelijken producten online en sturen hun ervaringen de wereld in via Twitter of reviewsites. Daar zijn waar je klant zich bevindt, is meer dan ooit cruciaal voor de marketeer. Want bij marketing draait het om luisteren naar je klant. In Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied komt de complete basis van het marketingvak aan bod. Wat biedt het boek nog meer? * toegankelijke en laagdrempelige uitleg van alle basistheorieën en begrippen; * extra aandacht voor de invloed van internet in alle fases van het marketingproces; * aparte hoofdstukken over klachten- en relatiemanagement; * actuele praktijkvoorbeelden, met ruime aandacht voor de marketing van diensten; * per hoofdstuk een boeiende casus, waardoor de theorie tot leven komt. Alle basisbeginselen van het marketingvak komen in dit boek aan bod. Dankzij de toegankelijke schrijfstijl en ruime hoeveelheid voorbeelden is Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied geschikt voor studenten die in het hbo voor het eerst te maken krijgen met het marketingvak. Stefan Renkema is als hoofddocent verbonden aan de Faculteit Economie en Management van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. In dit boek combineert hij bekende en minder bekende inzichten uit de marketingtheorie met zijn eigen ervaringen als accountmanager, salesmanager en commercieel directeur.

Winkelvoorraad

Dit product is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen.