Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Boek

How cool brands stay hot

How cool brands stay hot - Mattias Behrer; Joeri van den Bergh - ISBN: 9789077442036
Prijs: € 28,95
Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Bindwijze: Boek, Paperback (25-11-2014)
Genre: Marketing
Boekenliefde.nl:
How cool brands stay hot op boekenliefde.nl
Add to cart

Beschrijving

Hoe ga je als merk om met de meest reclamekritische generatie ooit? Generatie Y is de meest reclamekritische consumentengeneratie ooit. Omdat ze drie keer de omvang bezit van Generatie X zal deze groep jongeren een gigantische invloed hebben op de maatschappij en de economie van de toekomst. Maar wat drijft hen en hoe ontwikkel je voor hen de juiste merkstrategie? Deze gereviseerde tweede editie van How cool brands stay hot is gebaseerd op baanbrekend onderzoek van de afgelopen vijf jaar en vergroot het inzicht in het consumeren, de psychologie en het gedrag van de 'Millennials'. Het boek is een inspiratiebron voor elke marketeer die de connectie wil aangaan met de nieuwe consumentengeneratie en toont aan op welke manier je advertising, marketing en branding voor hen relevant maakt. Talrijke casestudy's gebaseerd op interviews met marketingverantwoordelijken van succesvolle internationale merken als Converse, Heineken, DIESEL, Coca-Cola, MasterCard, eBay en BBC onthullen de belangrijkste attributen van een jongerenmerk. How cool brands stay hot voorziet je van creatieve ideeën om je merk beter te ontwikkelen en positioneren op maat van de jongeren van nu. 25% van de royalties van How cool brands stay hot worden geschonken aan de Staying Alive Foundation - een hiv/ aidsorganisatie die jongvolwassenen steunt.

Details

Titel: How cool brands stay hot
auteur: Mattias Behrer; Joeri van den Bergh
Mediatype: Boek
Bindwijze: Paperback
Taal: Nederlands
Druk: 1
Aantal pagina's: 288
Uitgever: Boom uitgevers Amsterdam
Publicatiedatum: 25-11-2014
NUR: Marketing
Afmetingen: 239 x 170 x 23
Gewicht: 685 gr
ISBN/ISBN13: 9789077442036
Intern nummer: 25661087

Extra informatie

How cool brands stay hot

Recensie

Hoe ga je als merk om met de meest reclamekritische generatie ooit? Generatie Y is de meest reclamekritische consumentengeneratie ooit. Omdat ze drie keer de omvang bezit van Generatie X zal deze groep jongeren een gigantische invloed hebben op de maatschappij en de economie van de toekomst. Maar wat drijft hen en hoe ontwikkel je voor hen de juiste merkstrategie? Deze gereviseerde tweede editie van How cool brands stay hot is gebaseerd op baanbrekend onderzoek van de afgelopen vijf jaar en vergroot het inzicht in het consumeren, de psychologie en het gedrag van de 'Millennials'. Het boek is een inspiratiebron voor elke marketeer die de connectie wil aangaan met de nieuwe consumentengeneratie en toont aan op welke manier je advertising, marketing en branding voor hen relevant maakt. Talrijke casestudy's gebaseerd op interviews met marketingverantwoordelijken van succesvolle internationale merken als Converse, Heineken, DIESEL, Coca-Cola, MasterCard, eBay en BBC onthullen de belangrijkste attributen van een jongerenmerk. How cool brands stay hot voorziet je van creatieve ideeën om je merk beter te ontwikkelen en positioneren op maat van de jongeren van nu. 25% van de royalties van How cool brands stay hot worden geschonken aan de Staying Alive Foundation - een hiv/ aidsorganisatie die jongvolwassenen steunt.

Winkelvoorraad

Dit product is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen.