Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Boek

Eén fan per dag

hoe overtref je de verwachtingen van klanten?

Eén fan per dag - Jos Burgers - ISBN: 9789089653291
Prijs: € 20,00
Levertijd: 1 tot 3 werkdagen
Bindwijze: Boek, Gebonden (02-02-2017)
Genre: Management algemeen
Boekenliefde.nl:
Eén fan per dag op boekenliefde.nl
Extra:
Add to cart

Beschrijving

Het best verkochte managementboek van 2017

Met 'gewoon' tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken, moet je hun verwachtingen overtreffen. Dat klinkt misschien simpel, maar dat is het allesbehalve. Omdat het in veel organisaties geen dagelijkse gewoonte is.

In dit boek laat bestsellerauteur Jos Burgers op een prikkelende manier zien hoe je daar verandering in brengt. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden beschrijft hij hoe je elke dag weer het verschil kunt maken in het contact met de klant. Niet door de bedrijfsvoering aan te passen, zoals vaak wordt gedacht, maar door ogenschijnlijk kleine dingen. Want als je iemands dag bijzonder weet te maken door een simpel gebaar, wat extra aandacht of een goed advies, heb je er gegarandeerd een fan bij!

Details

Titel: Eén fan per dag
auteur: Jos Burgers
Mediatype: Boek
Bindwijze: Gebonden
Taal: Nederlands
Uitgever: Duuren Media, Van
Publicatiedatum: 02-02-2017
NUR: Management algemeen
Afmetingen: 219 x 149 x 18
Gewicht: 355 gr
ISBN/ISBN13: 9789089653291
Intern nummer: 35185573

Recensie

Met 'gewoon' tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken, moet je hun verwachtingen overtreffen. Dat klinkt misschien simpel, maar dat is het allesbehalve. Omdat het in veel organisaties geen dagelijkse gewoonte is.



In dit boek laat bestsellerauteur Jos Burgers op een prikkelende manier zien hoe je daar verandering in brengt. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden beschrijft hij hoe je elke dag weer het verschil kunt maken in het contact met de klant. Niet door de bedrijfsvoering aan te passen, zoals vaak wordt gedacht, maar door ogenschijnlijk kleine dingen. Want als je iemands dag bijzonder weet te maken door een simpel gebaar, wat extra aandacht of een goed advies, heb je er gegarandeerd een fan bij!




  • Het nieuwste boek van bestsellerauteur Jos Burgers, over de noodzaak om een waardevolle fanbase op te bouwen.

  • Van zijn complete oeuvre zijn inmiddels meer dan 200.000 exemplaren verkocht.



Trefwoorden: Fans organisatie klantcontact klanten handleiding

Winkelvoorraad

Dit product is aanwezig in de volgende vestigingen