Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Boek

Business Bloopers

meer dan 175 pijnlijke bedrijfsuitglijders & miljoenenverslindende marketingmissers

Business Bloopers - Frans Reichardt; Ed van Eunen; Thijs van Eunen - ISBN: 9789462542716
Prijs: € 18,46
Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Bindwijze: Boek, Paperback (06-03-2015)
Genre: Marketing
Boekenliefde.nl:
Business Bloopers op boekenliefde.nl
Add to cart

Beschrijving

De meeste organisaties vertellen ons het liefst hun succesverhalen. Terwijl hun fouten en mislukkingen het leerzaamst zijn.
Business Bloopers bevat een vermakelijke bloemlezing van fouten die bedrijven en overheden in binnen- en buitenland maken.
Van beroemde en beruchte mislukkingen tot en met onhandige reclameslogans en vertaalblunders.

"Een heerlijk overzicht van de grootste blunders van anderen."
Jurgen Appelo, auteur van #Workout | Management 3.0

"Business Bloopers is een lekker leesbaar boek. Goed gedocumenteerd, duidelijk beschreven en met prima businesslessen! Het boek is een must voor elke marketeer, want er valt veel te leren. Roze brillen en oogkleppen: een gevaarlijke combinatie.†
Rob Benjamens, partner Brand & Business Architects

"Dit boek helpt ons te leren van oude fouten, zodat we de kans krijgen om weer leerzame nieuwe fouten te maken."
Arko van Brakel, directeur De Baak, instituut voor leiderschap en ondernemerschap

“Je kunt falen of succesvol aantonen dat iets niet werkt. Wie experimenteert en innoveert, moet falen niet alleen accepteren, maar zelfs omarmen. Soms heb je een boek nodig om dat te leren.†
Boris Veldhuijzen van Zanten, founder & CEO TheNextWeb

Details

Titel: Business Bloopers
auteur: Frans Reichardt; Ed van Eunen; Thijs van Eunen
Mediatype: Boek
Bindwijze: Paperback
Taal: Nederlands
Druk: 1
Aantal pagina's: 256
Uitgever: Mijnbestseller B.V.
Publicatiedatum: 06-03-2015
NUR: Marketing
Afmetingen: 210 x 148 x 22
Gewicht: 376 gr
ISBN/ISBN13: 9789462542716
Intern nummer: 29843193

Extra informatie

Business Bloopers

Recensie

De meeste organisaties vertellen ons het liefst hun succesverhalen. Terwijl hun fouten en mislukkingen het leerzaamst zijn. Business Bloopers bevat een vermakelijke bloemlezing van fouten die bedrijven en overheden in binnen- en buitenland maken. Van beroemde en beruchte mislukkingen tot en met onhandige reclameslogans en vertaalblunders. "Een heerlijk overzicht van de grootste blunders van anderen." Jurgen Appelo, auteur van #Workout | Management 3.0 "Business Bloopers is een lekker leesbaar boek. Goed gedocumenteerd, duidelijk beschreven en met prima businesslessen! Het boek is een must voor elke marketeer, want er valt veel te leren. Roze brillen en oogkleppen: een gevaarlijke combinatie.† Rob Benjamens, partner Brand & Business Architects "Dit boek helpt ons te leren van oude fouten, zodat we de kans krijgen om weer leerzame nieuwe fouten te maken." Arko van Brakel, directeur De Baak, instituut voor leiderschap en ondernemerschap “Je kunt falen of succesvol aantonen dat iets niet werkt. Wie experimenteert en innoveert, moet falen niet alleen accepteren, maar zelfs omarmen. Soms heb je een boek nodig om dat te leren.† Boris Veldhuijzen van Zanten, founder & CEO TheNextWeb

Winkelvoorraad

Dit product is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen.