Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Boek

Zakelijke doelen bereiken met social media

Zakelijke doelen bereiken met social media - Marco Frijlink; Wilco Verdoold - ISBN: 9789047007937
Prijs: € 22,99
Levertijd: morgen voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Bindwijze: Boek, Paperback (29-01-2018)
Genre: Leidinggeven, coachen
Boekenliefde.nl:
Add to cart

Beschrijving

Veel organisaties doen maar wat als het gaat om social media. Ze hebben geen duidelijk beeld van wat ze met die inspanningen willen bereiken. Natuurlijk, het gaat vaak over meer omzet of minder kosten, maar er is geen direct verband tussen actie en resultaat. Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden daarom een slim en praktisch
model dat is gebaseerd op twaalf afgeleide doelstellingen, zoals naamsbekendheid vergroten of productiviteit verbeteren. Die doelstellingen zijn verdeeld in drie categorieën: klant, omgeving en organisatie. Voor elke doelstelling geven ze aan welke activiteiten op social media die doelstelling helpen realiseren. Het model is uitvoerig onderzocht en getest in de praktijk - en het werkt! Dit boek is de langverwachte wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te verwezenlijken.

Details

Titel: Zakelijke doelen bereiken met social media
auteur: Marco Frijlink; Wilco Verdoold
Mediatype: Boek
Bindwijze: Paperback
Taal: Nederlands
Druk: 1
Aantal pagina's: 192
Uitgever: Atlas Contact, Uitgeverij
Publicatiedatum: 29-01-2018
NUR: Leidinggeven, coachen
Gewicht: 425 gr
ISBN/ISBN13: 9789047007937
Intern nummer: 27940333

Biografie (woord)

Wilco Verdoold is intensief betrokken bij zowel strategie als realisatie van verschillende online en social media concepten. Hij richt zich primair op het vertalen van innovatieve mogelijkheden naar succesvolle business. Hij heeft bijna 20 jaar ervaring met innoveren en professionaliseren van organisaties en een gedegen achtergrond in alle online aspecten van business development.

Extra informatie

Zakelijke doelen bereiken met sociale media

Recensie

Veel organisaties doen maar wat als het gaat om social media. Ze hebben geen duidelijk beeld van wat ze met die inspanningen willen bereiken. Natuurlijk, het gaat vaak over meer omzet of minder kosten, maar er is geen direct verband tussen actie en resultaat. Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden daarom een slim en praktisch model dat is gebaseerd op twaalf afgeleide doelstellingen, zoals naamsbekendheid vergroten of productiviteit verbeteren. Die doelstellingen zijn verdeeld in drie categorieën: klant, omgeving en organisatie. Voor elke doelstelling geven ze aan welke activiteiten op social media die doelstelling helpen realiseren. Het model is uitvoerig onderzocht en getest in de praktijk – en het werkt! Dit boek is de langverwachte wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te verwezenlijken.

Winkelvoorraad

Dit product is aanwezig in de volgende vestigingen