Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Boek

Geintegreerde communicatie

concern, interne en marketingcommunicatie

Geintegreerde communicatie - Henny Schoemaker; Marieta Vos; Marita Vos - ISBN: 9789059316584
Prijs: € 45,00
Levertijd: 1 tot 3 werkdagen
Bindwijze: Boek, Paperback (09-06-2011)
Genre: Communicatiekunde
Boekenliefde.nl:
Geintegreerde communicatie op boekenliefde.nl
Add to cart

Beschrijving

Iedereen kent de voorbeelden van organisaties waar grote publiekscampagnes ingezet worden, terwijl tegelijkertijd massaontslagen worden aangekondigd. En van bedrijven die zich in eigen land profileren als betrouwbaar en degelijk, terwijl zij elders in de wereld gebruikmaken van kinderarbeid, of de oorzaak zijn van milieuvervuiling. Afnemers willen tegenwoordig niet alleen informatie over producten, maar ook over het productieproces, gevolgen voor milieu en arbeidsomstandigheden. In een samenleving die zich in toenemende mate laat kenschetsen als informatiesamenleving, dienen bedrijven rekening te houden met een steeds kritischer omgeving.

Bovenstaande voorbeelden illustreren de noodzaak voor geïntegreerde communicatie. De drie domeinen concerncommunicatie, interne communicatie en marketingcommunicatie worden in dit boek op integrale wijze benaderd. Daarbij is de functie die communicatie heeft voor een organisatie steeds het uitgangspunt.

Geïntegreerde communicatie is een basisboek waarin deze nieuwe, integrale benadering op praktische wijze wordt uitgewerkt en onderbouwd. Het biedt een gedegen inleiding voor (aankomend) communicatiespecialisten en bedrijfskundigen.

Details

Titel: Geintegreerde communicatie
auteur: Henny Schoemaker; Marieta Vos; Marita Vos
Mediatype: Boek
Bindwijze: Paperback
Taal: Nederlands
Druk: 9
Aantal pagina's: 349
Uitgever: Boom uitgevers Amsterdam
Publicatiedatum: 09-06-2011
NUR: Communicatiekunde
Afmetingen: 241 x 171 x 16
Gewicht: 666 gr
ISBN/ISBN13: 9789059316584
Intern nummer: 17925720

Extra informatie

Geintegreerde communicatie

Recensie

Iedereen kent de voorbeelden van organisaties waar grote publiekscampagnes ingezet worden, terwijl tegelijkertijd massaontslagen worden aangekondigd. En van bedrijven die zich in eigen land profileren als betrouwbaar en degelijk, terwijl zij elders in de wereld gebruikmaken van kinderarbeid, of de oorzaak zijn van milieuvervuiling. Afnemers willen tegenwoordig niet alleen informatie over producten, maar ook over het productieproces, gevolgen voor milieu en arbeidsomstandigheden. In een samenleving die zich in toenemende mate laat kenschetsen als informatiesamenleving, dienen bedrijven rekening te houden met een steeds kritischer omgeving. Bovenstaande voorbeelden illustreren de noodzaak voor geïntegreerde communicatie. De drie domeinen concerncommunicatie, interne communicatie en marketingcommunicatie worden in dit boek op integrale wijze benaderd. Daarbij is de functie die communicatie heeft voor een organisatie steeds het uitgangspunt. Geïntegreerde communicatie is een basisboek waarin deze nieuwe, integrale benadering op praktische wijze wordt uitgewerkt en onderbouwd. Het biedt een gedegen inleiding voor (aankomend) communicatiespecialisten en bedrijfskundigen.

Winkelvoorraad

Dit product is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen.