Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Boek

Handboek Nieuwe Media

digitale technologieen begrijpen en gebruiken

Handboek Nieuwe Media - Piet Bakker; Tom Bakker - ISBN: 9789013091670
Prijs: € 29,95 (onder voorbehoud)
Beschikbaarheid: Niet meer in voorraad
Bindwijze: Boek, Paperback (09-03-2012)
Genre: Communicatiekunde
Boekenliefde.nl:
Handboek Nieuwe Media op boekenliefde.nl
U kunt dit product niet bestellen

Beschrijving

Bing, Chrome, Dropbox, Facebook, FeedBurner, Foursquare, Google+, HootSuite, iPad, MiFi, Opera, Prezi, RSS, Skype, Tumblr, Twitter, Ustream, WordPress, XML... Door de grote hoeveelheid digitale bomen loop je de kans het zicht op het complete communicatiebos te verliezen.

Voor mensen die beroepshalve met communicatie en informatie te maken hebben, is het belangrijk om op de hoogte te zijn van de meest actuele en relevante ontwikkelingen op dat terrein. Het gaat hierbij niet alleen over social media of web 2.0 - ook het zoeken, beheren en publiceren van informatie is voor professionals ingrijpend veranderd. Wie de mogelijkheden van nieuwe media kent en gebruikt, haalt het beste uit zijn organisatie, bereikt zijn doelgroepen en blijft zijn concurrenten voor.

Het Handboek Nieuwe Media gaat in 12 hoofdstukken in op de eigenschappen en mogelijke toepassingen van Twitter, communities, blogs, tablets, browsers, foto, video, audio, user-generated content, Google, RSS en databases.

Details

Titel: Handboek Nieuwe Media
auteur: Piet Bakker; Tom Bakker
Mediatype: Boek
Bindwijze: Paperback
Taal: Nederlands
Druk: 1
Uitgever: Adfo Groep
Publicatiedatum: 09-03-2012
NUR: Communicatiekunde
Afmetingen: 240 x 160 x 13
Gewicht: 589 gr
ISBN/ISBN13: 9789013091670
Intern nummer: 17939128

Extra informatie

Handboek Nieuwe Media

Recensie

Bing, Chrome, Dropbox, Facebook, FeedBurner, Foursquare, Google+, HootSuite, iPad, MiFi, Opera, Prezi, RSS, Skype, Tumblr, Twitter, Ustream, WordPress, XML... Door de grote hoeveelheid digitale bomen loop je de kans het zicht op het complete communicatiebos te verliezen. Voor mensen die beroepshalve met communicatie en informatie te maken hebben, is het belangrijk om op de hoogte te zijn van de meest actuele en relevante ontwikkelingen op dat terrein. Het gaat hierbij niet alleen over social media of web 2.0 - ook het zoeken, beheren en publiceren van informatie is voor professionals ingrijpend veranderd. Wie de mogelijkheden van nieuwe media kent en gebruikt, haalt het beste uit zijn organisatie, bereikt zijn doelgroepen en blijft zijn concurrenten voor. Het Handboek Nieuwe Media gaat in 12 hoofdstukken in op de eigenschappen en mogelijke toepassingen van Twitter, communities, blogs, tablets, browsers, foto, video, audio, user-generated content, Google, RSS en databases.

Winkelvoorraad

Dit product is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen.