Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.X sluit
Uitgebreid zoeken
Boek

Basisboek social media

Basisboek social media - Renée van Zijl; Desiree van Osch - ISBN: 9789059317048
Prijs: € 31,50
Levertijd: 1 tot 3 werkdagen
Bindwijze: Boek, Paperback (27-04-2012)
Genre: Communicatiekunde
Boekenliefde.nl:
Basisboek social media op boekenliefde.nl
Add to cart

Beschrijving

Social media: revolutie of slechts een nieuw middel? Zowel wetenschappers, vakprofessionals als het onderwijs zijn er druk mee. Er zijn al veel boeken verschenen over de inzet van social media die antwoord geven op allerlei vragen uit de praktijk. Inmiddels bestaat er behoefte aan een boek dat de theorie uit de wetenschap samenbrengt met de praktijk vanuit meerdere disciplines. Een boek dat verder gaat dan alleen advies over de inzet van social media, dat een brede basiskennis biedt en inzicht geeft in de theoretische aspecten. Dit is het eerste boek in Nederland dat de kennis over social media uit wetenschap en beroepspraktijk samenbrengt tot één verhaal.

In Basisboek social media schetsen wetenschappers vanuit de theorie het ontstaan en de gevolgen van social media. Daarna belichten vakspecialisten de praktische kant van social media. Onderwerpen zijn: social media in de netwerkmaatschappij, communiceren, overheid, journalistiek en organisaties met social media, impressiemanagement en storytelling via social media, interne communicatie, public relations, projectmanagement en mediaplanning met social media. Maar ook:
¿ do¿s en don¿ts van social media-innovator Erwin Blom;
¿ een katern facts and figures;
¿ een nawoord van bestseller-auteur Menno Lanting.
Basisboek social media is geschreven voor het hbo- en wo-onderwijs. Het boek is echter ook onmisbaar voor vakspecialisten en andere geïnteresseerden die een volledig beeld willen krijgen van de theoretische én praktische kant van social media.

Details

Titel: Basisboek social media
auteur: Renée van Zijl; Desiree van Osch
Mediatype: Boek
Bindwijze: Paperback
Taal: Nederlands
Druk: 1
Aantal pagina's: 347
Uitgever: Boom uitgevers Amsterdam
Publicatiedatum: 27-04-2012
NUR: Communicatiekunde
Gewicht: 756 gr
ISBN/ISBN13: 9789059317048
Intern nummer: 18177083

Extra informatie

Basisboek social media

Recensie

Social media: revolutie of slechts een nieuw middel? Zowel wetenschappers, vakprofessionals als het onderwijs zijn er druk mee. Er zijn al veel boeken verschenen over de inzet van social media die antwoord geven op allerlei vragen uit de praktijk. Inmiddels bestaat er behoefte aan een boek dat de theorie uit de wetenschap samenbrengt met de praktijk vanuit meerdere disciplines. Een boek dat verder gaat dan alleen advies over de inzet van social media, dat een brede basiskennis biedt en inzicht geeft in de theoretische aspecten. Dit is het eerste boek in Nederland dat de kennis over social media uit wetenschap en beroepspraktijk samenbrengt tot één verhaal. In Basisboek social media schetsen wetenschappers vanuit de theorie het ontstaan en de gevolgen van social media. Daarna belichten vakspecialisten de praktische kant van social media. Onderwerpen zijn: social media in de netwerkmaatschappij, communiceren, overheid, journalistiek en organisaties met social media, impressiemanagement en storytelling via social media, interne communicatie, public relations, projectmanagement en mediaplanning met social media. Maar ook: • do’s en don’ts van social media-innovator Erwin Blom; • een katern facts and figures; • een nawoord van bestseller-auteur Menno Lanting. Basisboek social media is geschreven voor het hbo- en wo-onderwijs. Het boek is echter ook onmisbaar voor vakspecialisten en andere geïnteresseerden die een volledig beeld willen krijgen van de theoretische én praktische kant van social media.

Winkelvoorraad

Dit product is op dit moment niet op voorraad in een van onze vestigingen.