Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Boek

- ISBN: 9789052616315
Prijs: € 27,50
Levertijd: 1 tot 3 werkdagen
Bindwijze: Boek, Paperback (01-02-2008)
Genre: Management algemeen
Boekenliefde.nl:
op boekenliefde.nl
Add to cart

Beschrijving

Maak kennis met het 80/20-principe en ontdek dat het echt kan: meer bereiken met minder moeite. Talloze succesvolle ondernemers wereldwijd gingen u al voor. Zij maken vruchtbaar gebruik van de kennis dat tachtig procent van de resultaten kan worden behaald met twintig procent van de inspanningen.

In 1997 liet Richard Koch het grote publiek kennismaken met dit principe, dat sindsdien de levens van duizenden mensen heeft verrijkt. Dit inspirerende boek kan ook voor u de sleutel zijn om met minder moeite meer te bereiken, zowel zakelijk als privé.

Het 80/20-principe is een origineel, prikkelend en praktisch boek. U leert hoe u:
• het 80/20-principe op een systematische manier gebruikt;
• uw efficiëntie vergroot;
• uw concurrentiepositie verbetert;
• uw doelen bereikt zonder overuren te maken, waardoor u een betere balans vindt tussen werk en privé.

In deze geheel herziene editie houdt Koch in een nieuw laatste hoofdstuk het principe bovendien nog eens kritisch onder de loep. Hij doet dit aan de hand van de zeer uiteenlopende reacties die hij gedurende de afgelopen tien jaar van zijn lezers ontving.

Richard Koch noemt zichzelf een ‘luie ondernemer’, die vol overtuiging gebruikmaakt van het 80/20-principe. Hij is een succesvolle zakenman, adviseur en belegger, en schreef 18 boeken.

Wereldwijd meer dan 700.000 exemplaren verkocht.

Details

Titel:
Mediatype: Boek
Bindwijze: Paperback
Taal: Nederlands
Druk: 1
Aantal pagina's: 300
Uitgever: BIM Media BV
Plaats van publicatie: NL
Publicatiedatum: 2008-02-01
NUR: Management algemeen
Gewicht: 537 gr
ISBN/ISBN13: 9789052616315
Intern nummer: 9778585

Extra informatie

Het 80/20 Principe 2008

Winkelvoorraad

Dit product is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen.