Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken

PR & voorlichting,

< Terug naar Communicatiekunde
Verfijnen

Op taal:


Op prijs:

  • Alle prijzen
  • € 0 - € 12.50
  • € 12.50 - € 25
  • € 25 - € 50

Op jaar:

  • Alle jaartallen
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010

Nieuwste titels

Sorteer op: datum prijs titels auteur RSS feed
1
Issuesmanagement - Ferdinand Helmann; Frank K&Atilde;&para;rver - ISBN: 9789462364202
book
Order now

Issuesmanagement

een stappenplan

Ferdinand Helmann; Frank Körver

(Nederlands, Paperback, 20-08-2014)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 27,50
Genre: PR & voorlichting,
Organisaties worden regelmatig geconfronteerd met issues die schadelijk kunnen zijn voor bedrijfsvoering en reputatie. Vaak wordt dan pijnlijk duidelijk hoe weinig gevoel organisaties hebben bij wat er speelt in de samenleving. Hoe herken je als organisatie welke discussies relevant zijn en welke ka... Lees verder
2
Mediarelaties en persvoorlichting - Maarten Molenbeek; Chris Aalberts - ISBN: 9789462363861
book
Order now

Mediarelaties en persvoorlichting

framen, pluggen en positioneren bij politiek en overheid

Maarten Molenbeek; Chris Aalberts

(Nederlands, Paperback, 10-04-2014)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 26,95
Genre: PR & voorlichting,
Traditionele en online media spelen een steeds belangrijkere rol in de wereld van overheid en politiek. Er gaat geen dag voorbij of volksvertegenwoordigers, wethouders, ministers of ambtenaren zijn in het nieuws. Persvoorlichters proberen deze media-aandacht in goede banen te leiden. Zij verzorgen a... Lees verder
3
Sociale gemeenten - David Kok - ISBN: 9789059728059
book
Order now

Sociale gemeenten

de kracht van nieuwe media

David Kok

(Nederlands, Paperback, 12-11-2013)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 24,95
Genre: PR & voorlichting,
De overheid worstelt. Met bezuinigingen en met zichzelf. De participatie-samenleving is nog heel ver weg. Bewoners hebben weinig vertrouwen in (lokale) politici en willen vaak niet participeren, want "er wordt toch niet geluisterd". Sociale media spelen hierin een steeds belangrijkere rol: communice... Lees verder
4
Fail - Ronald van der Aart - ISBN: 9789461260512
book

Fail

omgaan met kritiek op internet

Ronald van der Aart

(Nederlands, Paperback, 15-05-2013)

Beschikbaar: Uitverkocht (U kunt dit boek niet meer te bestellen)
Prijs: € 16,95 (onder voorbehoud)
Genre: PR & voorlichting,
Een boze tweet of een vernietigende reactie op Facebook en je reputatie staat op het spel. Sinds de opkomst van internet en sociale media klinkt het klagen van kritische klanten steeds luider. Met hun nieuw verworven macht pikken ontevreden klanten steeds minder: je deugt of je deugt niet. En als je... Lees verder
5
De communicatieadviseur op een strategische positie in de organisatie - Karel A. Winkelaar - ISBN: 9789079624072
book

De communicatieadviseur op een strategische positie in de organisatie

Karel A. Winkelaar

(Nederlands, Paperback, 04-04-2013)

Beschikbaar: Uitverkocht (U kunt dit boek niet meer te bestellen)
Prijs: € 48,50 (onder voorbehoud)
Genre: PR & voorlichting,
'De communicatieadviseur - op een strategische positie in de organisatie' maakt waar wat de titel belooft: dit boek helpt professionele communicatiebeoefenaren die plek te verwerven waar ze een wezenlijke bijdrage aan beleid en resultaat van een organisatie kunnen leveren. Dit is het eerste boek dat... Lees verder
6
De woordvoerder - Rob Sebes - ISBN: 9789045313177
book

De woordvoerder

handboek voor een professioneel mediabeleid

Rob Sebes

(Nederlands, Paperback, 06-06-2012)

Beschikbaar: Niet meer in voorraad
Prijs: € 17,00 (onder voorbehoud)
Genre: PR & voorlichting,
In dit tijdperk van enorme media-aandacht voor politiek en bedrijfsleven, voor sport en showbizz, voor maatschappelijke groeperingen en individuele belangen, is het aantal woordvoerders fors gegroeid. Soms zijn woordvoerders echte professionals, die er fulltime mee bezig zijn. Soms zijn het function... Lees verder
7
Code sociale media - Jordi Bouman; Charles Huijskens - ISBN: 9789461560049
book
Order now

Code sociale media

richtlijnen voor zakelijk gebruik

Jordi Bouman; Charles Huijskens

(Nederlands, Paperback, 01-12-2010)

Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Prijs: € 14,95
Genre: PR & voorlichting,
Code Sociale Media’ helpt missers te voorkomen Wat zijn de consequenties van het gebruik van sociale media voor uw bedrijf? Hoe voorkomt u sociale media missers waarmee uw bedrijf reputatieschade oploopt? Wat zijn de do's en dont's bij gebruik van sociale media? Managers in bedrijven zijn... Lees verder