Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Boek

De empathiefactor

het concurrentievoordeel voor effectieve organisaties

De empathiefactor - Marie Miyashiro; Marie R. Miyashiro - ISBN: 9789047005186
Prijs: € 25,99
Levertijd: vandaag voor 23:00 besteld, morgen bij u thuisbezorgd
Bindwijze: Boek, Paperback (14-06-2012)
Genre: Communicatiekunde
Boekenliefde.nl:
De empathiefactor op boekenliefde.nl
Add to cart

Beschrijving

Het concurrentievoordeel voor effectieve organisaties

'Hebzucht is uit. Empathie is in,' aldus Frans de Waal. Marie Miyashiro maakt in dit boek duidelijk hoe de Empathiefactor de effectiviteit van alle communicatie vergroot. Stephen Covey noemt het 'Eerst begrijpen, dan begrepen worden'. Als persoon levert het je betere relaties met vrienden, familie en collega's op. Op team- en organisatieniveau betekent de Empathiefactor betere klantrelaties en succesvolle samenwerking.

Miyashiro baseert zich op het door Marshall Rosenberg ontwikkelde gedachtegoed van Geweldloze Communicatie. Ze geeft duidelijke en praktische handvatten om de communicatie te verbeteren en in lijn te brengen met je eigen doelen of die van je organisatie.

Details

Titel: De empathiefactor
auteur: Marie Miyashiro; Marie R. Miyashiro
Mediatype: Boek
Bindwijze: Paperback
Taal: Nederlands
Druk: 1
Aantal pagina's: 288
Uitgever: Atlas Contact, Uitgeverij
Publicatiedatum: 14-06-2012
NUR: Communicatiekunde
Afmetingen: 230 x 150 x 24
Gewicht: 417 gr
ISBN/ISBN13: 9789047005186
Intern nummer: 21003157

Extra informatie

Business Bibliotheek De Empathiefactor

Recensie

Het concurrentievoordeel voor effectieve organisaties

'Hebzucht is uit. Empathie is in,' aldus Frans de Waal. Marie Miyashiro maakt in dit boek duidelijk hoe de Empathiefactor de effectiviteit van alle communicatie vergroot. Stephen Covey noemt het 'Eerst begrijpen, dan begrepen worden'. Als persoon levert het je betere relaties met vrienden, familie en collega's op. Op team- en organisatieniveau betekent de Empathiefactor betere klantrelaties en succesvolle samenwerking.

Miyashiro baseert zich op het door Marshall Rosenberg ontwikkelde gedachtegoed van Geweldloze Communicatie. Ze geeft duidelijke en praktische handvatten om de communicatie te verbeteren en in lijn te brengen met je eigen doelen of die van je organisatie.

Winkelvoorraad

Dit product is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen.