Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Boek

Event Driven Marketing

op het juiste moment, het juiste aanbod, bij de juiste klant

Event Driven Marketing - R. Verduin; E. Sander; E.J. van Bel - ISBN: 9789013032079
Prijs: € 10,00 (onder voorbehoud)
Beschikbaarheid: Tweedehands versie bij leverancier te bestellen
Bindwijze: Boek, Gebonden (19-01-2006)
Genre: Marketing
Boekenliefde.nl:
Event Driven Marketing op boekenliefde.nl
Add to cart

Beschrijving

De focus van bedrijven komt meer en meer op de klant te liggen. Event Driven Marketing is hierbij de ‘ultimate marketing machine’. Klanten maken, klanten houden.

Dit boek is de eerste gespecialiseerde en omvangrijke publicatie over het onderwerp Event Driven Marketing (EDM). EDM is het logisch vervolg op de mix van direct- en database-marketing met CRM. EDM is sterk klantgericht en maakt gebruik van de nieuwe media als Internet, technologie op het gebied van databases en procesmanagement software. EDM is vooral ook resultaatgericht: het biedt de mogelijkheid om het juiste aanbod op het juiste tijdstip bij de juiste, individuele klant te krijgen.

Details

Titel: Event Driven Marketing
auteur: R. Verduin; E. Sander; E.J. van Bel
Mediatype: Boek
Bindwijze: Gebonden
Taal: Nederlands
Druk: 2
Aantal pagina's: 242
Uitgever: Adfo Groep
Plaats van publicatie: Deventer
Publicatiedatum: 19-01-2006
NUR: Marketing
Afmetingen: 218 x 153 x 27
Gewicht: 528 gr
ISBN/ISBN13: 9789013032079
ISBN/ISBN13: 9789013032079
Intern nummer: 3391810

Extra informatie

Event Driven Marketing

Winkelvoorraad

Dit product is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen.