Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Boek

Internal branding 2.0

Internal branding 2.0 - Gaby Nedeski; Luc van  Beers - ISBN: 9789491560927
Prijs: € 32,50
Levertijd: maandag voor 23:00 besteld, dinsdag bij u thuisbezorgd
Bindwijze: Boek, Paperback (27-03-2015)
Genre: Communicatiekunde
Boekenliefde.nl:
Internal branding 2.0 op boekenliefde.nl
Add to cart

Beschrijving

Duurzaamheid, transparantie, authenticiteit zijn de begrippen van deze tijd. Steeds vaker willen mensen weten waar een bedrijf echt voor staat. Het vervullen van de productbelofte volstaat niet meer, het bedrijf zelf moet openstaan voor de maatschappij en passen bij het beeld wat consumenten en medewerkers van de wereld hebben. De realiteit van bedrijven is echter weerbarstig en het blijkt een behoorlijke klus het bovenstaande te realiseren.

Internal branding helpt hierbij. Begonnen als (oneerbiedig gezegd) reclame-uitlegservice, blijken de technieken van internal branding steeds beter toepasbaar om de binnen- en buitenwereld van bedrijven en organisaties op elkaar af te stemmen. Maar wat is internal branding en hoe doe je dat eigenlijk? Internal branding 2.0 geeft antwoord op de meest prangende en meest gestelde vragen.

De auteurs, zelf gelouterde ervaringdeskundigen, delen hun inzichten en ervaring. Zij zijn zelf van huis uit communicatiemanagers, maar preken niet voor eigen parochie: voor het beste resultaat moeten de muren tussen de verschillende disciplines afgebroken worden. Het effect van internal branding is zo groot als de kracht van de samenwerking.

Internal branding 2.0 is een toegankelijk boek, helder en aantrekkelijk geschreven. Het biedt een samenhangend verhaal, maar kan ook in losse delen gelezen worden. Ideaal voor de zoekende manager en de leergierige student.


Details

Titel: Internal branding 2.0
auteur: Gaby Nedeski; Luc van Beers
Mediatype: Boek
Bindwijze: Paperback
Taal: Nederlands
Uitgever: Boom uitgevers Amsterdam
Publicatiedatum: 27-03-2015
NUR: Communicatiekunde
Afmetingen: 242 x 158 x 17
Gewicht: 498 gr
ISBN/ISBN13: 9789491560927
Intern nummer: 29957179

Extra informatie

Internal branding 2.0 (z/w)

Recensie

Duurzaamheid, transparantie, authenticiteit zijn de begrippen van deze tijd. Steeds vaker willen mensen weten waar een bedrijf echt voor staat. Het vervullen van de productbelofte volstaat niet meer, het bedrijf zelf moet openstaan voor de maatschappij en passen bij het beeld wat consumenten en medewerkers van de wereld hebben. De realiteit van bedrijven is echter weerbarstig en het blijkt een behoorlijke klus het bovenstaande te realiseren. Internal branding helpt hierbij. Begonnen als (oneerbiedig gezegd) reclame-uitlegservice, blijken de technieken van internal branding steeds beter toepasbaar om de binnen- en buitenwereld van bedrijven en organisaties op elkaar af te stemmen. Maar wat is internal branding en hoe doe je dat eigenlijk? Internal branding 2.0 geeft antwoord op de meest prangende en meest gestelde vragen. De auteurs, zelf gelouterde ervaringdeskundigen, delen hun inzichten en ervaring. Zij zijn zelf van huis uit communicatiemanagers, maar preken niet voor eigen parochie: voor het beste resultaat moeten de muren tussen de verschillende disciplines afgebroken worden. Het effect van internal branding is zo groot als de kracht van de samenwerking. Internal branding 2.0 is een toegankelijk boek, helder en aantrekkelijk geschreven. Het biedt een samenhangend verhaal, maar kan ook in losse delen gelezen worden. Ideaal voor de zoekende manager en de leergierige student.

Winkelvoorraad

Dit product is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen.