Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Boek

Digitaal Communiceren

over de veranderingen in een vakgebied

Digitaal Communiceren - ISBN: 9789013080711
Prijs: € 41,50
Levertijd: 1 tot 3 werkdagen
Bindwijze: Boek, Paperback (23-11-2010)
Genre: Communicatiekunde
Boekenliefde.nl:
Digitaal Communiceren op boekenliefde.nl
Add to cart

Beschrijving

In de afgelopen decennia zijn de maatschappij en het communicatielandschap enorm veranderd. Met name door de komst van internet en andere digitale media. Daarmee is ook het werk van de communicatieprofessional veranderd. Hij heeft te maken met een (ver-)andere(nde) consument, andere media en communicatiekanalen en moet zich andere kennis en vaardigheden eigen maken.

Digitaal communiceren beschrijft in het eerste deel wat er de afgelopen jaren veranderd is op het gebied van de media en kanalen en de factoren in het communicatieveld. Waar vroeger sprake was van zenders en ontvangers, die zich keurig aan hun rolverdeling hielden, is er nu sprake van informatieleveranciers en informatieconsumenten, waarbij de laatsten het steeds meer voor het zeggen krijgen.

Het tweede deel is gewijd aan de gevolgen van al deze veranderingen voor het communicatievak en de communicatieprofessional die zijn weg moet vinden in de wereld van de digitale communicatie.

Details

Titel: Digitaal Communiceren
Mediatype: Boek
Bindwijze: Paperback
Taal: Nederlands
Druk: 1
Aantal pagina's: 154
Uitgever: Adfo Groep
Publicatiedatum: 23-11-2010
NUR: Communicatiekunde
Afmetingen: 244 x 162 x 12
Gewicht: 260 gr
ISBN/ISBN13: 9789013080711
Intern nummer: 16937303

Extra informatie

Communicatie Dossier Digitaal Communiceren

Recensie

In de afgelopen decennia zijn de maatschappij en het communicatielandschap enorm veranderd. Met name door de komst van internet en andere digitale media. Daarmee is ook het werk van de communicatieprofessional veranderd. Hij heeft te maken met een (ver-)andere(nde) consument, andere media en communicatiekanalen en moet zich andere kennis en vaardigheden eigen maken.

Digitaal communiceren beschrijft in het eerste deel wat er de afgelopen jaren veranderd is op het gebied van de media en kanalen en de factoren in het communicatieveld. Waar vroeger sprake was van zenders en ontvangers, die zich keurig aan hun rolverdeling hielden, is er nu sprake van informatieleveranciers en informatieconsumenten, waarbij de laatsten het steeds meer voor het zeggen krijgen.

Het tweede deel is gewijd aan de gevolgen van al deze veranderingen voor het communicatievak en de communicatieprofessional die zijn weg moet vinden in de wereld van de digitale communicatie.

Winkelvoorraad

Dit product is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen.